abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4160451
DUMPEN!!! Die gast verdient je niet en die vriendin is maar een gore, achterbakse sl@!!!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_4160517
Wat een EIKEL, dumpen die gozer. Je verdient beter.
  † In Memoriam † zondag 12 mei 2002 @ 21:02:39 #28
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_4162209
quote:
Op zondag 12 mei 2002 15:52 schreef goldendawn het volgende:
heedft iemand ervaring hoe het dan met een koop huis gaat
De een moet de ander 'uitkopen'. Het huis moet getaxeerd worden naar de huidige waarde. Die zal meestal hoger liggen dan wat jullie er voor betaald hebben. Je vriend zal jouw de helft van het verschil moeten betalen, of andersom als hij zelf vertrekt.

Helaas komt het er wel vaak op neer dat het huis verkocht moet worden, ook omdat één partij de hypotheek vaak niet kan betalen.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_4164608
quote:
Op zondag 12 mei 2002 15:52 schreef goldendawn het volgende:
heedft iemand ervaring hoe het dan met een koop huis gaat
Oei..jullie waren echt serieus bezig met jullie toekomst samen. En dan toch doet hij dit...onvoorstelbaar.

Op wiens naam staat de hypotheek?
Als het op zijn naam staat dan is het zijn huis, en moet jij weg, maar dan heb je verder ook geen verplichtingen meer aan hem.

Als het op jouw naam staat moet hij er uit.

Lastiger als het op naam van jullie beide staat: Dan moet er inderdaad een van beide uitgekocht worden door de ander.

pi_4167605
het huis is van ons sammen maar meneer moet nog toegeven dat i is vreemd gegaan.
pi_4167666
Het lijkt me moeilijk.

Veel sterkte

[Dit bericht is gewijzigd door oldenzaaltjuh op 13-05-2002 10:54]

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  maandag 13 mei 2002 @ 09:54:23 #32
25737 spookie
Banaantje?
pi_4167708
quote:
Op zondag 12 mei 2002 10:04 schreef goldendawn het volgende:
nou het begon door een collega die het vertelde,ik lag boven te slapen en hun nog een wijntje drinken.
ben er een jaar geleden achter gekomen, door die collega me vriendin te laten bellen en ik meeluisteren en zeggen wat hij moest vragen.
ze gaf het toe en zei dat ik er nooit achter moest komen.
nou echt ik was perplex(heb een relatie van 7 jaar ben 26 en we hebben het goed voormekaar)heb toen me vriend er mee geconfronteerd en die zei dat het niet zo gegaan was maar dat i er dronken naar huis had gebracht en toen gebeurder er bijna wat, en is i weg gegaan.
me vriendin kon ik er niet goed over praten ik zag dat ze me niet recht aan kon kijken.
en ik kan me niet voorstellen dat mijn vriend is vreemd gegaan we hebben zoon toffe relatie alles kan en is bespreekbaar(geen sex met me beste vriendin)
en dan ook nog sterke verhalen vertelen tegen zijn collega van heb der vriendin gepakt terwijl ze boven sliep.
dat was een jaar geleden gebeurd dat ik dat wist,veel gepraat en hij nooit toegegeven want hij weet dat ik dan weg ben.
gister had ik een afspraak met een vriend van hem die ik nooit zo mogt en ook niet kon.
toen hadden we het over vreemdgaan van me vriend en ook hij wist het ik werd hellemaal gek heb ik nu nog een jaar wegegooit.
en er ook nog meete koop lopen dat elke dag pindakaas ook nietlekker is.
en dat terwijl meneer altijd zo tegen vreemdgaan was,al zijn vriendinnen zijn vreemd gegaan ik nog niet, maar nu flikt i et bij mij.
ik kan je niet uitleggen maar ik woon nu nog met onder een dak en hij is nu net wakker en heb hem er gister meegebluf dat ik me beste vriendin nog es gebeld heb,en dat ze nu over de brug is gekomen.
dus lekker zweertje we hebben oa huis sammen dus isa niet zomaar iets maar ik ben veel leuker als die k.. h... en ik moetr er nu echt wat aan gaan doen kus golden dawn
Meisje meisje laat je niet zo gebruiken dumpen die echt waar ik weet zeker dat je beter kan krijgen als dat en die (beste) vriendin ook laat haar vallen laat haar maar ik weet zeker dat je betere vrienden en vriendinnen kan krijgen ik wes je in iedergeval heel veel succes.
oops ohh my ...
  maandag 13 mei 2002 @ 10:58:34 #33
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_4168310
Je bent er een jaar geleden achtergekomen .. DUS JE WEET HET AL EEN JAAR !
quote:
nou het begon door een collega die het vertelde,ik lag boven te slapen en hun nog een wijntje drinken.
ben er een jaar geleden achter gekomen, door die collega me vriendin te laten bellen en ik meeluisteren en zeggen wat hij moest vragen
En nu kom je er mee .. terwijl jullie zo'n goede relatie hebben. Ben je niet een beetje laat met je reactie dan ???
Sorrie dat ik het zeg maar ik vind het in tegenstelling met de fokkers die direct "dumpen" zeggen een beetje een erg slap verhaal.

En dan na een jaar de oude koeien uit de sloot halen.. beetje zielig toch ? Als jij kiest voor dumpen moet je dat vooral doen. Maar ik zou me eerst een beraden op het feit dat je het al een jaar weet en nu wraak wil ..

Wel grappig dat iemand die net geregd is direct met zo'n verhaal komt in nederlands wat amper te volgen is terwijl je 26 zegt te zijn en 7 jaar samen bent. Ook al ben je boos , wat je volgens mij dan al een jaar bent, kan je wel beter een verhaaltje in elkaar zetten.

Misschien moet je eerst eens hulp gaan zoeken en je verhaal voorleggen aan hulpverlenende instanties, misschien een babbeltje met het Riagg , want psychisch klopt er volgens mij iets niet helemaal.

Oh voor de "dumpen" roepers, de verwachting is dat jullie wel masaal over me heen zullen vallen. Maar dat heb ik voor lief. Ik geef hier gewoon mijn mening eens even over.

LD.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_4168531
nee vind het goed wat je schreef
maar ik was er een jaar geleden achter gekomen maar het is nooit bevestigd en me vriend zecht dat het niet waar is dat me vriendin zit te stokken
en daarom is het een jaar verder
  maandag 13 mei 2002 @ 11:34:33 #35
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_4168738
Wegens het structureel maken van spel/taal/schrijffouten geef ik een Potentieel Kloon Alarm (PKA) af

Hier stond een plaatje

[edit] Plaatje is weg wegens het feit dat mensen alleen reageren op een post met een plaatje, zonder de rest van de postings te lezen. [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 13-05-2002 11:45]

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_4168767
quote:
Op maandag 13 mei 2002 11:34 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wegens het structureel maken van spel/taal/schrijffouten geef ik een Potentieel Kloon Alarm (PKA) af
[afbeelding]
Kun je niet bij onzin gaan zeuren??

Dit is een serieus forum!!!

dank u

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_4168772
quote:
[afbeelding]
Oh tering is dat dus dat geluid buiten.
PKAlarm.. wist ik veel
pi_4168815
quote:
[plaatje]
Denk dat de topicstartster niet gebaat is bij zulk soort research en dergelijke opmerkingen. Graag ontopic.
  maandag 13 mei 2002 @ 11:43:45 #39
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_4168840
quote:
Op maandag 13 mei 2002 11:40 schreef Brad het volgende:

[..]

Denk dat de topicstartster niet gebaat is bij zulk soort research en dergelijke opmerkingen. Graag ontopic.

Als je verder had gelezen dan had je al gezien dat ik serieus antwoord had gegeven. De reactie was ook: Ik maak de fouten omdat ik boos ben .. JA JA tuurlijk .. Nu de topic starter gewoon een reactie plaatst op een post dan zitten die fouten er nog steeds in. Dus vandaar de PKA

En de rest van de Zeik-Figuren lees ook de rest ipv alleen een post waar een plaatje inzit Dan hadden jullie gelezen dat er normaal op gereageerd was ..

pi_4169021
bedankt
die spelfouten doe ik al me helle leven kan er niks aan doen beetje adhd
  maandag 13 mei 2002 @ 12:01:41 #41
17075 extreme
-wannahave-
pi_4169036
quote:
Op maandag 13 mei 2002 12:00 schreef goldendawn het volgende:
bedankt
die spelfouten doe ik al me helle leven kan er niks aan doen beetje adhd
wat heeft adhd te maken met slechte spelling
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  maandag 13 mei 2002 @ 12:17:19 #42
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_4169185
quote:
Op maandag 13 mei 2002 12:01 schreef extreme het volgende:

[..]

wat heeft adhd te maken met slechte spelling

Dat is een hele goede ja ..
  woensdag 15 mei 2002 @ 00:21:43 #43
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_4196656
Ik werk in een magazijn en 2 collega's van mij hebben een relatie (al zeker 10 maanden lang). Ze hebben al een keer zitten krikken in het pand zelf (zijn toen betrapt door ex-werknemer). Ze weten niet dat het halve bedrijf dit al weet. Ze gaan b.v. op vrijdagmiddag allebei eerder weg (natuurlijk niet tegelijk maar met 30 minuten ertussen), zodat ze nog even een nummertje kunnen maken voordat hun vriendin/man zelf thuis komt.

Hij(27) heeft al relatie sinds zijn 16de met zelfde meid en woont al jaren samen. Zij (35?) is al jaren getrouwd ( en leijke trol trouwens).

Ze staan steeds bij elkaar enzo en vriendelijk lachen tegen mekaar etc...it makes me sick! Ik vind dat hij een leuke vriendin heeft met goed karakter etc, maar hij behandeld haar gewoon slecht en is ontzettend grof tegen haar. Laat zijn vriendin gewoon staand! wachten als we na het werk een pilsje drinken etc i.p.v. even stoel voor haar te pakken etc.

Het zijn van die arrogante figuren die hun eigen collega's naaien (letterlijk en figuurlijk) en je moet altijd oppassen wat je zegt tegen hun want je word er zo bijgelapt door hun (ik spreek uit persoonlijke ervaring). Ze naaien hun eigen collega's om zelf beter te lijken bij de baas zeg maar.

Ze denken allebei dat ze iedereen te slim af sijn..ze moesten eens weten!

Ik word ziek van dat soort gasten....

Mijn vriendin ging trouwens ook vreemd na 3 jaar relatie, ik heb haar meteen gedumpt toen ik erachter kwam. Ben nu alweer 3 jaar single, maar liever alleen dan in een relatie waarin geen eerlijkheid bestaat.

Ik ga nooit vreemd, hoe dronken en hoe verleidelijk de situatie ook mag zijn, tis niet mijn stijl.

"Don't waste your time and move on is my advice"

[Dit bericht is gewijzigd door GODFLESH op 15-05-2002 00:26]

Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
pi_4196978
offtopic
quote:
gister had ik een afspraak met een vriend van hem die ik nooit zo mogt en ook niet kon.
toen hadden we het over vreemdgaan van me vriend en ook hij wist het ik werd hellemaal gek heb ik nu nog een jaar wegegooit.
Lekkere vrienden heeft hij dan. Ik zou van niks weten in ieder geval.

/offtopic

pi_4199789
godflesh bedankt voor je reacktie.
heb het weekends weer overleeft zeg maar,
want hij woont hier nog steeds.
ik vind het zo moeilijk om te stoppen we hadden onze helle toekomst al uitgestippeld.
en meneer is als was momenteel.
we gaan vanavond met zijn ouders praten over hoe en wat, dat denk ik in ieder geval.
ik had hem liever betrapt zeg maar dan had ik het met eigen ogen kunnen zien
ik gun dit niemand,en wat jou collegas betrefd zou ik denk ik zeggen
of jij zegt het en anders
ach ze komt er toch wel achter
  woensdag 15 mei 2002 @ 11:44:17 #46
26735 In_het_kippenhok
Suggestief? Nee toch?
pi_4200058
Tja, dit blijven moeilijke situaties... Heb het zelf ook meegemaakt... Het zal er ook aan liggen wat je eigen gevoel zegt en wat de reden is waarom je partner is vreemdgegaan... Vreemdgaan is nooit goed te praten, maar er zijn wel uiteenlopende redenen voor...

Ik had er ontzettend veel moeite mee om het te accepteren dat er een ander in haar leven was, maar hield zoveel van haar dat ik haar zelfs dan nog niet kwijt wilde... ze heeft hiervoor echter zelf gekozen en aan bijna 8 jaar relatie kwam een eind

We hadden ook een huis samen e.d. dus nog een heel gedoe, gelukkig is dat wel op een volwassen manier afgehandeld.

De eerdere opmerkingen over uitkopen e.d. zijn inderdaad correct, wij hebben het huis uiteindelijk ook moeten verkopen, domweg omdat geen van beide het alleen kon opbrengen in combinatie met die afkoopsom. Je hoeft overigens geen bewijs te hebben van zijn vreemdgaan voor wat betreft het materiele deel van zo'n scheiding.

Maar overweeg het heel goed wat je wilt en doet, want zelden is er een weg terug als je er achteraf spijt van krijgt...

Veel sterkte ermee!!

Always look at the bright side in life they say.... Perhaps if I close my eyes?
pi_4200122
bedankt in het kippen hok
de reden is denk ik als het zo is,stoer doen.
maar ik hoop eigenlijk dat het weer goed komt
wa hadden zoooon top relatie
  woensdag 15 mei 2002 @ 11:55:15 #48
26735 In_het_kippenhok
Suggestief? Nee toch?
pi_4200207
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 11:49 schreef goldendawn het volgende:
bedankt in het kippen hok
de reden is denk ik als het zo is,stoer doen.
maar ik hoop eigenlijk dat het weer goed komt
wa hadden zoooon top relatie
Het is niet onmogelijk, maar zal veel tijd en heel veel communicatie vergen... Je bent waarschijnlijk erg geneigd om alles te controleren wat ie doet... En daar wordt je zelf helemaal leip van... Bedenk je heel goed dat een dergelijke gebeurtenis een hele zware mentale impact heeft... Maar goed, met alle details kun je uren zoniet dagen vullen en daar lijkt me dit forum niet echt de ideale plek voor...

Als je er behoefte aan hebt, mailen mag altijd dakkon78@hotmail.com

Veel sterkte!!

pi_4201687
ik loop em zeker te controleren
  woensdag 15 mei 2002 @ 21:07:00 #50
26735 In_het_kippenhok
Suggestief? Nee toch?
pi_4209144
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 13:27 schreef goldendawn het volgende:
ik loop em zeker te controleren
Dat bedoel ik dus... heel begrijpelijk, maar uiteindelijk gaat het je eigen leven leiden... Tenminste dat zijn mijn ervaringen... Mijn ex is 2x vreemd gegaan, waarbij de eerste keer echt een eenmalige bevlieging bleek te zijn, maar ik controleerde haar in alles... Dit ging uiteindelijk zijn gevolgen hebben in mijn directe omgeving: familie, vrienden, werk... Het is heel gevaarlijk en voor je het weet zit je niet alleen in je relatie, maar ook in je leven helemaal in de sores... Dat mag echt niet gebeuren, want ongeacht de afloop heb je toch die orde in je leven nodig!

Veel sterkte!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')