abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79128044
Een aantal jaar geleden was ik op zoek naar een nieuwe smokingjas. Tijdens die speurtocht stuitte ik op een fluwelen smoking jas. Het mooie ervan was dat de binnenkant met zijde gevoerd was, met een druk patroon van bloemen erop. Toen vond ik dit nogal heftig, niet wetende dat ik jaren later er naarstig op zoek zou gaan.

een hele zondagmiddag googlen en marktplaas heeft als conclusie dat het überhaupt voor mij onmogelijk is jasjes of colberts met een bloemenvoering te vinden. Ik dacht dat deze toch wel verkrijgbaar zijn (geweest)? In mijn herinnering zag je ze vroeger (nog steeds?) wel vaker: blauwe of rode colbertjes met aan de binnenkant een druk patroon van bloemen of kleuren. Tegenwoordig zijn de barsoi hemden ed. in de mode, waarbij de kraag en manchetten van binnen versierd zijn met zulke patronen. Zelf vind ik dat íets te veel van het goede (wie weet, over 5 jaar.. ) maar de jasjes met een subtiele knipoog aan de binnenkant vind ik dan dan wel weer mooi. Overigens, een mooie blazer met aan de buitenkant bloemenmotief is natuurlijk helemaal heftig. Ook daarin lijk ik niet te slagen.

Iemand bekend met wat ik bedoel? ik heb vele query's is google geprobeerd, maar ik kan nog niet eens een fatsoenlijk plaatje vinden van zo'n jasje, laat staan nieuwe of tweedehands exemplaren. Ik hoop dat dit mode-item niet slechts voorbehouden is aan hen die naald, draad en tijd machtig zijn?
pi_79128179
Volgens mij Hans Ubbink.
pi_79128252
tvp
  zondag 14 maart 2010 @ 15:31:26 #4
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_79128557
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:21 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij Hans Ubbink.
Ja die heb ik ook gezien

Je kan m misschien ook laten maken, bijvoorbeeld bij http://www.lctmaatkleding.nl/flash/index.php#/loading
Dan kan je zelf stof/model uitzoeken enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')