sweeetquote:Op zondag 14 maart 2010 10:47 schreef 9611Niels het volgende:
Ik dacht dat je Wegmisbruikers met die Ferrari's wou opnemen. Die heb ik anders nog wel op band staan voor je.
Die heb ik ook nog ergens in de kast staan.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:12 schreef Garisson72 het volgende:
haha, TS heeft nog een video-recorder. Met van die dikke zwarte videocassettes, kennen jullie die nog?
Misschien moet je hem even defragmenteren.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:35 schreef Socios het volgende:
Nee, van een speciaalzaak. Vanavond probeer ik weer iets te programmeren, kijken of ´ie het dan wel doet. Heb zojuist al een ´schoonmaakband´ laten draaien, geen idee of dat er invloed op kan hebben.
Echt wel, een schone kop is veel beter, dat wordt direct doorgegeven intern, doe je goed, je zult zien dat hij nu je orders uitvoerd zo lekker fris.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:35 schreef Socios het volgende:
Nee, van een speciaalzaak. Vanavond probeer ik weer iets te programmeren, kijken of ´ie het dan wel doet. Heb zojuist al een ´schoonmaakband´ laten draaien, geen idee of dat er invloed op kan hebben.
V2000 FTW ja!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:53 schreef Yoewie het volgende:
Dit waren pas echt de coolste videorecorders
Een echte VCC
[ afbeelding ]
JA HALLO DIE HEB IK OOK.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:47 schreef 9611Niels het volgende:
Ik dacht dat je Wegmisbruikers met die Ferrari's wou opnemen. Die heb ik anders nog wel op band staan voor je.
hehe.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
JA HALLO DIE HEB IK OOK.
In betere kwaliteit dan jij vuilak![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |