Egwelquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:12 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja joh, ik ben zo lenig![]()
![]()
Doe m'n gastvrouw Brenda de groetjes van me. Zo'n lief, zorgzaam, typisch Engels oma'tje
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:20 schreef Brennel het volgende:
En fijn voor het lente/zomergevoel dit![]()
* Brennel ineens enorm zin krijgt om met een ijskoud pilsje, op een terrasje in de zon, met wat vrienden te gaan kaarten
Ah, lekker vooruitzichtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yo.
Zeker. Nog één dagje tot Londen
.
En hoe is 't in Groningen?
Ja, zon hebben we hier dan weer nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, lekker vooruitzicht. Hier in Grunn is het ook goed. Eindelijk eens wat zon buiten
heeft hij uitgelegd in de backstage, hij heeft vanochtend zijn nek verrekt en nog steeds pijn die sjaal is als beschermingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
borisz, heb je al gezien wat meneer Ekdom om z'n nek heeft? En dat binnen...
Ah, lag ie weer op de bank met hindernissen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:14 schreef themauster het volgende:
[..]
heeft hij uitgelegd in de backstage, hij heeft vanochtend zijn nek verrekt en nog steeds pijn die sjaal is als bescherming
Iddquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:42 schreef DrowningMan het volgende:
Ik kan het even niet laten..
Die megahit van deze week![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoor nu niets anders dan "Kut, gewoon KUT" naast me
Heel gek maar het regende hier trouwens net evenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, zon hebben we hier dan weer niet.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoor nu niets anders dan "Kut, gewoon KUT" naast me
Ik vind hem best vet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:42 schreef DrowningMan het volgende:
Ik kan het even niet laten..
Die megahit van deze week![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben gisteren tidjens m'n tochtje stage-station natgeregend door stomme motregenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel gek maar het regende hier trouwens net even
Iddquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:04 schreef themauster het volgende:
Daar heb je Tom de Kontridder ook weer![]()
Datquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:04 schreef themauster het volgende:
Daar heb je Tom de Kontridder ook weer![]()
Scherp +1quote:
Fuck, gemistquote:
Yup, en dan ook nog uit (London)Derry... Ook al zo'n fijn stadje daarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:19 schreef Againzender het volgende:
Undertones komen uit Noord Ierland dacht ik Michiel, en dan moet je even oppassen als je gaat roepen dat ze uit Ierland komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |