Dat mis ik wel een beetjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe level je eigenlijk? Ik zie geen EXP of AP balk of niks
en Vanille is een snolletje en Hope moet dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck, wat een gave game! Ben benieuwd waar het verhaal me nu naartoe leidt!The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Even een offtopic vraagje: Waar kom je vandaan, qua land?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:29 schreef Doomtrain het volgende:
Men eerste FF was de IV, de anderen kwamen later ik men ps2 moest aanpassen.
Nu ben blij jullie vol lof zijn van de nieuwe ff, ik niet.
Welke chapter ben je?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Doomtrain is een MEGAAANWINST voor dit forum in ieder geval
Babelfish?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:29 schreef Doomtrain het volgende:
Men eerste FF was de IV, de anderen kwamen later ik men ps2 moest aanpassen.
Nu ben blij jullie vol lof zijn van de nieuwe ff, ik niet.
SPOILER: chapter 8!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:34 schreef RenRen- het volgende:SPOILER: chapter 8!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Ik ben dus niet de enige die dat denktquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]Ken die niet, sailor moon welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben ver in 10 nu en moet zeggen dat elk level een geweldig eigen stijl heeft. Met goed ingedeelde tegenstanders. Ik begin nu weer op een punt te komen waar de tegenstanders me some verrassen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:26 schreef Strolie75 het volgende:
Weer verder met FFXIII...godver wat een spel
Lineaire levels boeit me niet eens. Geniet zelfs veel meer van de omgeving omdat ik niet continu heen en weer zwaai met de camera omdat ik bang ben dat ik een schatkist mis.
3... Dan heb je nog niks gezien en krijg je nog een hele lading visuele oogstrelingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |