abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79197302
Hallo,

Ik zou graag jullie mening willen over thuis studie's.
Nu wil ik een thuis studie doen omtrent Diierenverzorging.......misschien heeft iemand dat gedaan via 1 van de bedrijven en heb je tips voor mij...of wil je uitleggen hoe het echt precies in zijn werking gaat.
Want heb net alle 3 de bedrijven bekeken op internet, maar toch zijn ze erg verschillend.
En dan doel ik ook zeker op de prijs, want de ene vraat bijna 600 euro voor een studie van een jaarterwijl de ander op 400 zit en de 3e op rond de 300 euro.

Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Goedkoop is vaak duurkoop.... maar is de duurdere daadwerkelijk goed/beter?

Ik hoor zoveel over LOI, maar vele malen duurder dan de NHA.
Waar zit het verschil in dan?

Ik hoor graag wat jullie van thuis studies vinden en of je eventueel een studie Dierenverzorging hebt gedaan en dan bij welke ?
En hoe ging dat precies.....

Het liefst wil ik leren over honden, katten, knaagdieren, konijnen en vissen.

IK hoop van iemand te horen.
Alvast heel erg bedankt.
Liefst wel serieuze reactie's

Met vriendelijke groeten,
Gina

[ Bericht 0% gewijzigd door gina_perez op 16-03-2010 03:24:01 ]
The Greatest Thing You Will Ever Learn
Is Just To Love, And Be Loved In Return
  dinsdag 16 maart 2010 @ 03:32:54 #2
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_79197353
Geen directe ervaring, maar mijn zusje volgt een opleiding rechten op HBO-niveau via de NTI. Het functioneren van dat bedrijf is werkelijk bedroevend slecht. Alles gebeurt met veel vertraging (zoals het becijferen van examens), het meerendeel van de docenten maakt zich het liefst met zo min mogelijk inspanning van zijn taak af, een mentor als aanspreekpunt is er officieel wel maar reageert vaak gewoon helemaal niet, voorwaarden en eindtermen van de opleiding worden zomaar aangepast en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ze maken op mij een bijzonder amateuristische indruk, en ik heb niet het idee dat dat tot de opleiding van mijn zusje beperkt blijft.

Nou ja. Ik hoop voor je dat er mensen reageren die je wat meer directe info kunnen geven, in ieder geval veel succes!
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_79197609
Zou een studie Dierenverzorging niet beter een praktijkstudie kunnen zijn dan een thuisstudie?
pi_79197618
Ervaringen met opleiders (NCOI, NTI, LOI etc)?

Daar staan ook aardig wat ervaringen en meningen.
pi_79199334
zie bovenstaande ik kopieer je post even daarheen (met houtje touwtje )
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')