Troost je, ik speel intussen al 61 uur, heb in totaal 21 shrouds nu, waarvan ook een aantal uit schatkisten/cirkeltjesquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:39 schreef wdn het volgende:
Ja hoor. Ik win..... eerste battle daarna 2 slimies en een robot .... reward een shroud....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let een beetje op spoilertags. Ik wist niet dat die ene een vijand zou zijnquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:17 schreef Maanvis het volgende:
Yes, *** is dood. Na wat 'terug grinden' kon ik 'm ineens wel verslaan. Zonder shrouds
want die was ik vergeten..
Uit het stukje erna blijkt dat het budget voor leveldesign op was, er is grandioos veel CTRL-C CTRL-V gedaan
Ik speel trouwens de Xbox360 versie.. weinig verschil met de PS3 versie lijkt me?
47 euro. Bij de FRS. Het is een baggerwinkel, maken veel fouten, maar over het algemeen zijn ze goedkoop te krijgen door acties, pre-orders, addiscount en ANWB.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wat hebben jullie betaald voor de Lim edition?
Op ebay vragen ze namelijk echt belachelijke prijzen voor een gesealde versie![]()
En ik moet natuurlijk weer 3 versies hebben
quote:Op zondag 21 maart 2010 02:13 schreef Koko_Banana het volgende:
Wat zijn jullie favoriete Final Fantasy games?
Die van mij:
1. VIII
2. IX
3. XII
4. VI
5. VII
IV en XIII vond ik ook uitstekend. De rest die ik niet genoemd heb waren ook leuk maar deden mij niet zoveel als de andere games.
Op X-2 na, die vond ik bagger.
1. IXquote:Op zondag 21 maart 2010 02:13 schreef Koko_Banana het volgende:
Wat zijn jullie favoriete Final Fantasy games?
Die van mij:
1. VIII
2. IX
3. XII
4. VI
5. VII
IV en XIII vond ik ook uitstekend. De rest die ik niet genoemd heb waren ook leuk maar deden mij niet zoveel als de andere games.
Op X-2 na, die vond ik bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |