abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4155969
nou het begon door een collega die het vertelde,ik lag boven te slapen en hun nog een wijntje drinken.
ben er een jaar geleden achter gekomen, door die collega me vriendin te laten bellen en ik meeluisteren en zeggen wat hij moest vragen.
ze gaf het toe en zei dat ik er nooit achter moest komen.
nou echt ik was perplex(heb een relatie van 7 jaar ben 26 en we hebben het goed voormekaar)heb toen me vriend er mee geconfronteerd en die zei dat het niet zo gegaan was maar dat i er dronken naar huis had gebracht en toen gebeurder er bijna wat, en is i weg gegaan.
me vriendin kon ik er niet goed over praten ik zag dat ze me niet recht aan kon kijken.
en ik kan me niet voorstellen dat mijn vriend is vreemd gegaan we hebben zoon toffe relatie alles kan en is bespreekbaar(geen sex met me beste vriendin)
en dan ook nog sterke verhalen vertelen tegen zijn collega van heb der vriendin gepakt terwijl ze boven sliep.
dat was een jaar geleden gebeurd dat ik dat wist,veel gepraat en hij nooit toegegeven want hij weet dat ik dan weg ben.
gister had ik een afspraak met een vriend van hem die ik nooit zo mogt en ook niet kon.
toen hadden we het over vreemdgaan van me vriend en ook hij wist het ik werd hellemaal gek heb ik nu nog een jaar wegegooit.
en er ook nog meete koop lopen dat elke dag pindakaas ook nietlekker is.
en dat terwijl meneer altijd zo tegen vreemdgaan was,al zijn vriendinnen zijn vreemd gegaan ik nog niet, maar nu flikt i et bij mij.
ik kan je niet uitleggen maar ik woon nu nog met onder een dak en hij is nu net wakker en heb hem er gister meegebluf dat ik me beste vriendin nog es gebeld heb,en dat ze nu over de brug is gekomen.
dus lekker zweertje we hebben oa huis sammen dus isa niet zomaar iets maar ik ben veel leuker als die k.. h... en ik moetr er nu echt wat aan gaan doen kus golden dawn
pi_4156026
Dumpen natuurlijk!!
The lab called.... Your brain is ready
pi_4156044
Precies, dumpen die hap!! Het zal voor nu pijn doen, maar geloof me over een tijdje ben je hardstikke blij dat je het gedaan hebt. Zo iemand is je moeite/tijd toch niet waard... Suc6!
pi_4156047
dat zeg je wel zo makkelijk maar hij moet het eerst toegeven anders kan ik nooit verder
pi_4156054
Yup, en een beetje beter Nederlands leren. Was een beetje moeilijk lezen zo.
Desalniettemin heel veel sterkte. Bedenk dat jij beter verdiend dan zo'n vent en zo'n vriendin.
Weggooiers!
pi_4156061
sorry voor het slechte ned komt omdat ik zo boos ben
wil ze echt allebij pijn doen weet dat het niet opschiet
  zondag 12 mei 2002 @ 10:33:21 #7
18924 Stream
Music Is The Answer
pi_4156065
ja succes, ook al os het een moeilijke beslissing
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
pi_4156093
Weg vertrouwen, weg relatie, simpel...

Je kunt doorgaan met hem, maar je zodra je iemand gaat duidelijk maken dat het de 'volgende keer' echt mis is, verlies je naar mijn mening zelf ook je geloofwaardigheid.

pi_4156153
Sorry voor de directe benadering, maar het klinkt alsof je zoekt naar bevestiging van iets dat je zelf al lang weet. Als het echt zo is dan ben ik het met je eens dat er geen andere vervolgactie kan zijn dan hem aan de kant zetten. Sterkte!
pi_4156175
Dumpen, huis uittrappen en opnieuw beginnen.
Dit mag je onder geen enkele omstandigheid accepteren in een relatie.
pi_4156197
Uhhhmmm kan je dat nog een herhalen Golden Dawn..:?
pi_4156241
ik heb gedacht om me vriendin der vriend te gaan versieren en het dan opnemen en op haar bruiloft afspellen haha
dit had ik nooit verwacht ik kan aan elke vinger 10 mannen krijgen en flirt wel maar nooit verder ik denk dat niemand te vertrouwen is op dat gebied en nu hoe krijg ik em het huis uit .
pi_4156328
quote:
Op zondag 12 mei 2002 11:19 schreef goldendawn het volgende:
ik heb gedacht om me vriendin der vriend te gaan versieren en het dan opnemen en op haar bruiloft afspellen haha

Maar je beste vriendin heeft dus zelf ook een vriend? Lekker stel samen, die vriend van jou en zij. Beiden heel snel uit je leven bannen!
quote:
dit had ik nooit verwacht ik kan aan elke vinger 10 mannen krijgen en flirt wel maar nooit verder ik denk dat niemand te vertrouwen is op dat gebied en nu hoe krijg ik em het huis uit .
Open zijn kastdeur, pak zijn kleren, open het raam, gooi het naar buiten. Als hij ze gaat halen, knip op de deur en nooit meer binnen laten.
  zondag 12 mei 2002 @ 12:06:19 #14
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4156587
ohhh
dumpen!!!!!!

[Edit} typfout [/Edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Erosjuhhh op 12-05-2002 12:31]

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_4158083
Wat een ongeloofelijke lul is dat!

Vooral dat opscheppen over dat de topicstarter boven lag te slapen terwijl hij haar beste vriendin "pakte".

Dumpen die hap!

Zo'n jongen verdient het niet om al zeven jaar een leuke relatie te hebben

pi_4158184
dank je wel
hij is nu naar zijn moeder ik ben voor het eerst niet mee
en zal i wel met de billen bloot gaan
pi_4158271
dit zuigt natuurlijk flinke aars

Ik zal je hetzelfde advies geven als me mede Fokkers en dat is dat je em moet dumpen

zondag 12 mei 2002 @ 15:40:04 #18
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_4158412
Dumpen die hap en zorgen dat je er boven blijft staan, het heeft totaal geen nut voor jou om het zelfde 'geintje'uit te halen bij je "beste" vreindin. Bedenk ook heel goed dat haar vriend/misschien ooit haar man hier ook totaal buiten staat. Hou de eer aan je zelf en denk goed na voordat je tot ernstige actie overgaat en je eigen grensen overgaat. Hem er uit trappen en breken met je beste vreindin is je goed recht, en lijkt me ook meteen 't verstandigste.
Liefde, leven , geven!!!!
pi_4158581
heedft iemand ervaring hoe het dan met een koop huis gaat
pi_4158787
me vriend heeft altijd gezecht dat ik moeilijk van em af zou komen.
en dat het huis zeker niet van mij word hij gaat er nu een strijd van maken.
heel iritant terwijl ik het liefst....................
pi_4159037
Als het echt moeilijk gaat worden en je hebt voor jezelf al een beslissing genomen. Neem dan een advocaat in de hand. Op dit moment wil je niet soft zijn, daar krijg je spijt van later omdat je hem dan meer gunt om er vanaf te zijn.

sterkte

pi_4159273
Als jullie dat huis samen hebben gekocht en hij heeft iets gedaan waardoor de relatie niet verder kan denk ik dat een rechter zal beslissen dat hij moet oprotten, maar ik ben geen jurist dus houd hier niet aan vast.

Verder is IMO in zo'n geval het enige wat je nog te doen staat DUMPEN!

pi_4160177
quote:
Op zondag 12 mei 2002 16:11 schreef goldendawn het volgende:
me vriend heeft altijd gezecht dat ik moeilijk van em af zou komen.
en dat het huis zeker niet van mij word hij gaat er nu een strijd van maken.
heel iritant terwijl ik het liefst....................
laat je niet imponeren door dreigementen.. de rechter zal hierover beslissen
we are.. slaves to the rave
  zondag 12 mei 2002 @ 18:49:00 #24
3038 Emel
realist
pi_4160410
dumpen!
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_4160443
Dumpen en die "vriend" goed hard op zijn gezichtje slaan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')