Heb ik iets gemist?quote:
Ik drink door de week geen alcoholquote:
Ik ook niet, behalve op donderdag en vrijdag. En andere uitzonderingen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik drink door de week geen alcohol
Vrijdag is weekend, zondagavond drink ik dan weer niet. Uitzonderingen zijn er ook ja zoals een verjaardag maar dan blijft het bij 1 of 2 flesjes.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:35 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ook niet, behalve op donderdag en vrijdag. En andere uitzonderingen.
Oke.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb weer een vriendin sinds zondag
Ik zit wel eens op 24 flesjes. Dan wordt het kratje even als stoel gebruikt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:40 schreef neen het volgende:
Voor je het weet zit je op 12 flesjes, ik ben wel een snelle drinker. Dat moet gezegd worden.
Ja dat krijg ik ook nog welquote:
Ik zit wel eens op 1 flesje op de blote kont, das lekker.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zit wel eens op 24 flesjes. Dan wordt het kratje even als stoel gebruikt.
Of om een zwembad te maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:43 schreef BakkerHenk het volgende:
Kratjes doen ook prima dienst als tafelbasis.
18 graadjes in het Oosten van het land iig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:44 schreef NZmeid het volgende:
LEEEEEEEEEUWARDEEEEEEEEEEEEEEEN, issut nog steeds koud ?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:43 schreef neen het volgende:
[..]
Ik zit wel eens op 1 flesje op de blote kont, das lekker.
Hoi. Nee, 17 graden vandaag. En daar?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:44 schreef NZmeid het volgende:
LEEEEEEEEEUWARDEEEEEEEEEEEEEEEN, issut nog steeds koud ?
Heb hier nog een klein kapitaal staan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:44 schreef neen het volgende:
Kratjes doen het ook prima om boodschappen te betalen in financieel barre tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |