Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk 15 delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF' te behouden.
- Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Klopt, maar Heracles had geluk dat de scheids een keer oplette vandaag!quote:
Ik kijk ookquote:Op zondag 14 maart 2010 22:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Klopt, maar Heracles had geluk dat de scheids een keer oplette vandaag!
Boeren bij 'Spuiten en Slikken', wat een lui
ik vind ze wel goed bezig, je bent snachts op pad voor mensen die te lui zijn om genoeg bier te halen.quote:
Ja, blijkbaar Almelo ook > www.biertaxi.nu.quote:
Na-apardsquote:Op zondag 14 maart 2010 22:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar Almelo ook > www.biertaxi.nu.
Maar ik ga afsluiten en Studio Voetbal (Ajax) kijken, Beste maar weer!
quote:
Daniëlquote:
Vrijdag paar pilsjes gedronken bij Snooker, zaterdag bij Opa en Oma geweest met de vriendin en vandaag een lamzakdag!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Daniël
nog gek gedaan dit weekend?
vrijdag bonte avond gezien bij hsc en zaterdag lamzakken en spandoek voor ma maken. Vanmorgen moest ik voetballen en vanmiddag hebben we het spandoek afgemaakt. ojah, en daarna nog even naar 't caféquote:Op zondag 14 maart 2010 23:23 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Vrijdag paar pilsjes gedronken bij Snooker, zaterdag bij Opa en Oma geweest met de vriendin en vandaag een lamzakdag!
Jij dan?
Haakon komt uit Bornebroekquote:Op maandag 15 maart 2010 00:29 schreef Mdrop het volgende:
Wie kwam er hier ook alweer uit bornebroek, en was jij dan gisteren in Albergen.
Ik ken hetquote:Op maandag 15 maart 2010 09:08 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb het zelf veroorzaakt, maar dat maakt het gevoel niet minder... en het gaat ook nog wel paar dagen/weken duren
daimn, what's up man ?quote:Op maandag 15 maart 2010 09:08 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb het zelf veroorzaakt, maar dat maakt het gevoel niet minder... en het gaat ook nog wel paar dagen/weken duren
ga niet de hele uitleg geven, maar heb het gisteren uitgemaakt met m'n vriendin... vind haar nog steeds een leuke meid, maar heb om andere reden besloten met de relatie te stoppen.quote:
uitleg hierbovenquote:Op maandag 15 maart 2010 09:08 schreef ReMcOrE het volgende:
hmm, da's jammer ja.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga niet de hele uitleg geven, maar heb het gisteren uitgemaakt met m'n vriendin... vind haar nog steeds een leuke meid, maar heb om andere reden besloten met de relatie te stoppen.
heb er aardig lang over nagedacht en dit lijkt mij inderdaad het beste. maar omdat ik het uitgemaakt heb terwijl ik haar nog wel leuk vind, zorgt gewoon voor een kutgevoelquote:Op maandag 15 maart 2010 09:17 schreef haakon het volgende:
[..]
hmm, da's jammer ja.
maar als je dit het beste lijkt, is het toch beter ?
PaFiPo
[ afbeelding ]
dat ken ik, maar komt wel goedquote:Op maandag 15 maart 2010 09:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb er aardig lang over nagedacht en dit lijkt mij inderdaad het beste. maar omdat ik het uitgemaakt heb terwijl ik haar nog wel leuk vind, zorgt gewoon voor een kutgevoel
heb jij dit ook gehad?quote:
Jupquote:Op maandag 15 maart 2010 09:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb jij dit ook gehad?en zal inderdaad vast wel goedkomen met een paar dagen/weken...
Iets met en bar en heel veel bierquote:Op maandag 15 maart 2010 09:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en bij jou is het goedgekomen?veel afleiding gezocht eerste tijd?
Gewoon doen waar je je het best bij voelt. Als zuipen werkt, ga je zuipen. etc.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:49 schreef ReMcOrE het volgende:
en bij jou is het goedgekomen?veel afleiding gezocht eerste tijd?
ook, maar het was ook zo, omdat ik een vriendin had, ging ik vaker naar haar en minder met m'n kameraden om.quote:
Eens, zelf alleen meegemaakt vanaf de andere kant zeg maar, kameraad van iemand met een vriendin die alles verbied voor iemand.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:54 schreef haakon het volgende:
[..]
ook, maar het was ook zo, omdat ik een vriendin had, ging ik vaker naar haar en minder met m'n kameraden om.
dat was ook 1 van de redenen waarom ik het toen uit had gemaakt.
zij verwachtte álles van me, dat ik altijd bij haar kon zijn enzo, en ik wou ook nog met mn kameraden uitgaan enzo.
toen ik het uit gemaakt had heb ik me het eerste beste weekend helemaal kapot gezopen, omdat ik dat nooit kon maken omdat zij erbij was of de dag erna bij me was ofzo, dat was wel donders fijn vond ik zelf..
en toen gewoon weer veel met m'n kameraden dingen doen enz, dat je gewoon afleiding hebt
flink gaan zuipen en dan achteraf merken dat het niet helptquote:Op maandag 15 maart 2010 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gewoon doen waar je je het best bij voelt. Als zuipen werkt, ga je zuipen. etc.
Er is niet echt een standaard oplossing voor..
de redenen die jij noemt zijn in ieder geval niet van toepassing op mijn situatie, maar hoop nu wel meer met kameraden te kunnen gaan doen. wat in mijn ogen ook de beste afleiding gaat vormenquote:Op maandag 15 maart 2010 09:54 schreef haakon het volgende:
[..]
ook, maar het was ook zo, omdat ik een vriendin had, ging ik vaker naar haar en minder met m'n kameraden om.
dat was ook 1 van de redenen waarom ik het toen uit had gemaakt.
zij verwachtte álles van me, dat ik altijd bij haar kon zijn enzo, en ik wou ook nog met mn kameraden uitgaan enzo.
toen ik het uit gemaakt had heb ik me het eerste beste weekend helemaal kapot gezopen, omdat ik dat nooit kon maken omdat zij erbij was of de dag erna bij me was ofzo, dat was wel donders fijn vond ik zelf..
en toen gewoon weer veel met m'n kameraden dingen doen enz, dat je gewoon afleiding hebt
Hij heeft gister niet gewonnenquote:
Ach ja. eerste race. Al verwacht ik dat Ferrari het goed gaat doen dit jaar. Ik ga waarschijnlijk naar Monzo dit seizoen. (paar keer duitsland en belgie geweest).quote:
nice !quote:Op maandag 15 maart 2010 10:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ach ja. eerste race. Al verwacht ik dat Ferrari het goed gaat doen dit jaar. Ik ga waarschijnlijk naar Monzo dit seizoen. (paar keer duitsland en belgie geweest).
Nee hoor. Maandag, zaaddodende kutdag. Vandaar.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:00 schreef ReMcOrE het volgende:
of hebben mijn posts iedereen weggejaagd?!
+1000!quote:
Ik heb mijn advies voor jou opgevolgd, zit nu dronken bij 'Frans an't spoor'quote:Op maandag 15 maart 2010 11:00 schreef ReMcOrE het volgende:
of hebben mijn posts iedereen weggejaagd?!
Frans van 't spoor !quote:Op maandag 15 maart 2010 11:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
+1000!
[..]
Ik heb mijn advies voor jou opgevolgd, zit nu dronken bij 'Frans an't spoor'.
Sorryquote:Op maandag 15 maart 2010 11:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoi jongentje, dat is lang geleden dat ik u heb gezien hier op het TOF(fe) forum.
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb mijn advies voor jou opgevolgd, zit nu dronken bij 'Frans an't spoor'.
dankquote:Op maandag 15 maart 2010 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ai Remco!
* TheGirlNextDoor geeft een enorme dikke knuffel!
jij ook dankquote:Op maandag 15 maart 2010 11:20 schreef Fems het volgende:Remco! Sterkte ermee!
Het is inderdaad heel lastig (ja, zelfs ik heb in zo'n situatie gezeten) en afleiding zoeken is inderdaad het beste. Veel huilen en veel chocola eten helpt ook. Daarnaast je aan haar gaan ergeren, dan komt het vanzelf goed.
Er is nog een plek vrij aan de bar hier!!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij ook dankben niet echt van het huilen (en ook niet van veel chocola eten)
ga me niet aan haar ergeren, dat is niet mijn stijl en dat verdient ze ook zeker niet! dus ga andere afleiding zoeken...
Sprak de ervaringsdeskundigequote:Op maandag 15 maart 2010 11:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Remco, ga echt veel doen. Weg uit huis ook vooral. Lekker de stad in, met kameraden naar de kroeg, of bij kameraden thuis wat rondhangen. Je hebt er vast genoeg die je wel op kunnen vangen en daar moet je nu even gebruik van maken. Maar probeer vooral niet veel alleen te zijn, van alleen zijn ga je nadenken en je kut voelenEn als je wil, wil ik ook best een keertje met je de stad inhoppen!
volgens mij weet ik welke je bedoeld, ze is idd fijn, maar wel beetje pauperquote:Op maandag 15 maart 2010 11:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik vergeef het je hoor.
[..]
Frans z'n dochter is TE lekker!!
Hier ben ik het ook wel mee eens, trouwens!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Remco, ga echt veel doen. Weg uit huis ook vooral. Lekker de stad in, met kameraden naar de kroeg, of bij kameraden thuis wat rondhangen. Je hebt er vast genoeg die je wel op kunnen vangen en daar moet je nu even gebruik van maken. Maar probeer vooral niet veel alleen te zijn, van alleen zijn ga je nadenken en je kut voelenEn als je wil, wil ik ook best een keertje met je de stad inhoppen!
moet gewoon werken hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 11:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Er is nog een plek vrij aan de bar hier!!
daar kwam ik gisteren al achter, helemaal verzonken in gedachten; moeilijk in slaap komen en ook niet goed slapenquote:Op maandag 15 maart 2010 11:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat is natuurlijk niet voor iedereen hetzelfde. Ik moet eerst een bepaalde tijd gewoon alleen zijn. Sociaal doen komt daarna wel weer.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
ik ben wel iemand die graag mensen om zich heen heeft, mooi een end weg kletsenquote:Op maandag 15 maart 2010 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet voor iedereen hetzelfde. Ik moet eerst een bepaalde tijd gewoon alleen zijn. Sociaal doen komt daarna wel weer.
Neuhquote:
op een maandag is werk voor mij wel hogere prioriteit dan bier drinkenquote:Op maandag 15 maart 2010 11:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Achja, prioriteiten stellen, ik behoor ook wel op school te zijn.
over de situatie praten bedoel je?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:35 schreef Fems het volgende:
Maar Remco, probeer er wel veel over te praten. Dat heeft mij heel erg geholpen.
ik ben écht wel toe aan bier. damn !quote:Op maandag 15 maart 2010 11:36 schreef Mdrop het volgende:
Wat is dit niemand die toe is aan bier, het is verdomme al 11 uur geweest!!!
Waar is robin als je hem nodig hebt.
Huppa , iemand die het snaptquote:
ONBEGRIJPELIJK!!!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op een maandag is werk voor mij wel hogere prioriteit dan bier drinken![]()
nope, wou eerst gaan, maar een hele boel kameraden gingen naar hengelo met teamuitje, en ik wou niet naar hengelo want ik moest gister voetballenquote:Op maandag 15 maart 2010 11:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Huppa , iemand die het snapt, trouwens was jij zaterdag in Albergen
?
[..]
ONBEGRIJPELIJK!!!.
dat meen je nietquote:Op maandag 15 maart 2010 11:37 schreef ReMcOrE het volgende:
op een maandag is werk voor mij wel hogere prioriteit dan bier drinken
Oke, zat verdomme van TOP tot TEEN onder het bier door van die lui uit Bornebroek, zoek iemand die ik mag uitschelden daarvoorquote:Op maandag 15 maart 2010 11:39 schreef haakon het volgende:
nope, wou eerst gaan, maar een hele boel kameraden gingen naar hengelo met teamuitje, en ik wou niet naar hengelo want ik moest gister voetballendus naar kameraad geweest van de planeet gezopen
hoe wist je dat ze uit bornerbroek kwamen dan ?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, zat verdomme van TOP tot TEEN onder het bier door van die lui uit BorneRbroek, zoek iemand die ik mag uitschelden daarvoor.
Omdat ik er later wel wat gesproken heb maar direct ben vergeten hoe ze hetequote:Op maandag 15 maart 2010 11:41 schreef haakon het volgende:
[..]
hoe wist je dat ze uit bornerbroek kwamen dan ?
Hiquote:
Selmaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
In bedquote:Op maandag 15 maart 2010 11:36 schreef Mdrop het volgende:
Wat is dit niemand die toe is aan bier, het is verdomme al 11 uur geweest!!!
Waar is robin als je hem nodig hebt.
okequote:Op maandag 15 maart 2010 11:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Omdat ik er later wel wat gesproken heb maar direct ben vergeten hoe ze hete.
Blond + Ik ben hier te slecht in, zie ongeveer 5 topics terug , toen ik een meisje uit Oldenzaal zochtquote:Op maandag 15 maart 2010 11:45 schreef haakon het volgende:
[..]
oke
een meisje of met meerdere lui ?
laat maar weetn hoe ze eruit zag, misschien weet ik het wel
Wat hebben mensen met een V-hals, verdomme niks bijzonders tochquote:
Nee. Meisjes vallen op uitstraling. Of een motorpakquote:
zoek maar op m'n hyves naar een stefanie semmekrot, die zou het wel kunnen zijn.. want zoveel blonden wonen er niet in bornerbroekquote:Op maandag 15 maart 2010 11:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Blond + Ik ben hier te slecht in, zie ongeveer 5 topics terug , toen ik een meisje uit Oldenzaal zocht.
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
SelmaIk iig nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In het vorige topic zei ze zoiets he. Ja ik lees na
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Beetje warm voor bij bruins enzoquote:
Die is het niet + nee, ze was zelfs kleiner als mijquote:Op maandag 15 maart 2010 11:48 schreef haakon het volgende:
[..]
zoek maar op m'n hyves naar een stefanie semmekrot, die zou het wel kunnen zijn.. want zoveel blonden wonen er niet in bornerbroek
was ze lang dan ?
* Mdrop heeft nu een minderwaardigheidscomplex opgelopenquote:Op maandag 15 maart 2010 11:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat is gay, tenzij je een lekker lijf hebt.
Je gaat toch geen motorpak naar Bruins dragenquote:Op maandag 15 maart 2010 11:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Beetje warm voor bij bruins enzo.
[..]
Die is het niet + nee, ze was zelfs kleiner als mij.
[..]
* Mdrop heeft nu een minderwaardigheidscomplex opgelopen.
Heujquote:Op maandag 15 maart 2010 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat toch geen motorpak naar Bruins dragenBen je gek, of zo
En ik vind een V-hals niet gay
* Mdrop zoekt opnieuw!quote:
goddelijke lichaam / toffe uitstraling + V-Hals = +100 ofzoquote:Op maandag 15 maart 2010 11:55 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb geen V-halsdan maar compenseren met m'n goddelijke lichaam / toffe uitstraling
![]()
Wat anders dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heuj, en ik heb geen motorpak maar anders
.
[..]
* Mdrop zoekt opnieuw!
Edit
Deze > http://94.100.122.241/747(...)378174_6_ZP39_1.jpeg ?
Nee die was het niet.
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:55 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog wel een motorpak. Met professionele rugbescherming en al.
(hoi san)
Kan je nagaan wat de combi goddelijk lichaam/toffe uitstraling + V-hals + motorpak doetquote:Op maandag 15 maart 2010 11:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
goddelijke lichaam / toffe uitstraling + V-Hals = +100 ofzo.
Dan had ik die natuurlijk aangedaan, weet je hoe koel dat wel niet is!quote:
* Mdrop vraag om de http://***.hyves.nl link van jouquote:Op maandag 15 maart 2010 11:58 schreef haakon het volgende:
zoek mijn hyves maar en zoek daar maar naar meisjesstaat er vast wel tussen
geen motorpak hier, maar nog steeds een aantal pluspunten dusquote:Op maandag 15 maart 2010 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat de combi goddelijk lichaam/toffe uitstraling + V-hals + motorpak doetKACHING!
Je bent wel echt desperate to find her hequote:Op maandag 15 maart 2010 11:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan had ik die natuurlijk aangedaan, weet je hoe koel dat wel niet is!
[..]
* Mdrop vraag om de http://***.hyves.nl link van jou.
Ik zoek haar helemaal nietquote:Op maandag 15 maart 2010 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent wel echt desperate to find her heWaarom vraag je dan niet gewoon meteen haar gegevens?
Waaromquote:Op maandag 15 maart 2010 12:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik zoek haar helemaal niet, ik zoek die lui die met bier gooiden
.
Ikquote:Op maandag 15 maart 2010 12:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet met Samzz wil douchen??
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:00 schreef Robinhoo het volgende:
Naja ik had v-hals aan gisteren en ik ben niet gay
Hmm...quote:
Balen, ik wilde net met jouquote:Op maandag 15 maart 2010 12:25 schreef Kreator het volgende:
Ik doe wel even tegendraads.
Ik heb al gedoucht.
Dat je het ontkent voordat iemand het suggereerd is al heel foutquote:Op maandag 15 maart 2010 12:00 schreef Robinhoo het volgende:
Naja ik had v-hals aan gisteren en ik ben niet gay
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Balen voor je. Ik douche alleen met mannen die ik aardig vind.
Ik suggereer alleen dat ik een lekker lijf heb.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat je het ontkent voordat iemand het suggereerd is al heel fout
Ah, okequote:Op maandag 15 maart 2010 12:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik suggereer alleen dat ik een lekker lijf heb.
Douche je alleen met mannen?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Balen voor je. Ik douche alleen met mannen die ik aardig vind.
nee gelukkig niet anders had ik haar na gisteren niet meer denk ikquote:
Het was ook een verkapte vraag om feedbackquote:
Jaaaa.. jammer dat ie alleen kauwt. Hierna wordt ie nog leuker. Dat ie m doorslikt en scheten gaat laten..quote:
kloptquote:Op maandag 15 maart 2010 12:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaaaa.. jammer dat ie alleen kauwt. Hierna wordt ie nog leuker. Dat ie m doorslikt en scheten gaat laten..
zooo simpel hequote:
Die autoquote:Op maandag 15 maart 2010 12:50 schreef haakon het volgende:
[..]
zooo simpel he
hoe ze ook lachen de hele tijd
ik lig dan helemaal dubbel omdat ze zo stom lachen, en dan kijkt mn pa naar mij van: omg machiel, je niveau is wel heel erg gezakt
[ afbeelding ]
Bij deze.....quote:Op maandag 15 maart 2010 13:02 schreef Samzz het volgende:
Hehehe, ik ken niemand die Purple and Brown niet leuk vind
me 2quote:
Samzzquote:Op maandag 15 maart 2010 13:02 schreef Samzz het volgende:
Hehehe, ik ken niemand die Purple and Brown niet leuk vind
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
me 2
[..]
Samzz
Filmpje werkt nie op deze oude kutpc
I knowquote:
Krijg je die uren ook uitbetaald?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:39 schreef James-Hetfield het volgende:
Pffff 1,5 uur bezig geweest om uren in te boeken.
nieuw uren registratie systeem, erg makkelijk ook zo
goed bezigquote:Op maandag 15 maart 2010 13:47 schreef Ballantines het volgende:
Door jullie zit ik ipv af te studeren heletijd Purple en Brown te kijken!![]()
Tuurlijk, doe het onder werktijdquote:
Veel nuttigerquote:Op maandag 15 maart 2010 13:47 schreef Ballantines het volgende:
Maar, dat die keuze maak je dan weer zelfquote:Op maandag 15 maart 2010 13:47 schreef Ballantines het volgende:
Waarom zei je dat je geen pizzaboer bent verdomme!?!!quote:Op maandag 15 maart 2010 14:06 schreef haakon het volgende:
en dat ist !
hoezo datquote:Op maandag 15 maart 2010 14:08 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Waarom zei je dat je geen pizzaboer bent verdomme!?!!
Ja, ik belde je om een pizza te bestellen, maar 'Ik Bin gin pizzaboer'quote:
dus jij was datquote:Op maandag 15 maart 2010 14:10 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, ik belde je om een pizza te bestellen, maar 'Ik Bin gin pizzaboer'
Had bult bier op en zin om te ouwehoeren!quote:Op maandag 15 maart 2010 14:12 schreef haakon het volgende:
[..]
dus jij was dat
hoezo belde je dan XD
k was het al kats vergeten johquote:Op maandag 15 maart 2010 14:14 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Had bult bier op en zin om te ouwehoeren!
weet ik veel wat jij nadeed ?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:16 schreef Oldenzaal het volgende:
Vond je mijn turk immitatie trouwens geslaagd?
Markoquote:Op maandag 15 maart 2010 14:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond schaatsen
Waarom reageert niemand
Ik ga wel met Markoooooooooooo ja
quote:
Ik heb m al, daar heb ik jouw toestemming niet voor nodigquote:
ja ik ga morgen kaarten halen en ik heb al kaarten voor feyenoord volgende weekquote:Op maandag 15 maart 2010 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kerel, ga je zaterdag naar Eindhoven?
Te duur!quote:Op maandag 15 maart 2010 14:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond schaatsen
Waarom reageert niemand
Ik ga wel met Markoooooooooooo ja
ik kan morgenvroeg niet, heb vrijdag (als ik toch in Enschede ben voor school) pas tijd om te gaan halenquote:Op maandag 15 maart 2010 14:48 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ja ik ga morgen kaarten halen en ik heb al kaarten voor feyenoord volgende week
volgens mij stopt de verkoop altijd op donderdag..quote:Op maandag 15 maart 2010 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kan morgenvroeg niet, heb vrijdag (als ik toch in Enschede ben voor school) pas tijd om te gaan halenmaar kaartje voor Feyenoord volgende week is al wel binnen
![]()
serieus?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
volgens mij stopt de verkoop altijd op donderdag..
Er gaan wel meer treinen zaterdagquote:Op maandag 15 maart 2010 14:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
serieus?daar ga ik maar ff een mailtje aan wagen! zie trouwens dat er 2 treinen gaan zaterdag...
donders tank'n in de trein ofnietquote:Op maandag 15 maart 2010 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 treinen met FCT-supporters richting het Philips-stadion te Eindhoven![]()
![]()
was het maar zo'n feestquote:
En dat ze maar nooit meer terug mogen komenquote:Op maandag 15 maart 2010 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 treinen met FCT-supporters richting het Philips-stadion te Eindhoven![]()
![]()
Vind je dat niet zielig voor Gerard die 80e jarige diehard supporter van FC Twente?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat ze maar nooit meer terug mogen komen
toen ik naar Thunderdome ging jongequote:Op maandag 15 maart 2010 15:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest
voetbalsupporters = veevervoer.
nicequote:Op maandag 15 maart 2010 15:14 schreef haakon het volgende:
[..]
toen ik naar Thunderdome ging jonge
Jonko's in de trein roken, halve liters zuipn, echt asociaal
Daar kiest hij zelf voorquote:Op maandag 15 maart 2010 15:14 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Vind je dat niet zielig voor Gerard die 80e jarige diehard supporter van FC Twente?
quote:
Maar wat jij vindt telt even nietquote:Op maandag 15 maart 2010 15:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat alle paardenliefhebbers ook dood moeten.
alle pakjes van 0,33L mogen mee gelukkig, meer dan 2 pakjes Wicky krijg ik niet wegquote:Op maandag 15 maart 2010 15:16 schreef Robinhoo het volgende:
Voetbalsupporters mogen nog een pakje wicky mee, en de NS verkoopt zelf frisdrank.
That's it.
Ik ben wel een beetje bang dat mijn trein zaterdag in Eindhoven blijft.quote:
wat dan, heb je (of hebben anderen) plannen?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje bang dat mijn trein zaterdag in Eindhoven blijft.
ik bedoel ermee te zeggen dat ik niet denk dat San wel gelijk gaat krijgen.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat dan, heb je (of hebben anderen) plannen?
tuurlijk niet, we komen allemaal weer terug naar het schone Twentequote:Op maandag 15 maart 2010 15:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik bedoel ermee te zeggen dat ik niet denk dat San wel gelijk gaat krijgen.
Ik mag toch wel hopen?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik bedoel ermee te zeggen dat ik niet denk dat San wel gelijk gaat krijgen.
Heb 2 kaarten (Business), maar morgen echte kaarten halen, andere verpats ik wel weerquote:Op maandag 15 maart 2010 14:48 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ja ik ga morgen kaarten halen en ik heb al kaarten voor feyenoord volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |