Neem je een avondkrant.....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:47 schreef Etcetera het volgende:
Mjah ik kan het wel doen, maar dan krijgen we 2 ochtendkranten in huis hier, dat is een klein beetje onzinnig
Dat is inderdaad wel mooi. Ik pik hem soms van de buren....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:49 schreef Etcetera het volgende:
Laat ik het anders zeggen: waarom een 2de krant nemen als je er eentje gratis ontvangt. Perks of stage zeg maar
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:05 schreef Etcetera het volgende:
En *BOF* heel Nederland schijnt tv-loos te zijn met Ziggo
Dat is vrijwel zeker lijkt me....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:30 schreef Etcetera het volgende:
Keep me posted, okay? Ik ben bang dat ze dood is eerlijk gezegd
NFI is ook al ter plaatse. Dat gebeurt niet voor niks....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:32 schreef zebaz het volgende:
Via Twitter (Ziggo hier) hoor ik dat Wester op RTL zegt dat ze dood zou zijn.
Ja inderdaad. Door een buurman nog wel....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:36 schreef Etcetera het volgende:
'Gelukkig' is ze nog vrij snel gevonden, en is het geen Nathalee-drama geworden.
Ja vreselijk inderdaad.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:49 schreef iamredleader het volgende:
Achut, arme ouders van dat meisje. Wat zullen die nu door een hel gaan
Ha Cobraquote:
He Andy, een paar dagen wezen stappen?quote:
Nee, beetje moeten moonlighten en ook een fikse familiecrisis moeten oplossen....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
He Andy, een paar dagen wezen stappen?
Is er dan al een bevestiging dat ze gevonden is? Ik kan er geen vinden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:36 schreef Etcetera het volgende:
'Gelukkig' is ze nog vrij snel gevonden, en is het geen Nathalee-drama geworden.
Ah, in de bak gezeten dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, beetje moeten moonlighten en ook een fikse familiecrisis moeten oplossen....
Officieel nog niet. maar het NFI is er inmiddels. Dan weet je wel hoe laat het is.....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is er dan al een bevestiging dat ze gevonden is? Ik kan er geen vinden.
Nee gelukkig niet. De spullen van Jill bij haar ex op moeten halen...quote:
't Wordt doorgetwitterd momenteel, maar ik heb het niet kunnen zienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is er dan al een bevestiging dat ze gevonden is? Ik kan er geen vinden.
Moeten of mogen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. De spullen van Jill bij haar ex op moeten halen...
Zij moest die spullen op halen en ik mocht mee...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moeten of mogen.![]()
![]()
Heb je trouwens al een andere school gevonden waar je gaat trainen?
Ook weer alleen op basis van het bericht van Wester. Normaal heeft hij altijd de juiste primeur maar in dit geval hoop ik eigenlijk dat hij er flink naast zit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:07 schreef Etcetera het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)j-ouderlijk-huis.htm
Had ze nog in leven geweest lijkt me dat het al breaking news was.....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook weer alleen op basis van het bericht van Wester. Normaal heeft hij altijd de juiste primeur maar in dit geval hoop ik eigenlijk dat hij er flink naast zit.
Werd ook al geroepen. Als iemand morgen op stage de grap maakt dat Ziggo-medewerkers meer tijd met hun gezin willen doorbrengen, ga ik met dingen gooienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:09 schreef iamredleader het volgende:
Zeker de hoofdkabel van Ziggo in de tuin die wordt opgegraven
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Werd ook al geroepen. Als iemand morgen op stage de grap maakt dat Ziggo-medewerkers meer tijd met hun gezin willen doorbrengen, ga ik met dingen gooien
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef Etcetera het volgende:
Werd ook al geroepen. Als iemand morgen op stage de grap maakt dat Ziggo-medewerkers meer tijd met hun gezin willen doorbrengen, ga ik met dingen gooien
Weltrustenquote:
Truste IARLquote:
Is het al morgenmiddag?quote:
Hoe is het met Nina Hagen II ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zij moest die spullen op halen en ik mocht mee...![]()
Op zich wel maar niet eentje waar ik dus de dames mag begeleiden...
Goed! Haar vriendje is niet zo blij dat ze in de belangstelling staat van een 37 jarige militair!quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goed! Haar vriendje is niet zo blij dat ze in de belangstelling staat van een 37 jarige militair!![]()
Oh god het zal toch niet hequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef Cobra4 het volgende:
Het huis waar de politie aan het zoeken is is van een politie agent.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)matie-over-milly.xml
De politie is je beste vriend....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef Cobra4 het volgende:
Het huis waar de politie aan het zoeken is is van een politie agent.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)matie-over-milly.xml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |