De New Yorkse anti-stap-wet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Stappen is waarschijnlijk niet van toepassing ivm de wet daar
21 jaar zijn enzoquote:
Dat is in Nederland ook de enige mogelijke oplossing als ze drankverkoop aan jeugd in de horeca willen verbieden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat je ook heel veel clubs/bars gewoonweg niet binnenkomt
Hm, ik denk dat de meeste New Yorkers geen rijbewijs op zak hebben - lijkt me lastig te handhaven dan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat je ook heel veel clubs/bars gewoonweg niet binnenkomt
bankpas met pasfotoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:35 schreef zebaz het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat de meeste New Yorkers geen rijbewijs op zak hebben - lijkt me lastig te handhaven dan.
Vrijwel iedere Amerikaan heeft een ID bij zich. ZEKER als ze uitgaan omdat ze weten dat ze vrijwel ALTIJD om hun ID gevraagd worden. Ook al hebben ze een baard van hoor tot Tokyo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:35 schreef zebaz het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat de meeste New Yorkers geen rijbewijs op zak hebben - lijkt me lastig te handhaven dan.
Volgens mij heeft ze dat hier wel gepost. Misschien wilden ze de Canadese kant van de Niagara zienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:53 schreef Etcetera het volgende:
Maar wat moest ze in Canada to begin with
Ja ik weet ook niet zeker of DAT het was maar ik meen wat gelezen te hebbenquote:
Nu JPB nog.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Er blijft weinig meer over in de 2e Kamer
Agnes Kant, Camiel Eurlings, Wouter Bos, Laetitia Griffith en nu Pieter van Geel EN Remkes eruit
Euro's in je paspoort hebben als je t aan de douanier geeft is in ieder geval geen reden, kan ik je melden uit ervaringquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
En uit Canada gezet worden: ik gok dat ze bij de grens geweigerd is. Dat kan nogal wat redenen hebben maar het zullen vast hele lullige zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |