Is dit een onheilsprofetie?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:17 schreef LXIV het volgende:
Voor de mensen die nog geld hebben (op een spaarrekening of boekje), ooit gaat de rekening hiervoor wel betaald worden, en dat is door de mensen met geld.
ook op eur/usd? die spoot omhoogquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Oe, heb er zin an. Nog paar minuten voordat de FED komt
Ome Berny moet eem' goed praatje doen in een aantal minuten tijd. Ik zit keihard long voordat het uitkomt.
Nah alleen op indices. Maar was wel lekkerquote:
Een plukje heb ik nog. De andere op 30 indexpunten er uitgeknald. 30 indexpunten, dan kun je de rest van de berekening zelf wel doenquote:
Nee, maar wat aandelen bijdrukken is voor de aandeelhouder (verwatering) is geld bijdrukken voor de spaarder.quote:
Niet als ik weet wat je per indexpunt had ingezet? 1000 pond?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nah alleen op indices. Maar was wel lekkerDit was als je er van te voren bij nadacht echt geen 50/50 kans maar veel hoger
![]()
[..]
Een plukje heb ik nog. De andere op 30 indexpunten er uitgeknald. 30 indexpunten, dan kun je de rest van de berekening zelf wel doen![]()
FOMCOh. En toch ook een bedankje aan SeLang, anders had ik er misschien niet zoveel aandacht aan geschonken.
Ik stond er ook even bij stil inderdaad. En zelfs als er een verhoging was geweest dan is die kans enorm minimaal dat de keer daarop een verlaging komt. Ofwel, de FED gaat de rente stabiliseren en het is veel waarschijnlijker dat deze omhoog gaat dan omlaag. Duidelijk een geval van inefficientie wat mij betreft want wederom reageerde de markt met 8 ticks op enorm gay nieuws.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:32 schreef sitting_elfling het volgende:
Nah alleen op indices. Maar was wel lekkerDit was als je er van te voren bij nadacht echt geen 50/50 kans maar veel hoger
![]()
8 ticks wat?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:50 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik stond er ook even bij stil inderdaad. En zelfs als er een verhoging was geweest dan is die kans enorm minimaal dat de keer daarop een verlaging komt. Ofwel, de FED gaat de rente stabiliseren en het is veel waarschijnlijker dat deze omhoog gaat dan omlaag. Duidelijk een geval van inefficientie wat mij betreft want wederom reageerde de markt met 8 ticks op enorm gay nieuws.
1159.23 nu.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:43 schreef Arcee het volgende:
WS heeft er zin in, S&P op 1157.32.
Dat is inderdaad het plan. Het plukje verder beleggen en de rest op cash houden. Heb een aantal aandelen op het hoog die ik wel wil toevoegen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet als ik weet wat je per indexpunt had ingezet? 1000 pond?
In ieder geval goed gedaan. Misschien ook wel een idee om een plukje gewoon te beleggen.
Aandelen die ik verkrijg door expirerende puts niet meteen verkopen en de puts doorrollen, maar de aandelen aanhouden. Bij significant veel cash in obligaties of perps stoppen en de hogere margin gebruiken om deep in the money puts te schrijven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het plan. Het plukje verder beleggen en de rest op cash houden. Heb een aantal aandelen op het hoog die ik wel wil toevoegen.
Voordat ik mn aandelen portefeuille (Novo Nordisk, Geely, Ross Stores etc.) echt vergroot wil ik confirmatie dat we boven de highs van januari blijven.
Wat had jij gedaan als er extra cash beschikbaar was voor je portfolio?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:50 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik stond er ook even bij stil inderdaad. En zelfs als er een verhoging was geweest dan is die kans enorm minimaal dat de keer daarop een verlaging komt. Ofwel, de FED gaat de rente stabiliseren en het is veel waarschijnlijker dat deze omhoog gaat dan omlaag. Duidelijk een geval van inefficientie wat mij betreft want wederom reageerde de markt met 8 ticks op enorm gay nieuws.
Waar staan die?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het plan. Het plukje verder beleggen en de rest op cash houden. Heb een aantal aandelen op het hoog die ik wel wil toevoegen.
Voordat ik mn aandelen portefeuille (Novo Nordisk, Geely, Ross Stores etc.) echt vergroot wil ik confirmatie dat we boven de highs van januari blijven.
Wat had jij gedaan als er extra cash beschikbaar was voor je portfolio?
Het is alleen jammer dat je op basis van zo'n waarneming de transient niet kant voorspellen. Indien je dat wel kunt heb je meteen de parameters te pakken en kun je een tradingsysteem bouwen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:19 schreef LXIV het volgende:
Ik heb ooit electrotechniek gestudeerd en die signalen lijken ontzettend veel op een puls met de daarop volgende demping.
Kan de rente in ieder geval lekker lang lekker laag blijven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:43 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
M1 money multiplier nu <1 en nog steeds dalend.
Voor elke $1 expansie van de monetaire basis neemt de geldvoorraad nog maar met $0,79 toe.
Welkom in het Japan scenario. Deflatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |