Liwwadden-bierdrink-meet op een terrasje!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:24 schreef Ensaf het volgende:
Wat een genot in Liwwadden met dit mooie weer!
Weest wel, Sandor vd Heide ex-speler van ONS Sneekquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik was zonet aan ;t sporten, sta zo buiten, kijk naar ;t voetbalveld daar, hangt daar een bord, 'PARTNERS VAN SC CAMBUUR'
DAT DIT KAN IN SNEEK!
Verdullemequote:
T was ook O.N.S.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:04 schreef neen het volgende:
[..]
Weest wel, Sandor vd Heide ex-speler van ONS Sneek
at ut toch wat warmer is weest welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:01 schreef Ensaf het volgende:
Ken wel even een keertsje ju.
Voor vandaag beviel mijn balkon best.
Weer even strak in ;t lijf voor de zomer he.quote:
Zit je nu niet strak in je lijf dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weer even strak in ;t lijf voor de zomer he.
Nee, ik blubber een beetje.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zit je nu niet strak in je lijf dan?
Jij hebt mij ook niet naekt gezien.quote:
niet helemaal neequote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt mij ook niet naekt gezien.
Had je in Januari al wel mogen beginnenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weer even strak in ;t lijf voor de zomer he.
Je wilt het welquote:
Gaat om ;t idee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Had je in Januari al wel mogen beginnenna 2/3 maandjes merk je nooit veel verschil hoor
Ik ben al 6 weken niet meer geweestquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gaat om ;t idee.
En ik wil weer enigszins conditie.
Je spieren verdwijnen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ben al 6 weken niet meer geweest
Ik zie mn bierbuik met de dag groeienquote:
Must minder supe.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zie mn bierbuik met de dag groeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |