abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 19 april 2000 @ 19:37:00 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259994
Bij gebrek aan streams dan maar commentaar op de uitzending van vanavond.

Het begon met de stoeipartij van Eric en Tessa. Vond het leuk om te zien dat Antonette zich eraan irriteerde.

Het vergallen van de Tarly door Tessa was wederom een hoogtepunt. Toen ik het op de stream zag, kwam ik al niet meer bij. Maar nu was het minstens weer zo leuk.

Iwan gaat trouwens als een raket op deze manier! Eindelijk commentaar op Tessa. Het is jammer dat niet meer mensen tegen haar ingaan. Ze zal in ieder geval geen aanbieding voor Koken in Koffietijd of Koken met Cas krijgen.

Verheug me al op de uitzending van morgen. Niet alleen Iwan in een meesterlijke rol als touwtjesspringer, maar ook de nachtelijke bekentenissen van Essie aan Bianca. En als we heel veel mazzel hebben misschien zelfs beelden van de uitbraak van Antonette. Of zouden ze kiezen voor de totale ontmaskering van Bianca?

* Sanne : sorry voor de dubbele topic. Is er een admistrator die er één dicht kan gooien?.

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne (Datum 19 April 2000).]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_259995
quote:
op 04-19-2000 om 07:37 PM schreef Sanne het volgende:

Iwan gaat trouwens als een raket op deze manier! Eindelijk commentaar op Tessa. Het is jammer dat niet meer mensen tegen haar ingaan.


Dat is inderdaad jammer. Tessa is een eersteklas matennaaister, dat de laatste dagen duidelijk geworden. Ze heeft Iwan laten vallen als een baksteen sinds Eric erin zit. En nu wordt Iwan een klein beetje pissed. Hij voelt zich aan de kant gezet, maar zegt er niks van. Bang dat ie op zijn donder krijgt van die stoere Eric (je weet wel, die gorilla),\. Nu doet ie af en toe vervelend. Het zijn echt een stelletje kleine kinderen.

Hhmmm Bianca
Nee, laat ik daar maar niet over beginnen....

de Bus....Je zal er maar in zitten!
pi_259996
Ja Tes was weer lekker bezig en dan heb ik het niet eens over haar
kookkunsten, maar over haar intrigantenrol, lijkt wel of Antonette
zich ook steeds harder opstelt.
Weet niet of de RoboIwan 2.1 recentelijk een update heeft ondergaan
maar ik moet toch echt toegeven dat hij wel steeds meer menselijke
trekjes begint te vertonen.
pi_259997
Vergis ik me nou, of was de uitzending van vanavond een samenraapsel van beelden die zelfs van 4 dagen terug tot een week terug gingen ?

Misschien weten de stream-verslaggevers hier antwoord op ?

Het zou wel een teken zijn dat SBS behoorlijk verlegen zit om 'vulling' van de uitzending.

  donderdag 20 april 2000 @ 00:35:00 #5
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_259998
heb ook al wel eens tarly gemaakt, ik weet niet of tessa kan lezen,maar als je de gebruiksaanwijzing leest kan het niet mis gaan. volgens mij veel te veel water.
bovendien is tarly prima te eten.

vond Iwan wel top vanavond. al die kritiek slaat nergens op. is een heel stabiel persoon, die duidelijk geen ruzie zoekt maar meer kijkt naar het evenwicht. Is het wellicht een weegschaal?

wat moet ik hier nu neerzetten?
  donderdag 20 april 2000 @ 00:37:00 #6
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259999
quote:
op 04-20-2000 om 12:30 AM schreef Moor het volgende:
Vergis ik me nou, of was de uitzending van vanavond een samenraapsel van beelden die zelfs van 4 dagen terug tot een week terug gingen ?

Misschien weten de stream-verslaggevers hier antwoord op ?

Het zou wel een teken zijn dat SBS behoorlijk verlegen zit om 'vulling' van de uitzending.


Het waren beelden van afgelopen maandag. Dus gewoon 2 dagen geleden. Volgens mij ligt dit in hun normale planning.

Zie ook streamverslagen 17 april.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_260000
vond het ook heel jammer te zien dat Tessa Antonette al aardig in haar zak heeft zitten
  donderdag 20 april 2000 @ 08:52:00 #8
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_260001
quote:
op 04-19-2000 om 09:29 PM schreef Tante Bep het volgende:
Weet niet of de RoboIwan 2.1 recentelijk een update heeft ondergaan
maar ik moet toch echt toegeven dat hij wel steeds meer menselijke
trekjes begint te vertonen.


Ik betrapte mijzelf op dezelfde gedachte.
Zal wel te maken hebben met de omgeving van RoboIwan. TeSS en Ant. stellen zich wel erg dominant op, waardoor Iwan bijna een leuke persoon lijkt.

pi_260002
quote:
op 04-20-2000 om 12:59 AM schreef Coos het volgende:
vond het ook heel jammer te zien dat Tessa Antonette al aardig in haar zak heeft zitten

Ja, dat is inderdaad heel erg jammer. Tot nu toe vond ik Antonette de sympathiekste van het hele stel, maar op één of andere manier begint m'n mening wat dat betreft een beetje te veranderen en dat allemaal omdat ze zich in laat palmen door horror Tessa. Ik probeer Antonette sympathiek te blijven vinden, maar het lukt me niet meer helemaal meer en dat is zonde.

Antonette, pleur Tessa die bus uit of krijg ruzie met 'r ofzo, maar word je zelf weer please.

Toedeloe, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_260003
Tja, ik heb sinds twee weken weer eens een uitzending gekeken en mij vielen een paar dingen op:

Tessa aan het koken:
Iwan: Hallo Tessa, wel opletten he.
Tessa: Het moet gewoon 12 minuten koken !
Iwan: Ja, maar nu fikt hier alles af !
Tessa: "Gaat rustig verder met Eric en de laptop.
Iwan Pissed, loopt langs Esmeralda en mompelt: "Slaat echt nergens op, ze luistert niet eens"

Die laatste opmerking geeft volgens mij blijk van ingehouden woede.

Dan de eetscene in het Autotron. Het ging over de relatie Esmeralda-Bullent en de roddel van het zoenen:

Tessa maakte de opmerking dat Esmeralda het toch echt gezegd had en dat ze er niet mee naar buiten wilde komen. Dat esmeralda niet eerlijk en fair is geweest, ook niet tegenover Bart. En toen de opmerking: Daar hebben we toen die hele heisa toch om gehad. Alleen gaven ze niets toe en lieten ze niets blijken omdat die ene er toen bovenop zat !

Kortom: Die ene daarmee doelt Tessa op Seki. Het was ook Tessa dus duidelijk dat er meer was dan de woorden van bullent die hij zegt niet zo te bedoelen, maar die waarschijnlijk dus wel zo bedoeld waren. Iwan was het niet geheel eens met die zienswijze omdat het volgens hem toch ook daarna pas gegroeid kan zijn. Dat geeft mij twee dingen om over na te denken:

1) Waarom koos Tessa niet voor 1 keer de zijde van Seki toen hij zich zo opwondt, gezien het feit dat zij nu wel zijn mening deelt (al spreekt ze dat niet in zoveel woorden uit) Was dat om haar eigen hachje te redden ?

2) Iwan ziet het als iets wat zich pas NA het vertrek van Bart ontwikkelde, en daarmee dus aangevende dat hij er ECHT niets fouts in zag.

Ik zeg graag: Esmeralda: VAMOS!

Blijft zich verbazen
  donderdag 20 april 2000 @ 12:10:00 #11
3208 spaatje
dikke kus toe joe!!!!!!!!!!!!!
pi_260004
ik moet eerlijk zeggen dat ik tessa helemaal gewelding vind in de bus..ze heeft een vlotte babbel en een leuke uitstraling..
alleen essie en bianca dat ze rare tutten....
iwan = lekker!!!
kus
pi_260005
quote:
op 04-19-2000 om 09:29 PM schreef Tante Bep het volgende:

Weet niet of de RoboIwan 2.1 recentelijk een update heeft ondergaan
maar ik moet toch echt toegeven dat hij wel steeds meer menselijke
trekjes begint te vertonen.


Vandaag in de streams:

Tessa: Zo! Kon je niet met de spray sprayen!?
"Zo man goeiemorgen!"
"Zo goeiemorgen man!"
Zegt ook nog iets van: "Wat heb je gegeten"
Het is duidelijk, Iwan heeft gepoept, en nogal gestonken.

Dat zeg ik, hij begint steeds meer menselijke trekjes te vertonen!

  donderdag 20 april 2000 @ 20:16:00 #13
2705 cynix
is verdwaald
pi_260006
quote:
op 04-20-2000 om 12:35 AM schreef evert het volgende:
vond Iwan wel top vanavond. al die kritiek slaat nergens op. is een heel stabiel persoon,...

Vergeleken met Tessa is iedereen TOP!
Maar je hebt gedeeltelijk gelijk: de IWAN 2.1 is door alle bugfixes idd veel stabieler geworden. Maar, zo heel langzaam beginnen er circuits door te branden (zie stank hierboven). Een dezer dagen gaat de IWAN 2.1 over op de 'offense-mode' tegen Tessa.
Z'n 'auto-win' software geeft al early warning signaluh.

Iwan ligt een elleboog voor op Tessa.

  donderdag 20 april 2000 @ 23:36:00 #14
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260007
I hate to admit it, but I'm starting to like Iwan 2.1!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_260008
quote:
op 04-20-2000 om 11:30 AM schreef ruby het volgende:
Ja, dat is inderdaad heel erg jammer. Tot nu toe vond ik Antonette de sympathiekste van het hele stel, maar op één of andere manier begint m'n mening wat dat betreft een beetje te veranderen en dat allemaal omdat ze zich in laat palmen door horror Tessa. Ik probeer Antonette sympathiek te blijven vinden, maar het lukt me niet meer helemaal meer en dat is zonde.

Antonette, pleur Tessa die bus uit of krijg ruzie met 'r ofzo, maar word je zelf weer please.

Toedeloe, Ruby


Ik ben het hellemaal met je eens ruby.
Ik weet ook niet precies wat het is, maar ik vind antoinette ook niet meer zo leuk als eerst.
En sanne, ook ik moet toegeven dat ik iwan steeds aardiger begin te vinden

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')