yea rightquote:Op zondag 14 maart 2010 15:10 schreef HIVBaby het volgende:
Is dat hetzelfde als een fapkroketje? Met z'n alleen een beker vol kwakken en dit in een spuit doen, vervolgens naar de FEBO gaan om een kroket uit de muur te trekken deze vol te spuiten en weer terug in de muur doen? En natuurlijk blijven kijken welke tokkie zijn bek volpropt met cum
Een echte klassieker!
Ok, een jaar geen kroket meer voor mij uit de muur...quote:Op zondag 14 maart 2010 15:10 schreef HIVBaby het volgende:
Is dat hetzelfde als een fapkroketje? Met z'n alleen een beker vol kwakken en dit in een spuit doen, vervolgens naar de FEBO gaan om een kroket uit de muur te trekken deze vol te spuiten en weer terug in de muur doen? En natuurlijk blijven kijken welke tokkie zijn bek volpropt met cum
Een echte klassieker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:22 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zou dus echt niet als eerste kunnen komen als er meer dan 1 andere dude bij is
Gast ga midgetgolven.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:37 schreef Mister1977 het volgende:
Wat een onzinkinderen tegenwoordig. Studenten moeten zich met studeren bezighouden (vandaar het woord: studenten). Ze doen vanalles tegenwoordig behalve studeren. Toen ik dat nog deed had ik geen tijd voor het volspuiten en opeten van boterhammen. Het moet steeds gekker tegenwoodig, Zal wel Korsakov zijn.
Aldus:quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:37 schreef Mister1977 het volgende:
Wat een onzinkinderen tegenwoordig. Studenten moeten zich met studeren bezighouden (vandaar het woord: studenten). Ze doen vanalles tegenwoordig behalve studeren. Toen ik dat nog deed had ik geen tijd voor het volspuiten en opeten van boterhammen. Het moet steeds gekker tegenwoodig, Zal wel Korsakov zijn.
tegenwoordig is alles beterquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:37 schreef Mister1977 het volgende:
Een tukker?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:47 schreef DeStentor het volgende:
[..]
Gast ga midgetgolven.
Jij bent echt zo'n tukker die altijd rondroept dat het vroeger beter was, donder op man
Oké jullie winnen. Je bezighouden met het opeten van boterhammen met daarop andermans kwak is inderdaad een goede start voor de carrière van een (toekomstige) hoogopgeleide.quote:
dude, zie dat gewoon eens ff los van elkaar. Je kan niet de hele dag studeren, soscializen is ook belangrijk! Dat jij nou alle nachten tot 2.00 in de boeken zat...quote:Op zondag 4 april 2010 02:48 schreef Mister1977 het volgende:
Oké jullie winnen. Je bezighouden met het opeten van boterhammen met daarop andermans kwak is inderdaad een goede start voor de carrière van een (toekomstige) hoogopgeleide.
Dat kun je toch ook met een biertje in de kroeg ipv een boterham met kwak.quote:Op zondag 4 april 2010 11:32 schreef dweeper het volgende:
[..]
dude, zie dat gewoon eens ff los van elkaar. Je kan niet de hele dag studeren, soscializen is ook belangrijk! Dat jij nou alle nachten tot 2.00 in de boeken zat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |