En ik ben al niet zo'n heldinquote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 21:51 schreef SinofEnvy het volgende:
Dat is imo verreweg de moeilijkste boss die je tot dat moment bent tegen gekomen.
Dat heb ik niet gered. Ik heb er drie keer over gedaan en ging dood doordat ik de gestaltbar niet op tijd vol had.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gered. Ik heb er drie keer over gedaan en ging dood doordat ik de gestaltbar niet op tijd vol had.AaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb hem.
Haha die smiley
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Haha, Mah'habera zeker?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:50 schreef torn_Machina het volgende:
Ik ben nu op een punt aanbeland dat ik moet gaan grinden voor extra CP, omdat ik nu een bepaalde normale encounter niet kan verslaan.![]()
Laat het ook nog zo zijn dat deze een doorgang blokkeert waar ik doorheen moet.![]()
Even een andere team formatie proberen, want Hope heeft echt te weinig HP om dit te overleven.
Zelfs mijn Sentinel is niet bestand tegen de damage dat deze groep doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt gelukkig wel wat beter in chap 9 en 10 hoor, maar ken helemaal het gevoel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Om eerlijk te zeggen, vind ik dat XIII net zo geod onder een andere titel uitgegeven had mogen worden, ik vind dit geen FF titel, en ik heb ook totaal het gevoel niet dat ik een FF aan het spelen ben afgezien van referenties, de graphs en muziek zijn wel tof trouwens, maar ook weer niet FF. Maarja JRPGs evolueren ws ook als ze zich aan een publiek aan moeten passen die snelle actie prefereren boven taktiek, tut nu toe (chapter 8) iig nog ietsje leuke dan FFXII.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, chapter 9...Oh dat valt nog wel mee. DeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op donderdag 18 maart 2010 06:47 schreef wdn het volgende:
Oh dat valt nog wel mee. DeHieronder een aantal tips die handig kunnen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:36 schreef Ixnay het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
Daar mag ik niets over zeggen van de baas (NDA)quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Hey Cid! Ik kwam jou zaterdag tegen en dacht "jaaaaaaaaaaa daaristie! Nu Gilgamesh nog".
Krijg je nog een grotere rol in ff13 of was dit het?
sorry kan het niet laten
[ Bericht 7% gewijzigd door D-Industries op 18-03-2010 12:41:10 ]Altijd aan het dromen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |