we willen sowieso aan de achterkant paneelgordijnen hebben. Makkelijk weg te schuiven als je namelijk de deur open wilt zetten in de zomer. In de Erker weet ik het nog niet helemaal zeker, vrij lastige plek namelijk om iets op te hangen. Plisse gordijnen zijn daar wel perfect voor, maar onwijs duur door de lengte van het raam.quote:Op zondag 4 april 2010 12:46 schreef delieven47 het volgende:
Dag buurvrouw! Al hard gewerkt dit weekend? Waar willen jullie eigenlijk die paneelgordijnen hangen? Wij zijn voor de keuken erg aan het twijfelen: nemen we paneelgordijnen of toch plissé gordijnen? We zijn dus erg benieuwd naar jouw bevindingen!
Wij krijgen overmorgen de sleutel. Erg spannend dus. Wel balen: BAM heeft het minderwerk nog niet gestort op onze rekening. Ik hoop dat dat nog op tijd gebeurt, anders moeten we de échte sleuteloverdracht wellicht nog even uitstellen... - zucht-
aaah ships, wij moesten helaas gisteren nog wat doen smiddags. We zijn wel vandaag de hele dag bezig geweestquote:Op zondag 4 april 2010 17:36 schreef amaranta het volgende:
We zijn net bij jullie door de straat gereden, maar helaas waren jullie er niet.
Weer even naar de woningen bliekenhaha
gheghe, jammer.quote:Op maandag 5 april 2010 19:00 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
aaah ships, wij moesten helaas gisteren nog wat doen smiddags. We zijn wel vandaag de hele dag bezig geweest
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 6 april 2010 07:34 schreef miss_bleu het volgende:
aan de voorkant van de woning zit een stuk erker en bij ons nog een grote betonnen vensterbank. Als ik zo op mijn werk ben zal ik hier even een foto plaatsen
Oh dat is ook wel erg gaaf ja! En heel handigquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:50 schreef miss_bleu het volgende:
Ja erg groot en hoog vooral. Wij zaten voor achter te denken een panel gordijnen. en voor plisse gordijnen die ook aan de bovenkant open kunnen.
Heb je er van die speciale spray bij genomen trouwens?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:30 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
het wordt deze wand:
[ afbeelding ]
Dat is dus ook een beetje kort door de bocht. Je kan echt heel goed een houten vloer met vloerverwarming toepassen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 07:21 schreef miss_bleu het volgende:
Wij laten hem toch staan en we gaan met hout toch geen vloerverwarming plaatsen. Compleet nutteloos met een echt houten vloer.
nee in de webshop kreeg ik die optie niet. Ben trouwens benieuwd want hij moet vandaag afgeleverd worden in Eindhovenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je er van die speciale spray bij genomen trouwens?
Naja, we hebben er nu voor gekozen om design radiatoren neer te gaan hangenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:47 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Dat is dus ook een beetje kort door de bocht. Je kan echt heel goed een houten vloer met vloerverwarming toepassen.
Wat netjes! Had je die dag zelf uitgezocht?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:49 schreef miss_bleu het volgende:
Kreeg net telefoontje dat de douchewand tussen 12.00 en 14.00 bezorgt wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |