Vandaag is alles bestquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:24 schreef Laysa het volgende:
Nah dicht dan maar
Ik zat er dus ook al een tijdje naar te kijkenquote:Op zondag 14 maart 2010 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ik zat er een tijd naar te keken en dacht "Ik heb geen nieuwe TT". Uiteindelijk had ik er eentje, was je mij weer net voor
Dat zullen jullie denk ik beter weten dan ons...de niet-meeters...ze hebben niets meer laten weten?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over fipeaux gesproken, waar zijn Ian en Meertje.
Ik niet, ik wachtte gewoon tot iemand anders met die laatste post kwamquote:Op zondag 14 maart 2010 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zat er dus ook al een tijdje naar te kijken![]()
...Iedereen volgens mij
Dat zei ik al...met zn alle staren naar de 300quote:Op zondag 14 maart 2010 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet, ik wachtte gewoon tot iemand anders met die laatste post kwam
Die van remlof zijn echt coolquote:Op zondag 14 maart 2010 19:28 schreef Deisyy het volgende:
Pietje lieverd, waarom sta jij hier nog niet bij?![]()
Paint hier admins, mods en andere crew
Ik ben trots op jequote:Op zondag 14 maart 2010 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zei ik al...met zn alle staren naar de 300
Nee die moet ik ook nog zien...Maar eerst naar Alicequote:Op zondag 14 maart 2010 19:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Hey Lays!![]()
Ik ben net naar Avatar geweest. Heb je die al gezien?
Ja en ik keek er zo bij------->quote:Op zondag 14 maart 2010 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben trots op je![]()
Jij was de enige die het aan durfde
Ik kan niet painten, laten we dat even voorop stellen, maar als ik jou zou painten zou ik met een oranje t-shirt en een kaal bolletje paintenquote:Op zondag 14 maart 2010 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die van remlof zijn echt cool. En geen idee
.
Avatarquote:Op zondag 14 maart 2010 19:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Hey Lays!![]()
Ik ben net naar Avatar geweest. Heb je die al gezien?
Het was een waar wii-feest! En ik voel me als nieuw.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee die moet ik ook nog zien...Maar eerst naar Alice..Lekker gerocked met de boys?
Ik voel me helemaal peace, love & understanding.quote:
Noek is back...be afraid...be very afraidquote:Op zondag 14 maart 2010 19:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Het was een waar wii-feest! En ik voel me als nieuw.
Avatar is nog meer eye-candy, ook 3D. Gaan!
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen verlaagde plafonds met spotjes
Nog 2 dagen die zooi slikken?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee maar ik ga weer even verder in mn mijmer toestand
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was zo impressed na die film, ik heb spontaan de eerste boom die ik tegenkwam omhelstquote:Op zondag 14 maart 2010 19:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal peace, love & understanding.
Straks ga ik ook even connecten met onze bijna dode Edelweiss in de tuin.
Prachtig hè?
't Is maar goed dat je niet hier woont. Je was nooit niet meer thuisgekomenquote:Op zondag 14 maart 2010 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was zo impressed na die film, ik heb spontaan de eerste boom die ik tegenkwam omhelst![]()
Man, dat was nog een eind wandelen voordat ik die tegenkwam in Rotterdam
En waar ga jij over mijmeren?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een hele vierdaagse omlopen maar dan heb je ook wat!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was zo impressed na die film, ik heb spontaan de eerste boom die ik tegenkwam omhelst![]()
Je moet ook over leuke dingen mijmerenquote:Op zondag 14 maart 2010 19:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
...das niets voor mij...ik ga dan zitten somberen....----->
![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat lukt me ff nietquote:Op zondag 14 maart 2010 19:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet ook over leuke dingen mijmeren
Dat is dan wel weer engquote:Op zondag 14 maart 2010 19:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is maar goed dat je niet hier woont. Je was nooit niet meer thuisgekomen
Zoquote:Op zondag 14 maart 2010 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze vond uiteindelijk een boom van een vent die heel verbaasd begon te kijken
Ik heb Avatar in Pathé de Kuip gezien, daar heb je veel water maar weinig bomenquote:
Vind hem wel fijner dan in de stad, lekker ruimquote:Op zondag 14 maart 2010 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb Avatar in Pathé de Kuip gezien, daar heb je veel water maar weinig bomen
Meneer Deisyy stond ook heel vreemd te kijken jaquote:Op zondag 14 maart 2010 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze vond uiteindelijk een boom van een vent die heel verbaasd begon te kijken
ik ben eigenlijk nog nooit in Pathe op Schouwburgplein geweestquote:Op zondag 14 maart 2010 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Vind hem wel fijner dan in de stad, lekker ruim
Ja alleen de snacks zijn focking duurquote:Op zondag 14 maart 2010 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk nog nooit in Pathe op Schouwburgplein geweest![]()
Wij hebben hier ook wel een bios, maar Pathé is toch net iets extra's
This is what I wanne be, suddenly I see, why the hell you mean so much to mequote:
Ik ga lekker kijkenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
This is what I wanne be, suddenly I see, why the hell you mean so much to me
quote:
quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat het eten me niet goed gevallen is, en ik me nu niet lekker voel
Bedorven kip?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Wanneer ga je daten?quote:
Wat heb je gegeten dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Iets met kip, tochquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was op het journaal, werd vandaag ergens gedaan.
domme wijven hier ook![]()
Ook een katerquote:
Dat weet ik eigenlijk nietquote:
Vanmiddag iig wel, nu valt 't wel meequote:Op zondag 14 maart 2010 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Dat weet ik eigenlijk niet![]()
Heb jij er wel één?
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:22 schreef Kally het volgende:
D. pepermuntthee of een glas cola wil wel eens helpen
Wat kost nu zo'n kater Pietje?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vanmiddag iig wel, nu valt 't wel mee.
quote:
40 of zoquote:
40 van een euro.quote:
Neuh, daar zorgt Gert voor. Krijg je als je de oudste bent.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Valt mij nog mee, 40 euro. Heb je wel rondjes gegeven Pietje?
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, daar zorgt Gert voor. Krijg je als je de oudste bent.
Daarom gaat Teun nooit naar een meetquote:Op zondag 14 maart 2010 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, daar zorgt Gert voor. Krijg je als je de oudste bent.
Is een herhaling met Bridget toch?quote:
Ik ook nietquote:
Dan moet ik alweer aan de colaquote:Op zondag 14 maart 2010 20:22 schreef Kally het volgende:
D. pepermuntthee of een glas cola wil wel eens helpen
Je moet niks natuurlijkquote:
En ook over zijn little green bag ??quote:Op zondag 14 maart 2010 20:33 schreef FANN het volgende:
ik viel net spontaan weer in slaap en nu heb ik over George Baker gedroomd![]()
ik voel me vies
Dat weet ik eigenlijk nietquote:
Veel plezier en maak het lekker knus daarquote:Op zondag 14 maart 2010 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga een nieuw boek pakken en duik mijn bed in.
Tata
Lees en slaap zequote:Op zondag 14 maart 2010 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tata
O...kunnen we wat voor je doenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
nee was het maar zo'n feest
una paloma blanca
Ja maar Abby is wel heel leukquote:Op zondag 14 maart 2010 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Zhiva een trut![]()
En Tony een eikel
Wat ik er van weet en over gehoord heb is dat er na zoiets nog een nachtmerrie komt, meestal binnen 12 uur en over hetzelfde onderwerpquote:Op zondag 14 maart 2010 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
nee was het maar zo'n feest
una paloma blanca
Was voor jouw tijd denk ik?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:41 schreef FANN het volgende:tis nog eigenlijk best een mooi liedje als je die baardaap er niet bij ziet
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zelfs zonder te klikken krijg je dat kutdeuntje in je hoofd.
ken ik die gast niet uit Top Pop dan?quote:
BBFNquote:Op zondag 14 maart 2010 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tata
Volgens mij was ik een jaar of elf-twaalfquote:Op zondag 14 maart 2010 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ken ik die gast niet uit Top Pop dan?
anders zal het wel de singeltjes van mijn broers zijn geweest ofzo
weetikveeel
en nu 67 toch?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij was ik een jaar of elf-twaalf
Veels te veelquote:Op zondag 14 maart 2010 20:51 schreef FANN het volgende:
hoeveel calorieen zitten er in een Magnum
veel zeker hë ?
Je hebt hem na die droom ook echt verdiendquote:Op zondag 14 maart 2010 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vreet hem toch op
ik ben nu toch al bezoedeld
dat bedoel ikquote:Op zondag 14 maart 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hebt hem na die droom ook echt verdiend
Iets van 500 dacht ikquote:Op zondag 14 maart 2010 20:51 schreef FANN het volgende:
hoeveel calorieen zitten er in een Magnum
veel zeker hë ?
Natuurlijk dat ijsjequote:Op zondag 14 maart 2010 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
dat bedoel ik
hij is trouwens wel lekker![]()
dat ijsje dan hé
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
en nu 67 toch?
o da's dan best lang geleden
gelukkig heb ik hem voor de helft weggegooid netquote:Op zondag 14 maart 2010 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Valt mee Fann, je mag er nog wel eentje![]()
[ afbeelding ]
Ik vind ze niet lekker, chocola wel maar de binnenkant nietquote:Op zondag 14 maart 2010 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
gelukkig heb ik hem voor de helft weggegooid net
was een beetje veel
ik heb wel alle chocola er eerst afgevreten![]()
dat dan weer wel
Half afgekloven ijsjes staan niet in die lijstquote:Op zondag 14 maart 2010 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
gelukkig heb ik hem voor de helft weggegooid net
was een beetje veel
ik heb wel alle chocola er eerst afgevreten![]()
dat dan weer wel
dat was dus precies de reden, ik zat ook te denken, wat een meelbieterig ijsquote:Op zondag 14 maart 2010 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind ze niet lekker, chocola wel maar de binnenkant niet
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was dus precies de reden, ik zat ook te denken, wat een meelbieterig ijs
eigenlijk.
conclusie; Magnums zijn helemaal niet zo lekker
whuT ???quote:Op zondag 14 maart 2010 21:10 schreef Kally het volgende:
Zijn die hamsters stiekum de wereld aan het overnemen
Waarquote:Op zondag 14 maart 2010 21:10 schreef Kally het volgende:
Zijn die hamsters stiekum de wereld aan het overnemen
Eerst al die kuthamsters van de AH en nu weer voor Kiaquote:
O dat kan ook jaquote:
O JIJ hebt tv aan denk ik?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Eerst al die kuthamsters van de AH en nu weer voor Kia
Een automerkquote:
Lidl eigen merk....same icecream different packagequote:Op zondag 14 maart 2010 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind ze te duur, je hebt er zomaar drie raketjes voor
Alleen al voor de jurkjesquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:19 schreef Laysa het volgende:
Hoest met jouw lekkere hamsterwangetjes?...* Laysa knijpt pietje in zn wangetjes
Looking back on the track, for a little green bagquote:
16.000 euro, zo'n klein rot autootje. Krijg je er twee hamsters bijquote:Op zondag 14 maart 2010 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hamster invasion?
en dat ie je dan gaat zwaffelen Pietjequote:Op zondag 14 maart 2010 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann, straks gaan we allemaal over George Baker dromen.
quote:
quote:
totdat ie in de spiegel kijkt en de striemen zietquote:Op zondag 14 maart 2010 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
het was maar een droom moet je morgen maar denken
en een blauw oogquote:Op zondag 14 maart 2010 21:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
totdat ie in de spiegel kijkt en de striemen ziet
Jij denkt dat die van George striemen achterlaatquote:Op zondag 14 maart 2010 21:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
totdat ie in de spiegel kijkt en de striemen ziet
Hij ja.quote:
Paling!quote:Op zondag 14 maart 2010 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij denkt dat die van George striemen achterlaatHoe dan
Jezus wat vroeg. Waarom is dat?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
WTF 2 x Spartacus vanaaf maar pas vanaf 22.00 uur, fijn moet er half 6 uit
Omdat ik moet werken en om 7 uur begin morgenquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:05 schreef D. het volgende:
Kally, geef ook ff je mening (laatste 3 posts)
FOK! F1-manager 2010 #3
Die gaan er nooit zo goed in als je je niet zo good feeltquote:
Waardoor je je nooit goed voeltquote:
Ned2, dat dát kan, het drama dat PGB heetquote:Op zondag 14 maart 2010 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alberto "dat dit kan in Nederland" Stegeman.
Ja goed hequote:Op zondag 14 maart 2010 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zie nu die reclame waar Kally 't laatst over had, "ik krijg nog geld van je".
Die commissaris.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ned2, dat dát kan, het drama dat PGB heet
Zegt me even niksquote:Op zondag 14 maart 2010 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
die schijnt gejat te zijn
Maar evengoed leuk natuurlijk
Al vind ik die van Bol leuker
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Die commissaris.
Interviewster: ik hoor dat meneer agressief kan zijn.
Commissaris: wie niet.
quote:
Dat was een jongetje hoorquote:
quote:
Huh, die heeft Laysa helemaal niet gehad vanavondquote:Op zondag 14 maart 2010 22:32 schreef D. het volgende:
Ik laat jullie wel ff alleen
*boterhammetje pakt
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:32 schreef D. het volgende:
Ik laat jullie wel ff alleen
*boterhammetje pakt
Neuh had ik geen trek inquote:Op zondag 14 maart 2010 22:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Huh, die heeft Laysa helemaal niet gehad vanavond
Misschien wel, maar dan heeft ze het niet verteldquote:Op zondag 14 maart 2010 22:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Huh, die heeft Laysa helemaal niet gehad vanavond
Zie hierboven jequote:Op zondag 14 maart 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dan heeft ze het niet verteld
Fijn hè, meer marktwerking?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ned2, dat dát kan, het drama dat PGB heet
quote:
De serie Spartacus is ook rukquote:
Waanzin ten top inderdaad en geen instantie die dit aanpakt. Die commisaris keek trouwens behoorlijk bang uit zijn ogen.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Dat eind
![]()
De commissaris kan niet de familie van de boerderij sturen, want ze zijn eigenaar van het bedrijf
En wie staat er boven de commissaris dan? is de vervolgvraag
Dezelfde familie![]()
![]()
De waanzin in Nederland, wat een brute domheid
En wat dacht je van de houding van de toezichthoudende instanties.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Schandalig hè Coos. Godgeklaagd in het kwadraat.
Die jaquote:
Tsja, die krijgt z'n geld van de familie die hij moet controleren. Wat moet ie doen? Iedereen houdt z'n bek, want ze worden er óf beter van of hebben andere belangen. Trouwens ook die ouders hoor, ook weinig goede woorden voor over. Totaal gebrek aan interesse voor het kind.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Waanzin ten top inderdaad en geen instantie die dit aanpakt. Die commisaris keek trouwens behoorlijk bang uit zijn ogen.
Ik riep ook gelijk toen ik de "commisaris" zag dat is z'n neef!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Waanzin ten top inderdaad en geen instantie die dit aanpakt. Die commisaris keek trouwens behoorlijk bang uit zijn ogen.
2010 komt Spartacus Blood and Sand uit. Die is wel een must seequote:
Om te beginnen die politiek. En dat is nu juist één van die bewuste gaten waar Wilders in springt. En in die dingen heeft hij echt gelijk. Naast alle andere onzin die hij loopt te blaten.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:41 schreef Coos het volgende:
[..]
En wat dacht je van de houding van de toezichthoudende instanties.
Okequote:Op zondag 14 maart 2010 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
2010 komt Spartacus Blood and Sand uit. Die is wel een muts see
Dat kijkt Wilders dus van de SP af.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Om te beginnen die politiek. En dat is nu juist één van die bewuste gaten waar Wilders in springt. En in die dingen heeft hij echt gelijk. Naast alle andere onzin die hij loopt te blaten.
Waar kijk je naarquote:Op zondag 14 maart 2010 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, ik zit echt vol verbazing te kijken, je ziet echt duidelijk dat de achtergond nep is, acteren is bagger, en de vechtscnees over the top, en dat voor een Quentin Tarantino fan
Nou zoiets dacht ik ook al: z'n zwager.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik riep ook gelijk toen ik de "commisaris" zag dat is z'n neef!
Nou Spartacus dusquote:
Nee, ik betaal ongeveer x 8, vergeleken bij 15 jaar geleden en ik krijg er de helft minder voor terugquote:Op zondag 14 maart 2010 22:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat kijkt Wilders dus van de SP af.
Maar goed hoe dan ook dit moet stoppen.
Sowieso is de marktwerking voor veel van oorsprong overheidstaken en nutsbedrijven totaal mislukt!
Of is jullie ziektenkostenpremie wel naar beneden gegaan en je energierekening lager geworden?
Is die al nu op tv dan ?quote:
Ja op RTL5, maar hij valt echt tegenquote:
Ik hoor het ze toch wel een beetje zeggen, eentje zei letterlijk "Gemakzucht". Zo'n kind is natuurlijk ook een enorme zorg, dat begrijp ik wel. Maar je kunt dat wat je op de wereld zet toch echt niet volledig los laten en aan derden overlaten (denk ik, als beste stuurman aan wal)quote:Op zondag 14 maart 2010 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Teun of het die ouders niet interesseerde weet ik niet. Je vertrouwt er toch op dat zo'n zorginstelling het goed doet.
Het is geen film he, maar een seriequote:
Stond al maanden op mijn verlanglijstjequote:
Ja dat ben ik met je eens. Maar ik begreep dat die mensen niet veel contact mochten onderhouden. Dit leken me ook niet de meest assertieve ouders.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoor het ze toch wel een beetje zeggen, eentje zei letterlijk "Gemakzucht". Zo'n kind is natuurlijk ook een enorme zorg, dat begrijp ik wel. Maar je kunt dat wat je op de wereld zet toch echt niet volledig los laten en aan derden overlaten (denk ik, als beste stuurman aan wal)
Ja ik keek er ook naar uitquote:Op zondag 14 maart 2010 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Stond al maanden op mijn verlanglijstje
Voor m'n gevoel gaat het niet lang meer duren dat ik daar weer lèg!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Coos, 't is goed toeven aan het strand![]()
[ afbeelding ]
Dat scheelt je weer uren weggegooide tijdquote:Op zondag 14 maart 2010 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Stond al maanden op mijn verlanglijstje
Nee, misschien niet assertief genoeg. Misschien ook wel murw van dat van instantie naar instantie sjouwen. Ik weet het niet. Maar dit is werkelijk waanzin. Ik hoorde van L&B ook van die lekkere verhalen, bijvoorbeeld spuiten met te dikke naalden, waardoor de patiënt onder de blauwe plekken zat.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens. Maar ik begreep dat die mensen niet veel contact mochten onderhouden. Dit leken me ook niet de meest assertieve ouders.
Slaap lekkerquote:Op zondag 14 maart 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
Nou ik hou het voor gezien, slaap lekker voor straks
Truste!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
Oh Yes iid ... Lekker fietsen naar het a'dam bos met voer, rookwaar en drinkenquote:Op zondag 14 maart 2010 22:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel gaat het niet lang meer duren dat ik daar weer lèg!![]()
![]()
![]()
week of drie vier hoop ik.
trustenquote:Op zondag 14 maart 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
Neuh, zo stil is het toch niet?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:57 schreef Soury het volgende:
Uh is er een soort radio stilte hier vanwegen Ian en Merahupeldepup ??? Ofzo ..
Nee ik heb dr geen zin in...en ik lig al op bedquote:Op zondag 14 maart 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je al een boterham met pindakaas op?
Marktwerking terugdraaien, dat is de oplossing. Zorg voor (geestelijk) gehandicapten weer in handen van de staat.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, misschien niet assertief genoeg. Misschien ook wel murw van dat van instantie naar instantie sjouwen. Ik weet het niet. Maar dit is werkelijk waanzin. Ik hoorde van L&B ook van die lekkere verhalen, bijvoorbeeld spuiten met te dikke naalden, waardoor de patiënt onder de blauwe plekken zat.
Het lijkt zo af en toe wel of alles wat gewoon goed was kapot en stuk moet of zo.
Wat mij betreft alle basisvoorzieningen terug, Fuck Europa maar met hun liberaal beleid en marktwerking.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Marktwerking terugdraaien, dat is de oplossing. Zorg voor (geestelijk) gehandicapten weer in handen van de staat.
Die waren niet op de meet, Mera schijnt ziek te zijnquote:Op zondag 14 maart 2010 23:02 schreef Coos het volgende:
Ik ga voor de verandering ook naar bed. Uurtje of wat lezen.
Wat is er dan met Ian en Mera?
Ja best wel .... Zelfs dat paarse kutvarken is stilquote:
Zoals ook de energiebedrijvenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Marktwerking terugdraaien, dat is de oplossing. Zorg voor (geestelijk) gehandicapten weer in handen van de staat.
D, slaap lekker! En ik ga ook horizontaalquote:Op zondag 14 maart 2010 23:02 schreef D. het volgende:
Ik ben er ook vandoor
Welterusten allen en tot weer maar weer
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best wel .... Zelfs dat paarse kutvarken is stil
Trustenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
D, slaap lekker! En ik ga ook horizontaal
Ja beterquote:Op zondag 14 maart 2010 23:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Dat is wel lekker rustig. Droog ook
En krijgen ze een dochterquote:Op zondag 14 maart 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]zal toch niet. Misschien is wel zwanger
Oh please dan is Ian nu met breinaalden aan de gangquote:Op zondag 14 maart 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]zal toch niet. Misschien is wel zwanger
Wie?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best wel .... Zelfs dat paarse kutvarken is stil
Dat gaat anders tegenwoordig muisquote:Op zondag 14 maart 2010 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh please dan is Ian nu met breinaalden aan de gang
Haaknaaldenquote:
Spreek voor jezelf zegquote:Op zondag 14 maart 2010 23:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij Soury is alles wat niet gewenst is een varken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |