En wie is rijk qua vrienden, kennisen, geluk, etc en heeft niets meer te wensen ?
quote:ja ik ben er helaas niet 1 van
Op zondag 12 mei 2002 16:43 schreef -roys- het volgende:
zijn genoeg studenten die wel geld hebben
quote:Dat kan belasting technisch wel beter zijn
Op zondag 12 mei 2002 16:41 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb wel een eigen huis, maar ook een eigen lening
[Dit bericht is gewijzigd door logic_ op 12-05-2002 16:54]
quote:Komen in een gloed nieuwe porche aanrijden vanuit hun landhuis met zwembad e.d.
Op zondag 12 mei 2002 16:49 schreef -Ma3stro- het volgende:[..]
.. bij ons op school zijn er wel een aaantal
Maar dan houdt het ook op, kan geen rare uitgaven doen, moet echt wel opletten....
-- edit --
of gewoon sparen.
quote:it is definitly a bloody shame ja!!
Op zondag 12 mei 2002 20:12 schreef Bazooka-Eend het volgende:
nee. Mijn ouders betalen wel bijna alles. Kamer, boeken, vakentie (it's a bloody shame), collegegeld etc. Maar heb geen aanvullende beurs. Vanuit de gedachte: ik kan wel voor 8 piek per uur heel veel gaan werken, lenen of iets anders, maar zo kan het ook. En ik vergelijking met wat ik straks ga verdienen vallen de bedragen nog te overzien.
daardoor kan ik mn eigen auto hebben enzo [wel een opel kadett. maar voor een studentje niet slecht. mn ouders hebben geen auto btw.] en ben ik een beetje aan het sparen, mijn baantje houd eind zomer op door reorganisatie enzo, dus ik hoop dat ik genoeg gespaard krij om iig mn stages te kunnen uitzitten zonder extra werk.
Heb ongeveer € 700 in de maand exclusief studiefinanciering.
Wat trouwens maar € 50 is. Voor de rest werk ik hard voor mijn geld.
En daarbij is mijn geld ook binnen drie weken op. Veel stappen en dure kleding smaak. Ja dan krijg je dat.
Ik heb het goed.
Beurs is net genoeg voor de kamer, maar door het werken en een bijdrage van moeders lukt het allemaal wel
Greetz,
SnuggLe
En nou echt: Op het HBO heb je gelukkig tijd zat om bij te werken, daarbij heb ik nog lieve (gekke?) ouders die mijn school en kamer betalen dus ik heb het echt wel goed. Geld zat voor leuke dingen/uitgaan enz enz.
Tja, Fontys Eindhoven, komt wel een knakker in een Porsche naar school ja, en een ex-klasgenoot rijdt in een Audi RS4, das ook best dubieus, maar om daar jaloers op te zijn, dacht het niet.
quote:Dan zoek je een goede baan. Waar ik werk is het uurloon 22 gulden voor iemand van 21. En dat voor een bijbaantje. En zo zijn er wel meer banen die veel opleveren hoor...
Op zondag 12 mei 2002 20:12 schreef Bazooka-Eend het volgende:
ik kan wel voor 8 piek per uur heel veel gaan werken, lenen of iets anders, maar zo kan het ook.
Waarschijnlijk komt dat omdat ik privechauffeur ben voor 9 euro per uur. Maar ik mag niet klagen, kan goed rond komen en verdien lekker met mijn stage. Immaterieel voel ik me momenteel wel rijk en dat vind ik toch wel belangrijker
quote:Maar het leven is zo stukken aangenamer als je niet krap zit
Op vrijdag 17 mei 2002 14:50 schreef Peregrijn het volgende:
Immaterieel voel ik me momenteel wel rijk en dat vind ik toch wel belangrijker![]()
Er is in ieder geval 1 persoon bij ons op de opleiding die het (stukken) beter doet dan ik... Die maakt zich zelfs niet druk om de stufie, want in januari aangevraagd schijnt voor hem te betekenen dat hij in februari de boel al weer stop moet zetten...
quote:Watvoor bijbaantje is dat dan?
Op woensdag 15 mei 2002 11:06 schreef SnuggLe het volgende:
Ik heb het ook nie slecht.
Heb een goed bijbaantje waar ik (ongeacht het aantal uren per dag cq. 'klus') 100 euro mee verdien per dag.Greetz,
SnuggLe
quote:Het ging over studenten, dus hoe het zit met de mensen bij jou op school is niet relevant.
Op zondag 12 mei 2002 16:49 schreef -Ma3stro- het volgende:[..]
ja ik ben er helaas niet 1 van
.. bij ons op school zijn er wel een aaantal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |