Oe bah, succesquote:Op zondag 14 maart 2010 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
sta ik zo naar buiten te kijken, naar bb die met de zaagtafel bezig is, zie ik ineens het houw wegvliegen, bb dubbelklappen en brullen
Gelukkig valt de schade mee, hap uit de duim, heb het nu afgebonden en wachten op m'n pa die ons even naar de eerste hulp gaat brengen![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 13:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Oe bah, succes
En ik kan ook wel zo'n bikini voor je maken hoor Juup, moet je wel even je cupmaat doorgeven
Zou typisch iets voor mij zijn, heb het al gepresteerd om een slijpschijf in mijn bovenarm te plantenquote:Op zondag 14 maart 2010 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
sta ik zo naar buiten te kijken, naar bb die met de zaagtafel bezig is, zie ik ineens het houw wegvliegen, bb dubbelklappen en brullen
Gelukkig valt de schade mee, hap uit de duim, heb het nu afgebonden en wachten op m'n pa die ons even naar de eerste hulp gaat brengen![]()
Hij is homo.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
heb je gelogeerd bij je meisje?
Waar ken je haar van?
Ik bedoelde wat anders, maar laat maar.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is wat lastig om foto's te laten zien van een cupmaat....
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zn vriend dan.
dus:
Heb je gelogeerd bij je vriend?
Waar ken je hem van?
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik bedoelde wat anders, maar laat maar.
doe niet zo flauw, alle tieten horen op internet, ook de jouwequote:Op zondag 14 maart 2010 14:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik snapte je, maar mn tiets hoeven niet op internet
laten we erover stemmen.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik snapte je, maar mn tiets hoeven niet op internet
Waar zijn de jouwe dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
doe niet zo flauw, alle tieten horen op internet, ook de jouwe
Ik heb veto-recht, dus neequote:Op zondag 14 maart 2010 14:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laten we erover stemmen.
ik ben voor de tiets van Inu op internet
jah en dan moet je ons wel vertellen welke het zijn!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:15 schreef febster het volgende:
Ik ben ook voor. Doe je gewoon alleen je borsten op internet, niet eens je hoofd, dan weet niemand dat jij hebt bent.
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:16 schreef FUFR het volgende:
de eerste foto's stromen binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
post anders een paar tiets die er veel op lijken?quote:
jawel Juup, niet zo onvriendelijkquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
post anders een paar tiets die er veel op lijken?![]()
![]()
Dat is waar.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jawel Juup, niet zo onvriendelijk
vrouwen hebben het aanrecht
en de rechterkant van het bedquote:Op zondag 14 maart 2010 14:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jawel Juup, niet zo onvriendelijk
vrouwen hebben het aanrecht
Juup toom je fantasies es een beetje, we vroegen het aan Inuquote:
Bij gebrek aan het echt materiaal moet ik toch watquote:Op zondag 14 maart 2010 14:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
Juup toom je fantasies es een beetje, we vroegen het aan Inu
that's it?quote:
quote:
subtielquote:Op zondag 14 maart 2010 14:52 schreef ArTiC het volgende:
.
Nee, nog nooit in mijn vinger gezaagd.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kloptmaar weet je hoe erg je dan schrikt
tuurlijk!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel mn duim eraf geperstquote:Op zondag 14 maart 2010 15:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee, nog nooit in mijn vinger gezaagd.
hij heeft net alweer gezaagdquote:Op zondag 14 maart 2010 15:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
tuurlijk!
hoe gaat het nu met hem?
op de bank met een kopje thee of issie weer aan het zagen?
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
wel mn duim eraf geperst
kon m terugtrekken maar dan zonder huid en nagel
nooit geweten dat iets als wind zoveel pijn kan doen als je geen huid op je vlees hebt
auw is echt niet dekkend, believe me.quote:
klustv?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij heeft net alweer gezaagdIk was helemaal in de stress
Hij kijkt nu TV, ik ben het hardst geschrokken geloof ik
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
auw is echt niet dekkend, believe me.
Nee, de nagel en huid zijn teruggekomen, (fufritus reptilius)
Dat had de dokter niet verwacht.
Maar het hele hoesje zeg maar om je duimvlees heen was ik kwijt.
pijn zeg ik je. de ergste die ik ooit heb meegemaakt.
zonder huid voel je alles, zelfs de luchtverplaatsing doet pijn
muts saferquote:Op zondag 14 maart 2010 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee iets met grote machines op discovery...
eerst was het rauw vlees, toen kwam er een witte nieuwe huid overheen, die kon je er zo weer afschrapen (kuch..dat was niet de bedoeling bleek later) al met al een heel mooi procesquote:
dalijk snijdt ie in zn andere duim met de rolmaatquote:Op zondag 14 maart 2010 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij loopt nu wel weer met een rolmaat in z'n hand
maar waar zat je nou vast in?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
eerst was het rauw vlees, toen kwam er een witte nieuwe huid overheen, die kon je er zo weer afschrapen (kuch..dat was niet de bedoeling bleek later) al met al een heel mooi proces
een staalpers. eentje die ijzeren pijpen of staven kan buigenquote:
waarom doe je dat dan ookquote:Op zondag 14 maart 2010 16:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
een staalpers. eentje die ijzeren pijpen of staven kan buigen
de bedoeling is dat je daar niet met je handen in gaat zitten
tja...quote:
Nee, DuchessX is altijd bang als ik zulk soort apparaten ga gebruiken, zij weet hoe motorisch onhandig ik kan zijn en ben.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij loopt nu wel weer met een rolmaat in z'n hand
dat was ook zijn excuus jaquote:Op zondag 14 maart 2010 16:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Gelijk weer verder gaan met klussen, dan wordt je ook niet bang van de apparatuur.
Dat zou ik dus ook verwijderenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:24 schreef bleiblei het volgende:
[...]
Heb wel weer braaf de beveiliging (irritant plastic ding dat over het zaagblad zit) er terug op geschroeft.
nouja, de dingen die hij aan het zagen was gingen niet samen met de beveiliging... Maar ik vond al dat hij te nonchalant was met dat ding. Boontje, loontje en gelukkig doet alles het nogquote:Op zondag 14 maart 2010 18:54 schreef Levitation het volgende:
Blij dat je grotendeels nog heel bent BB.
Enne, die beveiliging... die zit er niet voor niets op.
mag jij de deur uit dan?quote:
ah, we zijn weer veiligquote:
Zo blijf jij ook veilig.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben jij sowieso, ik kom niet in Helmond.
Ik ken haar via-via toen ik met een vriend die in Ehv woonde naar de huldiging naar PSV ging. Een vriendin van hem stelde haar aan me voor en zo hebben we elkaar leren kennen! Van vrienden gingen we langzamerhand naar meer, naar wat we nu zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
heb je gelogeerd bij je meisje?
Waar ken je haar van?
loverboy en slachtoffer?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ken haar via-via toen ik met een vriend die in Ehv woonde naar de huldiging naar PSV ging. Een vriendin van hem stelde haar aan me voor en zo hebben we elkaar leren kennen! Van vrienden gingen we langzamerhand naar meer, naar wat we nu zijn.
En wat is dat dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Van vrienden gingen we langzamerhand naar meer, naar wat we nu zijn.
Als rotterdammer naar de PSV huldiging?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ken haar via-via toen ik met een vriend die in Ehv woonde naar de huldiging naar PSV ging. Een vriendin van hem stelde haar aan me voor en zo hebben we elkaar leren kennen! Van vrienden gingen we langzamerhand naar meer, naar wat we nu zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Allang blij voor het meisje dat ze geen Hellimonder tegen het lijf is gelopen.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als rotterdammer naar de PSV huldiging?![]()
![]()
Naja, alles beter van Feyenoord.Ik ging alleen mee voor de bier en meiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door o.us op 14-03-2010 20:20:41 ]Feyenoord Rotterdam
PSV meiden!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ging alleen mee voor de bier en meiden. :p
zegt iemand uit Zoetermeerquote:Op zondag 14 maart 2010 20:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Allang blij voor het meisje dat ze geen Hellimonder tegen het lijf is gelopen.
Sweetlakecity ftw!quote:
net zo sneu als mensen die stiphout pointwood noemenquote:
Ja, jij kunt dat weten natuulijk.quote:
Dan heb je vrienden in de verkeerde wijken.quote:
Ik heb daar geen vrienden meerquote:Op zondag 14 maart 2010 20:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan heb je vrienden in de verkeerde wijken.
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:29 schreef Juup© het volgende:
Maar dat van de wijken dat klopt wel, ik noem b.v. Palenstein Zuid-Holland
Ah, duh!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:29 schreef Juup© het volgende:
Maar dat van de wijken dat klopt wel, ik noem b.v. Palenstein
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ah, duh!![]()
![]()
Dat is als heel Ehv afrekenen op de Bennekel.
quote:
He? Heb ik wat gemist?quote:
Dat lijkt mij leuk.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:42 schreef febster het volgende:
Morgen sinds lange tijd weer colleges. Over Misdaad en Straf(zo heet het blok)
Krijg je daar ook proefsessies qua voedsel bij?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:44 schreef o.us het volgende:
Mijn colleges gaan over de Aziatische talen & culturen op maandag.
het bierquote:Op zondag 14 maart 2010 20:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ging alleen mee voor de bier en meiden.
Neen, wel Japanse en Chinese uitwisselingstudentjes.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Krijg je daar ook proefsessies qua voedsel bij?
Ja, daar woon ik dus nét niet he!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ah, duh!![]()
![]()
Dat is als heel Ehv afrekenen op de Bennekel.
mee gaat!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Neen, wel Japanse en Chinese uitwisselingstudentjes.
Succesfull trollquote:Op zondag 14 maart 2010 20:48 schreef amaranta het volgende:
Wel erg typisch Mocro hoor, om de en het door elkaar te halen!
pfff, wat een gehannesquote:Op zondag 14 maart 2010 20:50 schreef ArTiC het volgende:
ja, maar dan moet je je toch bij het UWV melden met 30 invulformulieren en 300 kopieën van van alles
Die zijn echt maf.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:50 schreef ArTiC het volgende:
ja, maar dan moet je je toch bij het UWV melden met 30 invulformulieren en 300 kopieën van van alles
tis wel zo, en alleen bij mocro's heb ik het idee.quote:
Nounouquote:Op zondag 14 maart 2010 20:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
tis wel zo, en alleen bij mocro's heb ik het idee.
Wel weer typisch Spanjoloisch om zo te generaliseren.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:48 schreef amaranta het volgende:
Wel erg typisch Mocro hoor, om de en het door elkaar te halen!
5 pagina's aan vragen invullen, kopieën van de laatste 12 loonstroken, kopie contract, kopie vrije dagen kaart etcquote:
Opper-buitenlander wel, maar ik ben opper-allochtoon.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben hier nog altijd de opper-buitenlander!
Wel typisch half-Nederlands om PI te missen. Of zit je soms op je mobiel te interneppen?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wel weer typisch Spanjoloisch om zo te generaliseren.
onze bakkeljauwvrouwquote:Op zondag 14 maart 2010 20:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Opper-buitenlander wel, maar ik ben opper-allochtoon.
Ik ben geen allochtoon nee, vind ik zo'n smerig woord.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Opper-buitenlander wel, maar ik ben opper-allochtoon.
Ik wel, jammer genoeg.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wel typisch half-Nederlands om PI te missen. Of zit je soms op je mobiel te interneppen?
Jij bent westers allochtoon, ik niet-westers allochtoon. Ik ben dus een graadje erger dan jij, dus ben ik opper.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben geen allochtoon nee, vind ik zo'n smerig woord.
Wat jij wil, ik zeg al niks meer ...... druipt af.....quote:Op zondag 14 maart 2010 20:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij bent westers allochtoon, ik niet-westers allochtoon. Ik ben dus een graadje erger dan jij, dus ben ik opper.
suriname is van ons dus ben je geen echte allochtoonquote:Op zondag 14 maart 2010 20:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij bent westers allochtoon, ik niet-westers allochtoon. Ik ben dus een graadje erger dan jij, dus ben ik opper.
Ik dacht dat het een tukker was, wat een simpele gast was datquote:Op zondag 14 maart 2010 20:52 schreef ArTiC het volgende:
bij wegmisbruikers houden ze een zeeuw aan...![]()
gelukkig wordt het van ondertiteling voorzien
Ik gebruik die smiley altijd om aan te geven dat ik mezelf cool vind.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan heb jij de PI wel gemist.
Zo'n zonnebril zo van, chill, dit meen ik niet.
met z'n oorbelquote:Op zondag 14 maart 2010 20:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een tukker was. wat een simpele gast was dat
Hoezo weigeren? Niemand heeft mij een NL paspoort aangeboden hoorquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
suriname is van ons dus ben je geen echte allochtoon
de onze is meer waardquote:Op zondag 14 maart 2010 21:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoezo weigeren? Niemand heeft mij een NL paspoort aangeboden hoor![]()
Moet er om gaan vragen![]()
Krijg je dat weer.
Die buitenlanders komen ook alleen maar onze banenpaspoorts jatten.
Tsssk mijn paspoort kost me maar 18 euro, itt jullie NL paspoort.
Discriminazi ja dat wij meer kwijt zijnquote:Op zondag 14 maart 2010 21:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Krijg je dat weer.
Nietus.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
suriname is van ons dus ben je geen echte allochtoon
we wilden er ook geen gevenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
wel waar, swa, dat hoor je tog als je daar bent.quote:
wij zingen over de koning van spanje in ons volkslied, jij koopt een NL paspoortquote:Op zondag 14 maart 2010 21:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Krijg je dat weer.
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:01 schreef ArTiC het volgende:
u had uw gordel niet om
- ja, die doe ik net af omdat ik stop
we reden achter u![]()
- ow
mensen bang maken jaquote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Staanvolgens mij evenveel paginas in hoor.
En wij mogen wel lachen op de foto
Heb jij er een te koop dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wij zingen over de koning van spanje in ons volkslied, jij koopt een NL paspoort
nix, gewoon inburgeren marie, ga die cursusje eens doen!quote:Op zondag 14 maart 2010 21:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb jij er een te koop dan?
Ik ga wel eerst even op marktplaats kijken.
"ik ben vet cool"quote:Op zondag 14 maart 2010 21:04 schreef amaranta het volgende:
Ik wil er wel een waar geen helmond op staat.
En ik wil graag:
'het kan vriezen het kan dooien' op de voorkant ipv je maintandrai (ofzoiets)
inburgeren? ik durf te wedden dat ik meer coupletten van het wilhelmus ken dan jijquote:Op zondag 14 maart 2010 21:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
nix, gewoon inburgeren marie, ga die cursusje eens doen!
Ben benieuwd.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
inburgeren? ik durf te wedden dat ik meer coupletten van het wilhelmus ken dan jij
jij bent lerares! ik hoef niet anders van je te verwachtenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
inburgeren? ik durf te wedden dat ik meer coupletten van het wilhelmus ken dan jij
dat heb je opgezochtquote:Op zondag 14 maart 2010 21:06 schreef amaranta het volgende:
ik zal handhaven, betekent het
die kunnen ook niet rekenen andersquote:Op zondag 14 maart 2010 21:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij bent lerares! ik hoef niet anders van je te verwachten
welnee, doet gewoon zn werk.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:06 schreef Juup© het volgende:
Koos Kloot, wat een grafkerel is het toch. Zo'n vent die ik liever een schop voor/tegen zijn kloten geef dan een hand.
our kids are doomedquote:
nee, dat heb ik geleerd bij franse les in de 4de klas van de mavo.quote:
gelukkig heb ik geen kidsquote:
Inderdaad, want er wordt niet handhaven maar standhouden bedoeld.quote:
your kidding, laten wij ons kinderen opvoeden door Mavo'ers?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, dat heb ik geleerd bij franse les in de 4de klas van de mavo.
Wij moesten altijd woordenlijsten leren voor s.o. en handhaven (maitandrai) was een van die woorden.
Daarnaast, zei Theo Maassen het onlangs in een van zn shows.
Wij hoeven het ook niet te kunnenquote:
waar krijg je betaald voor?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij hoeven het ook niet te kunnen
Die kinderen leren het zichzelf, das het niewe onderwijs.
EN als het dan niet lukt dan adviseren we de ouders om thuis ZELF te oefenen of RT (=bij;les) te nemen.
ik zeg toch welke betekenis ik geleerd heb op school.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Inderdaad, want er wordt niet handhaven maar standhouden bedoeld.
ik krijg betaald zodat ouders kunnen gaan werken en hun kind zgn naar school sturen, ipv dat zij thuisonderwijs gevenquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik zeg toch welke betekenis ik geleerd heb op school.
en jij hebt geen recht van spreken, allochtoon
Nee jij dan!quote:Op zondag 14 maart 2010 21:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
sorryquote:Op zondag 14 maart 2010 21:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
your kidding, laten wij ons kinderen opvoeden door Mavo'ers?
zij wist het welquote:Op zondag 14 maart 2010 21:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
hoeft ook niet, je doet het vast kei goedquote:Op zondag 14 maart 2010 21:17 schreef amaranta het volgende:
Maargoed, ik heb geen zin in de naderende discussie.
Opvoeden of opleiden? Mag toch hopen dat je het opvoeden met mrs FUFR samen zelf doet. Lijkt me niet de (primaire) taak van school.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
your kidding, laten wij ons kinderen opvoeden door Mavo'ers?
Nou veel plezier ermee dan.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee jij dan!Ik heb tenminste een NL paspoort.
dat bedoel ik ook maar ik gebruikte eenvoudige woordjesquote:Op zondag 14 maart 2010 21:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Opvoeden of opleiden? Mag toch hopen dat je het opvoeden met mrs FUFR samen zelf doet. Lijkt me niet de (primaire) taak van school.
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou veel plezier ermee dan.
Ga maar lekker stempeltjes halen voor suriname enzo
ongewenst?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Moet ik nodig nog een keer gaan doen. Alleen staan nog wat andere stempeltjes hoger op mijn todo lijstje.
quote:
nou hier niet, Sam blijft 2x per week tussen de middag over en de rest is ze bij ons enzo.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:21 schreef amaranta het volgende:
Helaas is het wel zo, dat de school bijna een primaire opvoeder is geworden.
In de ochtend gaan de kinderen naar de voorschoolse opvang. Waarna de kinderen van 8.30 tot 15.00 door ons worden opgevoed.
Daarna gaan ze of bij een vriendje spelen en eten, of naar de naschoolseopvang. En dan even een uurtje thuis en dan naar bed.
In het weekend hobbyclub/sport/opa en oma
EN ondertussen leren wij de kinderen normen en waarden.
goedkoopste oplossing.. www.stempelkoning.nlquote:Op zondag 14 maart 2010 21:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Ik doelde op stempeltjes van landen als Peru en Vietnam.
Natuurlijk gaat dit niet voor elk gezin op. Maar helaas is het wel echt zo bij veel gezinnen.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou hier niet, Sam blijft 2x per week tussen de middag over en de rest is ze bij ons enzo.
nix nie Dikkie Dik of Korijn
die zijn r inderdaad..quote:Op zondag 14 maart 2010 21:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dit niet voor elk gezin op. Maar helaas is het wel echt zo bij veel gezinnen.
Ik heb al meer dan eens meegemaakt dat bij een rapportouder een vader niet eens wist waar ik het over had, omdat hij nooit thuis was.
'oh,doet ze dat thuis ook ja'
En moeders loopt rood aan.
triestquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:30 schreef ArTiC het volgende:
wat een wazige dude bij wegmisbruikers nu...check dat hoofd
Idd ja, best wazig.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:30 schreef ArTiC het volgende:
wat een wazige dude bij wegmisbruikers nu...check dat hoofd
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:41 schreef ArTiC het volgende:
ja lul...maar nu ben je wel een bekende van alberto..nu tiefen ze je weer buiten
Dat zat ik ook net te lezen, geniaal!quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat zat ik ook net te lezen, geniaal!
quote:Wie wilt mij Geld lenen ?
Beste mensen .
Ik ben 16 jaar en heb
graag wat geld nodig om
een scooter te kopen .
Ik wil dit heel graag maar
zit een beetje krap bij
kas.
wie gaat mij geld lenen om
mij uit deze brand te
helpen?
MVG Ridan
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:59 schreef ArTiC het volgende:
als je uggs koopt verdien je het om opgelicht te worden
Nog een aantal dagen werken dus.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:33 schreef ArTiC het volgende:
ik kan nu al niet wachten tot volgende week
alles waar te voor staat is niet goedquote:Op maandag 15 maart 2010 09:30 schreef Levitation het volgende:
Hier word je toch moe van:
'Te veel fruit maakt dik'
Nou is fruit weer opeens fout.*zucht
Moet je naar die ene bij de Willem Dreeslaan? Daar zat mijn werkcoach ook, een vadsige 40er in een volledig glimmend wielrenpak met een wikkeljurkje eroverheenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
5 pagina's aan vragen invullen, kopieën van de laatste 12 loonstroken, kopie contract, kopie vrije dagen kaart etc![]()
en het ergste: ik moet in Utrecht naar het UWV...niet in Helmond, nee Utrecht
Ja, maar als je overgewicht hebt mag je volgens die arts maar 1 stuk fruit per dag.quote:
Dit snap ik niet:quote:Op maandag 15 maart 2010 09:30 schreef Levitation het volgende:
Hier word je toch moe van:
'Te veel fruit maakt dik'
Nou is fruit weer opeens fout.*zucht
quote:"Mensen met overgewicht kunnen het beste hun fruitporties beperken tot één maal per dag", adviseert Le Roux. "In combinatie met vier porties fruit krijgt het lichaam voldoende anti-oxidanten,
Ik ook niet. Ik heb besloten dat in die 2de zin geen "fruit" maar "groente" had moeten staan en dat het gewoon weer een lompe fout van nu.nl is.quote:
http://www.dailymail.co.u(...)-fruit-make-fat.htmlquote:'People who are obese or have heart conditions should limit their fruit to one portion a day, along with four portions of vegetables,' says Dr Le Roux. 'You'd still have plenty of antioxidants, but you'd bring your fructose levels and calories down.'
Ik weet niet in hoeverre je de Daily Mail kan opvolgen als wetenschappelijk advies eigenlijkquote:Op maandag 15 maart 2010 09:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb besloten dat in die 2de zin geen "fruit" maar "groente" had moeten staan en dat het gewoon weer een lompe fout van nu.nl is.
En inderdaad:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)-fruit-make-fat.html
![]()
Het is ook geen advies van de Daily Mail, maar van een of andere arts. Zal wel een maatje zijn van dr. Frank.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre je de Daily Mail kan opvolgen als wetenschappelijk advies eigenlijk
Ik heb ook altijd een heleboel fruit bij me als ik naar mijn werk ga. Sowieso een banaan voor 's morgens en dan nog een stuk of 3/4 mandarijnen voor 's middags. Zo kan ik iets beter weerstand bieden tegen de snoeppotten die op mijn afdeling staan.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:51 schreef amaranta het volgende:
Is dat zo. Ik laat Eva juist onbeperkt fruit eten.
Liever dat dan de snoep en koek waar ze om vraagt.
De ene keer krijg je kanker van eieren, dan van bier, dan van fruit, groenten of wat dan ook. Het is nooit goed.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een heleboel fruit bij me als ik naar mijn werk ga. Sowieso een banaan voor 's morgens en dan nog een stuk of 3/4 mandarijnen voor 's middags. Zo kan ik iets beter weerstand bieden tegen de snoeppotten die op mijn afdeling staan.
Nee, van eieren kreeg je hart- en vaatziekten.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
De ene keer krijg je kanker van eieren, dan van bier, dan van fruit, groenten of wat dan ook. Het is nooit goed.
moeder teresalaan, gelukkig niet in het centrum dusquote:Op maandag 15 maart 2010 09:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Moet je naar die ene bij de Willem Dreeslaan? Daar zat mijn werkcoach ook, een vadsige 40er in een volledig glimmend wielrenpak met een wikkeljurkje eroverheen
Oh, dan kom je langs mijn huisquote:Op maandag 15 maart 2010 09:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moeder teresalaan, gelukkig niet in het centrum dus
Luier in zn romper duwen dusquote:Op maandag 15 maart 2010 10:30 schreef amaranta het volgende:
Ken Fabi net zo goed geen luier omdoen
hij laat een scheet, en zn hele rug zit onder de gele poep... en zn luier....leeg
Als je zn romper binnenin bekleed met luiers kan ie overal poepenquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:09 schreef remlof het volgende:
Ymme, ban totdat haar V&A deal is afgehandeld.
over die hond?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:33 schreef Levitation het volgende:
Uit het banmeldtopic:
[..]
Een onvoorstelbaar hardnekkige oplichtster is het.
Nee, dat was in F&F. In V&A biedt ze verdacht vaak "zo goed als nieuwe" of nieuwe producten aan, maar leveren is bij haar een serieus probleem. Ze is daar al vaker voor geband.quote:
Snap niet dat ze niet die foto verspreid hebben, dat is duidelijk een betere foto.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:36 schreef FUFR het volgende:
ik kijk al bijna een week uit naar een enigszins zwakzinnig ogend meisje, maar zo ziet ze er echt uit
[ afbeelding ]
Ja precies..quote:Op maandag 15 maart 2010 11:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Snap niet dat ze niet die foto verspreid hebben, dat is duidelijk een betere foto.
Doet me denken aan mijn eigen schoolfoto uit de brugklas. Die was ook... apart.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:46 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja precies..
die andere is beetje... hmm ja.. kweenie... apart!
Misschien is ze wel gewoon boos op dr moeder dat ze die schoolfoto heeft gebruikt...quote:Op maandag 15 maart 2010 11:36 schreef FUFR het volgende:
ik kijk al bijna een week uit naar een enigszins zwakzinnig ogend meisje, maar zo ziet ze er echt uit
[ afbeelding ]
Dan moet je stoppen met typenquote:Op maandag 15 maart 2010 11:55 schreef -moppie- het volgende:
Haha die Ymme!
Ik ben tegenwoordig een kneus, heb nu sinds zaterdag een fucking zeurderige pijn in mijn linkerpols.
typen is niet leuk enzo... best lastig zo als je aan het werk bent.
Tja, gewoon, gevalletje shit happens.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:03 schreef -moppie- het volgende:
Maar ik vraag me af, hoe komt het ineens?!
Ze ziet er echt 'volwassen' uit voor een twaalfjarige zeg.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Snap niet dat ze niet die foto verspreid hebben, dat is duidelijk een betere foto.
Dat wel, maar hier ziet ze er wel verder normaal uit. Die schoolfoto is echt dramatisch slecht.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze ziet er echt 'volwassen' uit voor een twaalfjarige zeg.
Van jouw pols ook niet. Kun je proberen de pols een beetje te ontzien? Niet onnodig je handen boven het toestenbord of op de muis houden en af en toe wat bewegen.quote:
Wel als je in haar postgeschiedenis kijkt.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:13 schreef amaranta het volgende:
Ze heeft helemaal geen topic of reply in V&A, dus ben benieuwd....
Nek is overquote:Op maandag 15 maart 2010 12:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Van jouw pols ook niet. Kun je proberen de pols een beetje te ontzien? Niet onnodig je handen boven het toestenbord of op de muis houden en af en toe wat bewegen.
Hoe is het trouwens met je nek?
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:30 schreef amaranta het volgende:
Ken Fabi net zo goed geen luier omdoen
hij laat een scheet, en zn hele rug zit onder de gele poep... en zn luier....leeg
We sturen alberto er op afquote:Op maandag 15 maart 2010 11:33 schreef Levitation het volgende:
Uit het banmeldtopic:
[..]
Een onvoorstelbaar hardnekkige oplichtster is het.
Ik liever in een Ferrari F40quote:Op maandag 15 maart 2010 12:33 schreef Juup© het volgende:
Bestuurder Audi R8 rijdt met 300 langs snelheidscontrole
Zo hard wil ik ook wel in een Audi R8 rijden
of een Ford Escortquote:
quote:
het zal wel iets met zijn met wensen en vaders en gedachten.. maar ik lees steeds zwangerquote:Op maandag 15 maart 2010 12:22 schreef Levitation het volgende:
Zaterdag hebben we de vloerverwarming in de badkamer gelegd en de vloer verder gestort.
Volgens mij moeten we nu nog het bad stellen en daarna kunnen we gaan tegelen. Begint wat te worden!mag ook wel na 5 maanden
's Avonds met zwager en vriendin bij schoonouders gegeten. Bakplaat aangezet, want zwager en vriendin zijn aan het "dr. franken".
Gisteren hebben we tussen de buitjes door in de tuin gewerkt. Het is bijna lente.
Dus, ja, wel een goed weekend gehad.
ik had het ook....quote:Op maandag 15 maart 2010 12:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
het zal wel iets met zijn met wensen en vaders en gedachten.. maar ik lees steeds zwanger
Overbelast?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:03 schreef -moppie- het volgende:
Maar ik vraag me af, hoe komt het ineens?!
Goed bezig!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:22 schreef Levitation het volgende:
Zaterdag hebben we de vloerverwarming in de badkamer gelegd en de vloer verder gestort.
Volgens mij moeten we nu nog het bad stellen en daarna kunnen we gaan tegelen. Begint wat te worden!mag ook wel na 5 maanden
's Avonds met zwager en vriendin bij schoonouders gegeten. Bakplaat aangezet, want zwager en vriendin zijn aan het "dr. franken".
Gisteren hebben we tussen de buitjes door in de tuin gewerkt. Het is bijna lente.
Dus, ja, wel een goed weekend gehad.
Dat is dus het rare, ik doe niet veel met links.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Overbelast?
Ik hoop vrijdag een reden te horen van mijn constante pijnEn ik wil eigenlijk een silversplint voor mn polsen... dit intapen mag namelijk echt niet van mn fysio
vrijdagnacjt een bergje visite gehad, zaterdagavond met vrouw op bank gezeten en met muziek gespeeld (organised)quote:Op maandag 15 maart 2010 12:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nek is over![]()
![]()
Ach ja, pols doet gewoon de hele tijd zeuren, zal ook wel weer over gaan.
Iedereen een leuk weekend gehad?
Dus issie sneller overbelast lijkt me... Het is iig vervelend altijd jaquote:Op maandag 15 maart 2010 12:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is dus het rare, ik doe niet veel met links.
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
het zal wel iets met zijn met wensen en vaders en gedachten.. maar ik lees steeds zwanger
Vrijdagavond bezoek, zaterdag gewinkeld met zus en nichtje, zondag F1 gekeken en niks gedaan.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
vrijdagnacjt een bergje visite gehad, zaterdagavond met vrouw op bank gezeten en met muziek gespeeld (organised)
En jullie?
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:07 schreef Levitation het volgende:
Wandelen in de pauze ging goed!Geen pijn gehad.
zondag hebben wij ook niet echt iets bizonders gedaan. Was zelfs redelijk betijds op!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vrijdagavond bezoek, zaterdag gewinkeld met zus en nichtje, zondag F1 gekeken en niks gedaan.
lag je er ook redelijk betijds in dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
zondag hebben wij ook niet echt iets bizonders gedaan. Was zelfs redelijk betijds op!
was saai zonder tankstopsquote:Op maandag 15 maart 2010 13:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vrijdagavond bezoek, zaterdag gewinkeld met zus en nichtje, zondag F1 gekeken en niks gedaan.
uurtje of 5, 11 uur eruit.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
lag je er ook redelijk betijds in dan?
groot gelijk...slapen doe je maar als je oud bentquote:Op maandag 15 maart 2010 13:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
uurtje of 5, 11 uur eruit.
zaterdag: uurtje of 5, 09:30 eruit.
hmpf! ik heb gewoon moeite met naar bed gaan.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
groot gelijk...slapen doe je maar als je oud bent
wacht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |