Slaap ze alvastquote:Op zondag 14 maart 2010 02:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik neem nog een biertje en dan ga ik mijn mandje in...
Lekker is datquote:Op zondag 14 maart 2010 02:35 schreef Symphonic het volgende:
en eindelijk eens een keer lekker uitslapen voor de verandering
normaal is het door de week half zes en in het weekend een uur of half acht.quote:Op zondag 14 maart 2010 02:36 schreef timmmmm het volgende:
Voor mij wordt het morgen weer gewoon 8 uur dat ik wakker ben, ben ik bang
Doe je zelf hèquote:Op zondag 14 maart 2010 02:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
normaal is het door de week half zes en in het weekend een uur of half acht.
Neuh, het lazerus zijn, het dom uit je nek lullen, het tof doen tegen die buurman die je eigenlijk stiekum al 8 jaar wilt omleggen, irritantquote:Op zondag 14 maart 2010 02:20 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
the morning after bedoel je? Tja, ik heb elke avond een halve liter water naast mijn bed staan, en die moet (zo goed als) op zijn de volgende ochtend, zo hou ik het nog een beetje leuk
Had je werk moeten zoeken waarbij je pas om 9 hoeft te beginnen. Je kiest er wel degelijk zelf voorquote:Op zondag 14 maart 2010 02:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was het maar waar...
Werk, Kids, Verkering verplichtingen
ik ben ambtenaar, maar ik begin echt niet om negen uur hoor, was het maar waarquote:Op zondag 14 maart 2010 02:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Had je werk moeten zoeken waarbij je pas om 9 hoeft te beginnen. Je kiest er wel degelijk zelf voor
Ik ben toch wel vaak lazarus geweest, en inderdaad verdwijnen dan grenzenquote:Op zondag 14 maart 2010 02:41 schreef Lincoln-TownCar het volgende:
[..]
Neuh, het lazerus zijn, het dom uit je nek lullen, het tof doen tegen die buurman die je eigenlijk stiekum al 8 jaar wilt omleggen, irritant![]()
Ik ben ook redelijk intolerant tegen mensen die lazerus zijn
In welke richting als ik vragen magquote:Op zondag 14 maart 2010 02:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben ambtenaar, maar ik begin echt niet om negen uur hoor, was het maar waar
Vroeg opstaan vind ik niet erg, maar de laatste maanden mis ik een uitslaapdag, en die is nu eindelijk aangebroken
Eigenlijk semi-ambtenaar...quote:Op zondag 14 maart 2010 02:49 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
In welke richting als ik vragen mag
Dus je bent afhankelijk van de schooltijden?quote:Op zondag 14 maart 2010 02:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Eigenlijk semi-ambtenaar...
Onderwijs Ondersteunend Personeel
Mwah, ik ben sinds mijn 14e het huis uit (mede) door die troep, heb 7 jaar in de horeca 'gewerkt' en idioten in alle soorten, maten en variaties van 'onder invloed' gezien, en mensen die lam zijn vind ik 10 keer vervelender als mensen die onder invloed van een halve apotheek rondzombieënquote:Op zondag 14 maart 2010 02:48 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Ik ben toch wel vaak lazarus geweest, en inderdaad verdwijnen dan grenzen![]()
Ik kan me voorstellen dat normale (als in niet lazarus) mensen daar een hekel aan hebbenmaar andersom maak ik ook vaak genoeg mee, en doordat ik zelf die ervaring heb, (ik ben nog jong) stoor ik mijzelf er niet aan
Congiërgequote:Op zondag 14 maart 2010 02:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Eigenlijk semi-ambtenaar...
Onderwijs Ondersteunend Personeel
die laatste categorie ben ik 11 jaar getrouwd mee geweest en geloof me, ik zie liever een dronken iemand, dat gaat nl over (in de meeste gevallen)quote:Op zondag 14 maart 2010 02:56 schreef Lincoln-TownCar het volgende:
[..]
Mwah, ik ben sinds mijn 14e het huis uit (mede) door die troep, heb 7 jaar in de horeca 'gewerkt' en idioten in alle soorten, maten en variaties van 'onder invloed' gezien, en mensen die lam zijn vind ik 10 keer vervelender als mensen die onder invloed van een halve apotheek rondzombieën
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |