Oe bah, succesquote:Op zondag 14 maart 2010 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
sta ik zo naar buiten te kijken, naar bb die met de zaagtafel bezig is, zie ik ineens het houw wegvliegen, bb dubbelklappen en brullen
Gelukkig valt de schade mee, hap uit de duim, heb het nu afgebonden en wachten op m'n pa die ons even naar de eerste hulp gaat brengen![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 13:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Oe bah, succes
En ik kan ook wel zo'n bikini voor je maken hoor Juup, moet je wel even je cupmaat doorgeven
Zou typisch iets voor mij zijn, heb het al gepresteerd om een slijpschijf in mijn bovenarm te plantenquote:Op zondag 14 maart 2010 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
sta ik zo naar buiten te kijken, naar bb die met de zaagtafel bezig is, zie ik ineens het houw wegvliegen, bb dubbelklappen en brullen
Gelukkig valt de schade mee, hap uit de duim, heb het nu afgebonden en wachten op m'n pa die ons even naar de eerste hulp gaat brengen![]()
Hij is homo.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
heb je gelogeerd bij je meisje?
Waar ken je haar van?
Ik bedoelde wat anders, maar laat maar.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is wat lastig om foto's te laten zien van een cupmaat....
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zn vriend dan.
dus:
Heb je gelogeerd bij je vriend?
Waar ken je hem van?
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik bedoelde wat anders, maar laat maar.
doe niet zo flauw, alle tieten horen op internet, ook de jouwequote:Op zondag 14 maart 2010 14:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik snapte je, maar mn tiets hoeven niet op internet
laten we erover stemmen.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik snapte je, maar mn tiets hoeven niet op internet
Waar zijn de jouwe dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
doe niet zo flauw, alle tieten horen op internet, ook de jouwe
Ik heb veto-recht, dus neequote:Op zondag 14 maart 2010 14:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laten we erover stemmen.
ik ben voor de tiets van Inu op internet
jah en dan moet je ons wel vertellen welke het zijn!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:15 schreef febster het volgende:
Ik ben ook voor. Doe je gewoon alleen je borsten op internet, niet eens je hoofd, dan weet niemand dat jij hebt bent.
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:16 schreef FUFR het volgende:
de eerste foto's stromen binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |