Dus jij zegt dat de aannemer niet aansprakelijk is. Ik wilde die dakgoot vervangen omdat deze lekte. Wellicht is een verkeerd afschot dus de reden dat de oude dakgoot was gaan lekken. Ik ben geen dakgootexpert, maar zij moetendat toch zien en mij tenminste informeren?. Nu kan ik net zo goed meteen weer de dakgoot laten vervangen.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:04 schreef oliefantenoor het volgende:
Lastig!!!
Een cm of 1 a 2 is geen probleem,meer kan voor problemen zorgen.
Je hebt het zink laten vervangen omdat het versleten was(lekte).
Normaal maakt de loodgieter de nieuwe goot in de bestaande gootbak.
Dan word er over het algemeen niet gekeken hoe de goot afloopt,tenzij dit erg extreem de verkeerde kant oploopt.
Dit had dan wel opgemerkt moeten worden door de loodgieter.En dan aangekaart moeten worden bij de eigenaar van de woning.
Je mag er wel vanuit gaan dat het opgeleverde werk deugdelijk en schoon opgeleverd wordt. Ik zou het i.i.g. niet accepteren als een aannemer bij ons op het werk zijn rotzooi achterlaat nadat de klus gedaan is.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de goot ligt wel vol met stukken dakpan,schroeven, flexim en onderdelen van de steiger die ze vergeten zijn weg te halen, ik hoop dat dit voor de goot geen kwaad kan? kan ik de aannemer erop aanspreken dat ze iig de goot schoonmaken?
Vooral de schroeven kunnen heel veel kwaad. Zijn van een edeler metaal dan de zinken goot en zal dus op een gegeven moment gewoon door je goot "rotten". (het is geen rot maar een reactie op basis van verschil in elektrische spanning)quote:Op zondag 14 maart 2010 15:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de goot ligt wel vol met stukken dakpan,schroeven, flexim en onderdelen van de steiger die ze vergeten zijn weg te halen, ik hoop dat dit voor de goot geen kwaad kan? kan ik de aannemer erop aanspreken dat ze iig de goot schoonmaken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |