Alsjeblieft zeg, neem alles niet zo enorm serieus en persoonlijk.quote:
Wie neemt het nou persoonlijk? Je opmerking sneed gewoon geen hout.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, neem alles niet zo enorm serieus en persoonlijk.
Ik moest gewoon lachen om de verontwaardigde tendens over iets wat al lang een voldongen feit is. That's it.
Voor mij sneed ie wel hout. Ik moest erom lachen, jij niet. Kan. Geen reden voor een fuzz.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:27 schreef Disana het volgende:
Wie neemt het nou persoonlijk? Je opmerking sneed gewoon geen hout.
Ook als ik onze posts teruglees zie ik geen tendens en geen verontwaardiging over het kijken naar een lege bar.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor mij sneed ie wel hout. Ik moest erom lachen, jij niet. Kan. Geen reden voor een fuzz,.
gedaanquote:Op maandag 15 maart 2010 11:23 schreef Disana het volgende:
http://streams.selfip.com/sv.asp
http://www.studiovlemmix.tv/livetv.html
Is prima hoor Goofy, misschien lukt het je bovenstaande links in je OP te zetten?
Jij zit nog helemaal in die sfeer he?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toch maar even een TT geplaatst, anders wordt 't zo saai.
Dan hebben we daar duidelijk een andere kijk op.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:29 schreef Disana het volgende:
Ook als ik onze posts teruglees zie ik geen tendens en geen verontwaardiging over het kijken naar een lege bar.
Klaar
Da's niet eerlijk, ik was eerder klaarquote:Op maandag 15 maart 2010 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan hebben we daar duidelijk een andere kijk op.
Klaar.
En dan maar hopen dat iedereen er met zijn fikken afblijft als het eenmaal goed staat.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:37 schreef danaqui het volgende:
Neef Harrie is aan het zingen om het geluid te testen
Het geluid stónd goed maar Alsido kan er niet met zijn poten vanaf blijven. Fo zit op te chat zich ook al te verbazen over de verrichtingen van Alsido.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:42 schreef Pearlbitch het volgende:
En dan maar hopen dat iedereen er met zijn fikken afblijft als het eenmaal goed staat.
Maar dat zal wel weer ijdele hoop zijn..
jammer, echt hij verknald werkelijk allesquote:Op maandag 15 maart 2010 11:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het geluid stónd goed maar Alsido kan er niet met zijn poten vanaf blijven. Fo zit op te chat zich ook al te verbazen over de verrichtingen van Alsido.
Lees de posting van Disana.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |