Bedankt voor de tip, maar heb geen cc & geen paypal.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:29 schreef Trusten het volgende:
Ik heb hem niet maar hier heb je hem voor een 10tje in huis
http://www.amazon.co.uk/Rollercoaster-Tycoon-Soaked-Expansion-Pack/dp/B0009EPYEO/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=videogames&qid=1268742535&sr=8-1
3 euro bij de eftelingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:24 schreef pgrferrari het volgende:
Kick, ik ga Efteling tycoon binnenkort ophalen.
Entree is meerquote:
Geen ID, terug gaan naar de winkel...quote:Op maandag 12 april 2010 15:46 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik heb de normale 3 hier liggen. Maar heb hem nog geen 1 keer kunnen spelen, krijg steeds een error als ik een park wil laden.. hij is nieuw in de winkel gekocht?!
Weet iemand hoe dit komt. Sorry, kutschopje.
Nee, want anders had ik hem alquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:39 schreef Trusten het volgende:
Je hebt toch wel iemand in je omgeving met een creditcard of paypal en die die 10e even voor wil schieten voor je?
Ja, daar zit wat in maar dacht dat vrijwel iedereen tegenwoordig wel een creditcard heeftquote:
En als ik dat niet durf heb ik pech?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:06 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ja, daar zit wat in maar dacht dat vrijwel iedereen tegenwoordig wel een creditcard heeft. Maar goed, als je het geld vooraf over durft te maken wil ik hem best voor je bestellen en naar jou adres laten shippen aangezien je al zo lang op zoek bent
Ja, jij bent dan ook in deze degene die iets van mij zou willen. Maar waarom zou ik de moeite nemen om iemand voor 10e op te lichtenquote:
Haha, snap ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:27 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ja, jij bent dan ook in deze degene die iets van mij zou willen. Maar waarom zou ik de moeite nemen om iemand voor 10e op te lichten. Succes met je zoektocht in ieder geval
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |