abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 april 2000 @ 16:29:00 #1
2029 Prole
dicere est facere
pi_259988
Van de site van Busje.nl:

19-04-2000
Geruchtenstroom: Bus naar Frankrijk?
De redactie van Busje.nl is ter ore gekomen dat de Bus onderweg is naar een nieuwe bestemming. Deze halte ligt echter niet in Nederland, wederom zal de Bus de landsgrenzen passeren. De geruchten gaan dat de passagiers dit keer hun voeten op Franse bodem zullen zetten. Precieze lokatie: Saint Aygulf in Zuid Frankrijk.

Of deze verhuizing met de bekogeling van afgelopen zondag te maken heeft, is niet bekend. De officiele Bus-site doet vooralsnog geen melding van een verhuizing. De stream is echter niet te zien en de internetredactie wijt dit aan een onderhoudsbeurt van de Bus.

pi_259989

Geruchtenstroom: Bus naar Frankrijk?
De redactie van Busje.nl is ter ore gekomen dat de Bus onderweg is naar een nieuwe bestemming. Precieze lokatie: Saint Aygulf in Zuid Frankrijk.
De officiele Bus-site doet vooralsnog geen melding van een verhuizing. De stream is echter niet te zien en de internetredactie wijt dit aan een onderhoudsbeurt van de Bus.

[/quote]

van der valk heeft daar een hotelletje aan het strand
zou van der valk daar veel voor neertellen

  woensdag 19 april 2000 @ 20:35:00 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259990
Het is inderdaad wel heel mysterieus. Dat onderhoud duurt toch niet zolang?

Waarom is er geen nieuws en geen stream?

Verveel me dood!
* Sanne verslaafd? NOT!.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 19 april 2000 @ 21:06:00 #4
3167 AMehoela
Ik draag GEEN naamplaatje
pi_259991
Sanne verslaafd ?
Gelukkig wel.
  woensdag 19 april 2000 @ 23:25:00 #5
2965 dilbert
wie weet 'n tekst voor hi
pi_259992
he?

de bsu staat volgens mij alweer gewoon terug in autotron hoor, maar voor het onderhoud is ie wel eventjes afgereisd naar hilvarenbeek ofzo

david
http://leden.tref.nl/~geijn (net geupdate)

* dilbert verslaafd? dus wel!.

http://www.geijnsite.com [dé debussite]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')