En sinds wanneer heeft hij nu een programma en draait hij momenteel Roxette met Lookquote:
Dan gaat Michiel dus uit dit tijdslot, misschien naar de middag?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
En sinds wanneer heeft hij nu een programma en draait hij momenteel Roxette met Look?
Precies.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
En sinds wanneer heeft hij nu een programma en draait hij momenteel Roxette met Look?
Gaat goed hier in Brabant, zit weer aan het HW maar ik zit zoals gewoonlijk weer 3FM te luisterenquote:Op maandag 15 maart 2010 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi Gerben !!Prima in Grunn afgezien van het weer
. Hoe is't daar?
Echt niet te doen nee, maar je hebt een kans van 1 op 4 dat je het goed hebt (zolang het de artiesten zijn die op ROCK in park staan zijn)quote:
Met Veenstra on-air is het altijd prettig huiswerk makenquote:Op maandag 15 maart 2010 19:29 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Gaat goed hier in Brabant, zit weer aan het HW maar ik zit zoals gewoonlijk weer 3FM te luisteren
D'r zit een luchtje aan ja.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:36 schreef Sirolf het volgende:
Ik vond het nogal een zeikerig spel net hoor...
De redactievergadering hierover was hilarischquote:Op maandag 15 maart 2010 19:36 schreef Sirolf het volgende:
Ik vond het nogal een zeikerig spel net hoor...
quote:NOW PLAYING: STILL LOVING YOU - SCORPIONS
»» NEXT: ROADTRIPPIN' - RED HOT CHILI PEPPERS
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:46 schreef Cee het volgende:
Ik heb 't niet zo op remixen. Ik hoor liever accoustische versies van dit soort nummers dan dat het nog een keer door een mixer gehaald wordt. Dan is het alsof een brinta-papje door de mixer gehaald wordt. Maar ik wil een brinta-papje in de vriezer en dan kijken wat eruit komt. Da's spannender.
Still doesn't do it for me, vind het origineel toch echt beter. Vind dit te gemaakt (en vooral te hoog) gezongen...quote:Op maandag 15 maart 2010 19:48 schreef Cee het volgende:
Mag ik nog 1 poging wagen om jullie ongelovigen te converteren tot ware Glamberts? (Zo noemen de die-hard Adam Lambert fans zich, maar ik ben een gematigd fan en ga nog net niet zo ver om z'n kop op m'n kont te tatooeren).
'Mad World' (ja, die van Tears for fears / Gary Jules) akoestisch.
Daar heeft ie ook een celebrity crush op.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Still doesn't do it for me, vind het origineel toch echt beter. Vind dit te gemaakt (en vooral te hoog) gezongen...
Ik vind de MH wel aardig, maar niet meer dan dat. En ik vind 'm nog steeds teveel op die Bill van Tokio Hotel lijken.
Vandaar zeker dat ze zijn hoofd op hun bil laten tatoeërenquote:Op maandag 15 maart 2010 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Still doesn't do it for me, vind het origineel toch echt beter. Vind dit te gemaakt (en vooral te hoog) gezongen...
Ik vind de MH wel aardig, maar niet meer dan dat. En ik vind 'm nog steeds teveel op die Bill van Tokio Hotel lijken.
Proberen mag altijd, maar of het resultaat heeft?? Echt, heb de plaat een paar keer gehoord maar echt boeiend vind ik het totaal niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:48 schreef Cee het volgende:
Mag ik nog 1 poging wagen om jullie ongelovigen te converteren tot ware Glamberts? (Zo noemen de die-hard Adam Lambert fans zich, maar ik ben een gematigd fan en ga nog net niet zo ver om z'n kop op m'n kont te tatooeren).
'Mad World' (ja, die van Tears for fears / Gary Jules) akoestisch.
Maakt niet uit, ik geef het bij dezen op. Jullie zijn van me af!quote:Op maandag 15 maart 2010 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Proberen mag altijd, maar of het resultaat heeft?? Echt, heb de plaat een paar keer gehoord maar echt boeiend vind ik het totaal niet.
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:58 schreef gerbenp het volgende:
Reclame, en nieuws? Ff opvullen dan maar
Release als je dat kan makenquote:Op maandag 15 maart 2010 19:59 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is voor zichzelf een 3FM plaat- en reclameskipper aan het bouwen.
Die moet echt vaker gedraaid wordenquote:Op maandag 15 maart 2010 19:58 schreef gerbenp het volgende:
Reclame, en nieuws? Ff opvullen dan maar
Mwah... ik weet niet of dat wel zo'n goed plan is. Ik denk namelijk dat ze de manier waarop ik dat wil gaan doen niet leuk gaan vinden als ik dat massaal ga releasen... en het zal elke keer wat handwerk vereisen om de stream te synchroniseren.quote:
Is ook gewoon een top track, gaat ie altijd wel one louder hierquote:Op maandag 15 maart 2010 20:03 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die moet echt vaker gedraaid worden
Zal eens in de in de kast kijken voor iets groens zoiezoquote:Op maandag 15 maart 2010 20:03 schreef MichielV het volgende:
Gaan de Fokkers woensdag ook op groen en Guinness? http://www.metmichiel.nl/page/weblog/Radio/MetMichiel/153294/
Ooh aye!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:03 schreef MichielV het volgende:
Gaan de Fokkers woensdag ook op groen en Guinness? http://www.metmichiel.nl/page/weblog/Radio/MetMichiel/153294/
Ik zit dan in London, dus daar is ongetwijfeld wat St. Patrick's Day te vindenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:03 schreef MichielV het volgende:
Maar wat zegt ze dan wel? Ben ik nog niet uit. Of is het scandinavisch. D'r uitspraak is van het kaliber "Ai kiel harr" van Soko.quote:
En Gerard of Michiel zullen The High Fidelity wel willen draaien.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:57 schreef -Hans- het volgende:
Damn, donderdag 15 graden! een ding weet ik wel.. Aviv Geffen - It's Alright zal die dag op repeat staan
WEEEEEEEEEEEEEEEKENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD! ZOMETEEN, DER RUDY!!!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is 't alweer vrijdag? Damn, wat vliegt die tijd.
Vorige week al een keertje gedaan, of de week ervoor. Toen die dag dat het schijnlente was.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En Gerard of Michiel zullen The High Fidelity wel willen draaien.
Jaaa vanavond weer Ekstra weekend en Der Rudy! zin in. Biertje erbij en wat chips. Heerlijk! * toen ging de wekker en bleek het nog maar dra-maandag te zijn *quote:Op maandag 15 maart 2010 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is 't alweer vrijdag? Damn, wat vliegt die tijd.
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En Gerard of Michiel zullen The High Fidelity wel willen draaien.
www.korrelatie.nlquote:Op maandag 15 maart 2010 21:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
1 keer gehad met een heerlijke pizza. Balen joh! niet tof
Ah, dan was je me voor dit jaar. Woensdag nog maar een keer dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Vorige week al een keertje gedaan, of de week ervoor. Toen die dag dat het schijnlente was.
zal wel aan de brightness en de constrant liggen, kan altijd.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:05 schreef Sirolf het volgende:
Ik vond het vest (want een shirt was 't nou ook weer niet) er op de webcam toch behoorlijk zwart uit zien hoor.
Die kunnen mij niet helpen !!!quote:
welke speakers heb je?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die kunnen mij niet helpen !!!
Gvd is schijnbaar weer helder weer... hoor weer allemaal vage zenders uit de speakers komen. Irritant!
uuhm Logitech (deze http://www.future-ict.nl/catalog/images/Logitech%20speakers.jpg ). Maar de FPS1000 van Cambridge had het probleem ook. Heb het vermoeden dat het komt omdat hier in de buurt een paar satellieten in de lucht zitten die je bij helder weer ook ziet. Merk het vooral bij helder weer dat er een Duitse zender of een andere zender in de achtergrond is te horen. Best mafquote:
ook gehad met mn X-240, heb nu de Z4, geen problemen met dit.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm Logitech (deze http://www.future-ict.nl/catalog/images/Logitech%20speakers.jpg ). Maar de FPS1000 van Cambridge had het probleem ook. Heb het vermoeden dat het komt omdat hier in de buurt een paar satellieten in de lucht zitten die je bij helder weer ook ziet. Merk het vooral bij helder weer dat er een Duitse zender of een andere zender in de achtergrond is te horen. Best maf
uuhm, toch een betere van de subwoofer / bekabelingquote:Op maandag 15 maart 2010 21:21 schreef gerbenp het volgende:
[..]
ook gehad met mn X-240, heb nu de Z4, geen problemen met dit.
Tof man.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:44 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik zet de radio aan en er is wolken te horen
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Want ik mag niet enthousiast doen hierover.Dus dan maar citeren bij voorbaat.
Zo beter:?quote:
PSBquote:Op maandag 15 maart 2010 21:52 schreef -Hans- het volgende:
PSB zometeen of Scream als je sneller wilt??
Ja!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:49 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Zo beter:?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GO BACK TO THE ZOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:08 schreef Captain_Slow het volgende:
Als ze geplet is, dan zijn die organen volgens mij niet meer bruikbaar...
Wereldmuziek ! hoorde vandaag E.L.O bij RegioFM, maar jeetje wat een toffe muziek is dat!!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:40 schreef Numbie het volgende:
Fleetwood Mac! Blijft het hele fijne platen vinden...
Ja joh, ik ben zo lenigquote:
Egwelquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:12 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja joh, ik ben zo lenig![]()
![]()
Doe m'n gastvrouw Brenda de groetjes van me. Zo'n lief, zorgzaam, typisch Engels oma'tje
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:20 schreef Brennel het volgende:
En fijn voor het lente/zomergevoel dit![]()
* Brennel ineens enorm zin krijgt om met een ijskoud pilsje, op een terrasje in de zon, met wat vrienden te gaan kaarten
Ah, lekker vooruitzichtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yo.
Zeker. Nog één dagje tot Londen
.
En hoe is 't in Groningen?
Ja, zon hebben we hier dan weer nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, lekker vooruitzicht. Hier in Grunn is het ook goed. Eindelijk eens wat zon buiten
heeft hij uitgelegd in de backstage, hij heeft vanochtend zijn nek verrekt en nog steeds pijn die sjaal is als beschermingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
borisz, heb je al gezien wat meneer Ekdom om z'n nek heeft? En dat binnen...
Ah, lag ie weer op de bank met hindernissen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:14 schreef themauster het volgende:
[..]
heeft hij uitgelegd in de backstage, hij heeft vanochtend zijn nek verrekt en nog steeds pijn die sjaal is als bescherming
Iddquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:42 schreef DrowningMan het volgende:
Ik kan het even niet laten..
Die megahit van deze week![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoor nu niets anders dan "Kut, gewoon KUT" naast me
Heel gek maar het regende hier trouwens net evenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, zon hebben we hier dan weer niet.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoor nu niets anders dan "Kut, gewoon KUT" naast me
Ik vind hem best vet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:42 schreef DrowningMan het volgende:
Ik kan het even niet laten..
Die megahit van deze week![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben gisteren tidjens m'n tochtje stage-station natgeregend door stomme motregenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel gek maar het regende hier trouwens net even
Iddquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:04 schreef themauster het volgende:
Daar heb je Tom de Kontridder ook weer![]()
Datquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:04 schreef themauster het volgende:
Daar heb je Tom de Kontridder ook weer![]()
Scherp +1quote:
Fuck, gemistquote:
Yup, en dan ook nog uit (London)Derry... Ook al zo'n fijn stadje daarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:19 schreef Againzender het volgende:
Undertones komen uit Noord Ierland dacht ik Michiel, en dan moet je even oppassen als je gaat roepen dat ze uit Ierland komen
Het is leuker om 'm spontaan op de radio te horen, maar ik ga 'm toch even luisteren.quote:
Oei, zag daar laatst nog wat over, letterlijk een gedeelde stad!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, en dan ook nog uit (London)Derry... Ook al zo'n fijn stadje daar.
Yup, reportage ook gezien. Ben er aantal jaren geleden geweest, maar niet langquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oei, zag daar laatst nog wat over, letterlijk een gedeelde stad!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb nog wat ingeslagen voor morgen.
Als ik morgen weer beter ben moet ik hier in Amsterdam ook wel wat kunnen vindenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik zal er morgen in London van genieten.
Lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als ik morgen weer beter ben moet ik hier in Amsterdam ook wel wat kunnen vinden
A Guinness a day keeps the doctor away, toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. En vooral als niet beter bent: Guinness is good for you
.
Dat ook jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
A Guinness a day keeps the doctor away, toch?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra hebben we nu ook écht wel gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Nee ik ben boosquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:37 schreef MichielV het volgende:
Wat een genot, al die Guinness afbeeldingen vandaag! Ik krijg zin morgen
En hallo Paul! Alles wel?
Wil je erover praten?quote:
ja huh!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:52 schreef borisz het volgende:
Venema, je bent morgen wel in het groen he?
Barst losquote:
gisteren had hij volgens mij het norovirusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom is Rob ziek, wat heeftie, komtie nog terug?
Ik had het tegen Michielquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gisteren had hij volgens mij het norovirus
Hij is misselijk, iets met kotsen. Ik verwacht hem morgen of donderdag wel weer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom is Rob ziek, wat heeftie, komtie nog terug?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:00 schreef Paul het volgende:
Michiel mijn favo dj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Weg met Giel, ik wil Michiel
Doe niet debiel, hier komt Michiel![]()
Michiel Veenstra is los
Dus jij bent de klos
Veenstra is hier
Dat geef Fok! plezier!
Rob is allang weervergeten!
Lekker met Michiel in de middag broodjes vreten
![]()
![]()
mijn excusesquote:
En dat ben je niet zo kwijt, weet ik uit ervaring..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gisteren had hij volgens mij het norovirus
jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:07 schreef themauster het volgende:
VVD jongeren die huilen over belastinggeld hallo?! wordt de hele Tweede Kamer niet betaald van ''onze'' belastingcenten
VVD sowiesoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:07 schreef themauster het volgende:
VVD jongeren die huilen over belastinggeld hallo?! wordt de hele Tweede Kamer niet betaald van ''onze'' belastingcenten
Darwin, Veenstra.... Wat scheelt 't?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:08 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik lees net dat Michiel de middagshow doet vandaag, had ik dat nou een uur eerder gelezen![]()
Hoewel een documentaire over Darwin ook erg interessant is
Dat had je ook op 3FM.nl kunnen lezen, aangezien de DJ van dienst daar tegenwoordig netjes wordt aangepast bij wijzigingen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:08 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik lees net dat Michiel de middagshow doet vandaag, had ik dat nou een uur eerder gelezen![]()
Hoewel een documentaire over Darwin ook erg interessant is
Dat had ik niet verwacht, normaal deden ze dat nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat had je ook op 3FM.nl kunnen lezen, aangezien de DJ van dienst daar tegenwoordig netjes wordt aangepast bij wijzigingen.
Sinds de nieuwe site is het makkelijker aan te passen per uitzending, ipv direct dat het direct vast is aangepast, en dus weer terugveranderd moet worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht, normaal deden ze dat niet
En dan ook nog pics die al gewoon online stondenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:55 schreef Captain_Slow het volgende:
Zooow, ff 1000 euro vangen voor foto's van je vrouw
Drugs are bad, mmmmkay?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:56 schreef Paul het volgende:
IK WERD GEBELD ONDER VARA PRIVE, MICHIEL ZEND HET FF NOG EEN KEER UIT!
Als het goed is staat het op de 3FM/eetvermaak sitequote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:56 schreef Paul het volgende:
IK WERD GEBELD ONDER VARA PRIVE, MICHIEL ZEND HET FF NOG EEN KEER UIT!
Ja, en?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:58 schreef Paul het volgende:HIJ PRAATTE DOOR DOOR HET RIEDELTJE VAN DE RECLAME
1!!1
Of Mumford en Sons - The Cavequote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:28 schreef Captain_Slow het volgende:
Volgende week moet echt Licht Uit óf LINDSTRØM & CHRISTABELLE - Lovesick de MH worden![]()
Óf de nieuwe van Temper Trap![]()
Yeasayer - O.n.equote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:58 schreef Paul-89 het volgende:
Heb ik nog niet gehoord hoe die plaat van zojuist heet, iemand een idee ?
Nouuuwwww waarom net als ik een keer op dat tijdstip niet kan luisteren?quote:
Of boven Love like semtexquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:33 schreef alors het volgende:
omg hoe kun je dit nou verkiezen boven Creep...
GoedeMIDDAGquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:31 schreef alors het volgende:
[..]
Nouuuwwww waarom net als ik een keer op dat tijdstip niet kan luisteren?
Tevens goedeMIDDAG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |