Vandaag is alles bestquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:24 schreef Laysa het volgende:
Nah dicht dan maar
Ik zat er dus ook al een tijdje naar te kijkenquote:Op zondag 14 maart 2010 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ik zat er een tijd naar te keken en dacht "Ik heb geen nieuwe TT". Uiteindelijk had ik er eentje, was je mij weer net voor
Dat zullen jullie denk ik beter weten dan ons...de niet-meeters...ze hebben niets meer laten weten?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over fipeaux gesproken, waar zijn Ian en Meertje.
Ik niet, ik wachtte gewoon tot iemand anders met die laatste post kwamquote:Op zondag 14 maart 2010 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zat er dus ook al een tijdje naar te kijken![]()
...Iedereen volgens mij
Dat zei ik al...met zn alle staren naar de 300quote:Op zondag 14 maart 2010 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet, ik wachtte gewoon tot iemand anders met die laatste post kwam
Die van remlof zijn echt coolquote:Op zondag 14 maart 2010 19:28 schreef Deisyy het volgende:
Pietje lieverd, waarom sta jij hier nog niet bij?![]()
Paint hier admins, mods en andere crew
Ik ben trots op jequote:Op zondag 14 maart 2010 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zei ik al...met zn alle staren naar de 300
Nee die moet ik ook nog zien...Maar eerst naar Alicequote:Op zondag 14 maart 2010 19:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Hey Lays!![]()
Ik ben net naar Avatar geweest. Heb je die al gezien?
Ja en ik keek er zo bij------->quote:Op zondag 14 maart 2010 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben trots op je![]()
Jij was de enige die het aan durfde
Ik kan niet painten, laten we dat even voorop stellen, maar als ik jou zou painten zou ik met een oranje t-shirt en een kaal bolletje paintenquote:Op zondag 14 maart 2010 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die van remlof zijn echt cool. En geen idee
.
Avatarquote:Op zondag 14 maart 2010 19:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Hey Lays!![]()
Ik ben net naar Avatar geweest. Heb je die al gezien?
Het was een waar wii-feest! En ik voel me als nieuw.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee die moet ik ook nog zien...Maar eerst naar Alice..Lekker gerocked met de boys?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |