abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79383014
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:28 schreef tony_clifton- het volgende:
Ah k, omdat ik dacht dat 't op z'n socratesiaans was zoals Dino af en toe vragen stelt

Excuus

Maar 't antwoord klopt wel hoor, voornamelijk pijplijn + zelfredzaam + eigenlijk ook nog wel de allianties. De potentiėle winst neemt af maar 't risico ook natuurlijk . En zoals je zei, kans om overgenomen te worden is er.
Ik zal er maandag nog eens naar kijken.
quote:
Heb 't hier al eventjes laten vallen maar heb idd momenteel een klein katertje overgehouden aan een biotechbedrijf. Ik zat er mooi op tijd in (1 jaar op voorhand, aan 3,70 euro), hun middel wordt goedgekeurd (explosie naar 5,40, daarna teruggezakt naar 4). De verkoop komt nu op gang maar vanwege een vertraging van 5 jaar voor de Amerikaanse release is de koers teruggevallen naar 3 euro.

Maargoed, ik kan mij moeilijk voorstellen dat de koers nog lang zo laag gaat blijven indien ze enkel in Europa verkopen .
Het gaat over TIG btw.
Je had meer dan 50% winst op het aandeel en niet (gedeeltelijk verkocht)? Was dat niet voldoende winst geweest? Of wou je nog hoger?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')