http://www.buienradar.nl/quote:Op maandag 15 maart 2010 10:35 schreef Ynske het volgende:
zit te denken
zou t droog blijven vandaag?
dan kan ik als t niet te lang duurt vanmiddag nog even door naar blijdorp
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Yns![]()
Naja, je kan altijd ff doorrijden als het droog is toch?
En als het een beetje regent is het vast niet druk
Daar heb je gelijk in, gewoon een paraplu mee.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga liever in de regen zonder drukte dan droog in de drukte hoor, zelfde bij de Efteling en zo.
daar heb je idd gelijk inquote:Op maandag 15 maart 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga liever in de regen zonder drukte dan droog in de drukte hoor, zelfde bij de Efteling en zo.
Nee maar je hebt regen en je hebt hoosbuien, en als het ff hoost ben je zo ergens binnen natuurlijkquote:Op maandag 15 maart 2010 10:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar heb je idd gelijk in
maar van die hoosbuien dat vind k voor mn camera niet zo heel fijn
nee geen plu, heb ik sowieso geen plaats voor in mn handenquote:Op maandag 15 maart 2010 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik gebruik echt nooit een plu, ik vind het meestal lekker, gewoon door de regen lopen.
Krijg ik mooie krullen van
Oh je gaat er heen voor foto's? Nee dat is niet zo fijn voor de camera inderdaad.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar heb je idd gelijk in
maar van die hoosbuien dat vind k voor mn camera niet zo heel fijn
DA bellen, daar vragen,quote:Op maandag 15 maart 2010 10:44 schreef Plums het volgende:
Als een hond opeens veel overgeeft en poept en om de 2 min. naar buiten rent om een paar druppels te plassen, wat is er dan aan de hand?![]()
Ik zit hier al heel erg aan te dringen op dierenarts, maar iedereen is gewoon gaan werken.
Dr is een viszla BIS geworden geloof ik he?quote:Op maandag 15 maart 2010 10:46 schreef Maes het volgende:
Oe nieuw topic alweer.![]()
@oh-oh Ik vond Crufts enig en heb elk vrij momentje gekeken. En Alice was in 3D en we kunnen niet wachten op de DVD.
Ja bellen!quote:Op maandag 15 maart 2010 @ 10:44 schreef Plums het volgende:
Als een hond opeens veel overgeeft en poept en om de 2 min. naar buiten rent om een paar druppels te plassen, wat is er dan aan de hand?![]()
Ik zit hier al heel erg aan te dringen op dierenarts, maar iedereen is gewoon gaan werken.
Blijdorp heeft veel mooie nieuwe verblijvenquote:Op maandag 15 maart 2010 10:40 schreef Taiga het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/
Lijkt me ook weer eens leuk om naar Blijdorp te gaan...lang niet geweest.
Ik sluit me aan bij de rest, meteen ff je da bellen, daar zijn ze voorquote:Op maandag 15 maart 2010 10:44 schreef Plums het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |