abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 april 2000 @ 08:57:00 #1
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_260051
De kaarten lijken geschud in de bus. In de laatste paar uitzendingen hebben Iwan, Tessa en Ant. hun pact aan elkaar verklaard. Ze zullen niet op elkaar stemmen.
Het moet dan ook wel heel raar lopen als deze 3 niet overblijven tot het eind.
Daarom zou het erg leuk zijn wanneer 2 van deze 3 op het bankje plaats zouden moeten nemen bij de aankomende stemronde.

Mocht dat onverhoopt het geval zijn, ben ik bijna zeker dat SBS besluit om er dan maar weer 3 op de bank te zetten.

  donderdag 20 april 2000 @ 11:15:00 #2
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_260052
Jullie mogen het niet eens zijn met me, maar om deze topic dan maar te negeren vind ik wat ver gaan
pi_260053
Ja , dat vind ik ook een goede opstelling.
Wel dan het liefst Tessa eruit.
Wedden dat Iwan dan meer naar Essie toetrekt?
En dat gezicht van Tessa als ze eruit moet, alleen daarom al blijf ik naar de bus kijken.
als je niets zinnigs kunt zeggen, zeg dan niets.
pi_260054
Ja, die Tessa moet echt weg!
Ze heeft veel te lang in de bus gezeten met hulp van SBS6.
Live sucks
I want to be sucked!
pi_260055
Oké, daar gaan we.

Rocket Ride, waarom denk je eerst dat alles eerlijk verloopt ("Daarom zou het erg leuk zijn wanneer 2 van deze 3 op het bankje plaats zouden MOETEN nemen") en pas daarna dat SBS de boel manipuleert ("... dat SBS besluit om er dan maar weer 3 op de bank te zetten").

Ga er nou maar van uit dat de preciese percentages OOK gemanipuleerd zijn. Er wordt slechts bij benadering gehoor gegeven aan de 'mood' in het land. Als de (in)populariteit van twee of meer kandidaten dicht bij elkaar ligt of onduidelijk is doet SBS wat ze willen. En wat wil SBS? De oorspronkelijke cast van deze soap zoveel mogelijk behouden. Dat zijn de mensen waar het publiek de meeste binding mee heeft (positief of negatief). En dat is weer goed voor de kijkcijfers.

Jullie kunnen dromen wat je wilt maar Tessa op de bank is alleen maar een garantie dat de andere eruit gaat. Noch Iwan, noch Ant, noch Eric zullen ooit op Tessa stemmen.

  donderdag 20 april 2000 @ 12:16:00 #6
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_260056
quote:
op 04-20-2000 om 12:11 PM schreef Sorrow het volgende:
Jullie kunnen dromen wat je wilt maar Tessa op de bank is alleen maar een garantie dat de andere eruit gaat. Noch Iwan, noch Ant, noch Eric zullen ooit op Tessa stemmen.

Ik weet het Sorrow, maar ik wil het zo graag... En zoals je weet: de wens is de vader van de gedachte.

pi_260057
Ter compensatie: weet je nog wat er met Willem gebeurde? De iets mindere karaktertrekjes van Big Brother Willem werden door Veronica lekker uitvergroot zodat heel Nederland hem een roddelaar en matennaaier vond. Ik ben bang dat Tessa datzelfde lot staat te wachten. Wat dat betreft zou het voor haar alleen maar goed zijn als ze snel sneuvelt. Maar helaas, SBS kan haar nog goed gebruiken.
  donderdag 20 april 2000 @ 12:38:00 #8
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_260058
Ik denk dat de 'bussers' hiervoor toch teveel beseffen dat die camera er is. Behalve in de lunchpauze, dan wil de werkploeg nog wel eens iets los-lippiger worden.
pi_260059
Laat Tessa maar in de bus zitten want als zei eruit is dan hebben we niks meer om ons aan te ergeren.
Voor het programma zou het goed zijn als Erik uit de bus gaat (het lijkt me wel een aardige gozer) omdat dan Tessa en Bianca misschien nog ruzie krijgen. Ik zie het nu al voor me zo'n echt dynastie dames gevecht.
pi_260060
quote:
op 04-22-2000 om 06:13 PM schreef berney het volgende:
omdat maandag met rasse schrede nadert bedenk ik mij de volgende bankbezitters.
omdat essie nu op de tweede plaats staat(,dat zal dinsdag wel 1e zijn,en woensdag weer 2e),zie ik de volgende scenario's in beeld;
1e bankzitter bianca
2e bankzitter tessa
ik denk dat sbs de scenario tessa uit heeft
en ze dinsdag lintjes mag gaan knippen.
esmeralda ,eric zullen op tessa stemmen.
dit omdat eric nu wel bij de nieuwe nummer een in de smaak moet blijven vallen.
ant en iwan zullen trouw op tessa stemmen.
de stand zal 2-2 zijn.
sbs zal nu zo met de stemmen gaan knoeien(nu ze toch eenmaal bezig zijn ,de boel te belazeren)dat tessa de minste percentage zal hebben,en dus eruit moet(bij gelijke stand kijken ze naar degene met laagste percentage)
bianca wil sbs erin houden omdat die nog niet helemaal afgezeken is door de groep.
kortom een hele andere wending

wie heeft anders in gedachten?????


quote:
op 04-22-2000 om 06:20 PM schreef Berlyboy het volgende:
Te diep in het glaasje gekeken soms ?


Hier graag verder posten over de maandag-bank

[Dit bericht is gewijzigd door Arjuno (Datum 22 April 2000).]

The trick is to keep breathing
pi_260061
Mis ik wat, komen er geen drie meer op de bank?

Overigens ben ik ervan overtuigd dat Bianca er maandag ... hoppa ... weer uitvliegt. Ook Eric gaat haar wegstemmen (zeker naar haar alcohol-gesnotter) en de enige van wie Bianca, als het er op aan komt, steun zal krijgen is Essie.

Kortom, het spannende van de maandaguitzending zal moeten komen van de strijd Don-Mike

The trick is to keep breathing
pi_260062
mijn topic hoeft ook niet genegeerd te worden,graag daar ook reageren
  zaterdag 22 april 2000 @ 23:22:00 #13
2965 dilbert
wie weet 'n tekst voor hi
pi_260063
als ik zonet de internetpercentages zie(en deze zullen wel niet veel van de telefoonpercentages verschillen) dan zitten bianca en eric op de bank. ik denk dan dat iedereen, behalve essie op bianca gaat stemmen. bianca zit (voor zover wij zien) alleen maar te mokken omdat ze niet zo goed als eric in de groep wordt opgenomen. komt omdat bijna iedereen eric al kent, hij een gezellige brabmnder is en anders zijn er weer maar 2 mannen in de bus. tessa gaat nou eens een keertje zonder hulp van sbs niet op de bank zitten, want ze staat meer als 10%boven eric en bianca.

DUS: BIANCA ERUIT , EN IK DENK DON ERIN...
want maandag moeten er in feite dus 2 mensen uit. (een nieuwe en een ouwe).

david
http://www.geijnsite.com
[en klik door naar de bus]
* dilbert zegt dat deze site vol zit met up to dat busnieuws.

http://www.geijnsite.com [dé debussite]
pi_260064
[quote]op 04-22-2000 om 11:22 PM schreef dilbert het volgende:
als ik zonet de internetpercentages zie(en deze zullen wel niet veel van de telefoonpercentages verschillen) dan zitten bianca en eric op de bank. ik denk dan dat iedereen, behalve essie op bianca gaat stemmen. bianca zit (voor zover wij zien) alleen maar te mokken omdat ze niet zo goed als eric in de groep wordt opgenomen. komt omdat bijna iedereen eric al kent, hij een gezellige brabmnder is en anders zijn er weer maar 2 mannen in de bus. tessa gaat nou eens een keertje zonder hulp van sbs niet op de bank zitten, want ze staat meer als 10%boven eric en bianca.

En wie denk je dat de %%%%% op de site gezet hebben?

  zondag 23 april 2000 @ 15:20:00 #15
2965 dilbert
wie weet 'n tekst voor hi
pi_260065
ja, maar nou ga je overdrijven.
sbs gaat echt die procenten niet met 10% veranderen hoor. en wat heeft sbs er eigenlijk aan om tessa erin te houden.

overigens is het volgens mij wel zo dat nederland tessa steeds iets leuker gaat vinden. toen, met seki enzo, was tessa helemaal niet geliefd. maar nu dat allemaal al weer een tijdje voorbij is, wordt ze steeds geliefder.

wat ik ook niet snap is dat esmeralda ineens zo kei hoog staat.

david
http://www.geijnsite.com (dagelijkse update)

[dé debussite!!!]

http://www.geijnsite.com [dé debussite]
pi_260066
quote:
op 04-23-2000 om 03:20 PM schreef dilbert het volgende:
ja, maar nou ga je overdrijven.
sbs gaat echt die procenten niet met 10% veranderen hoor. en wat heeft sbs er eigenlijk aan om tessa erin te houden.
<snip>

quote:
op 04-23-2000 om 09:08 AM schreef tanjalies het volgende:
Tessa, als niet opvallende, maar toch onrust stokende en slim roddellede jufrouw is het prototype van een in een soap noodzakelijke rol. Ze zal nog lang in de Bus blijven.

Dat dus

pi_260067
Hoe kom je erbij dat Eric op Tessa zou stemmen????
Tuurlijk niet Hij vind Bianca maar dom en een aanstelster zie reactie van hem op alcobi.
pi_260068
quote:
op 04-20-2000 om 06:47 PM schreef K-30 het volgende:
Ik zie het nu al voor me zo'n echt dynastie dames gevecht.


* Moor vertrouwt K-30 niet meer... met al die vrienden die hij heeft uit de Balkan....

  zondag 23 april 2000 @ 16:31:00 #19
3347 Snufje
Lang leve de lol
pi_260069
Ik vind persoonlijk dat tassa eruit moet, dat vind ik al vanaf het begin, maar ik weet bijna zeker dat bianca er gewoon uit gaat. Eric hoeft niet bang te zijn dat hij wordt weggestemd. Misschien dat hij een stem van Esmeralda zal krijgen, omdat die goed overweg kan met Bianca. Verder zal iedereen op bianca stemmen. Die zit ook zeker op de bank
---- I love MaX ---
pi_260070
Volgens mij komen Iwan en Bianca op de bank
en dan zal ook Essy op bianca stemmen

pi_260071
[quote]op 04-23-2000 om 04:55 PM schreef DaphneInTheAir het volgende:
Volgens mij komen Iwan en Bianca op de bank
en dan zal ook Essy op bianca stemmen
____________________________________________

Iwan op de bank hoe verzin je het. Je fantasie is voorbeeldig

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')