SPOILER: laatste aflevering gebeurt er:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
er komen toch nog films?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:32 schreef Krullehoofd het volgende:
Ik kan mij haast niet voorstellen dat Cavil het erbij laat zitten.
Goed opgemerkt!quote:Op zondag 28 maart 2010 12:37 schreef Migue het volgende:
Ik weet niet of dit al eerder gezegd is hier, en ik ben verbaasd dat ik het nog nergens anders ben tegengekomen, maar Daniel Graystone speelde Elegy op de piano, een nummer van Starbucks vader. Als dát toch geen dikke vette hint is dat Cylon Daniel (gebaseerd is op) Daniel Graystone, en deze Cylon Dreilide Thrace is...
Dat zou best eens kunnen.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:37 schreef Migue het volgende:
Ik weet niet of dit al eerder gezegd is hier, en ik ben verbaasd dat ik het nog nergens anders ben tegengekomen, maar Daniel Graystone speelde Elegy op de piano, een nummer van Starbucks vader. Als dát toch geen dikke vette hint is dat Cylon Daniel (gebaseerd is op) Daniel Graystone, en deze Cylon Dreilide Thrace is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
Never mind, ze was Adama's assistente/collega oid volgens mijquote:Op zondag 28 maart 2010 18:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Die Emmanuelle was dus de dokter, maar wie was ze nu ook alweer? Ik had haar eerder voorbij zien komen, maar hoe of wat weet ik niet meer
dat is correctquote:Op zondag 28 maart 2010 18:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Volgens mij speelde Daniel Graystone trouwens de theme van Caprica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |