Als ik volgende week ook een pilsje van jou krijg.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:52 schreef .aeon het volgende:
mag ik nu een pilsje?
ibuprofen tegelijkertijd met alcohol lijkt me niet heel goed.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:54 schreef Snakey het volgende:
Het wordt afgeraden, maar ik heb er nog nooit een probleem van ondervonden.
True. Wat zijn eigenlijk de effecten als je ibuprofen met een biertje inneemt?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:54 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ibuprofen tegelijkertijd met alcohol lijkt me niet heel goed.
maar 7 uur daarna ...
dus idd 1 pilsje of 5 maakt niet zoveel uitquote:Painkillers, ibuprofen
Interactions - food or alcohol
There are no known interactions with ibuprofen and alcohol. However, the risk of bleeding in the stomach is increased in people who take ibuprofen and are heavy alcohol drinkers.
There are no known interactions with ibuprofen and food. It is best to take ibuprofen with or after food to reduce any irritation to the stomach.
geenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
True. Wat zijn eigenlijk de effecten als je ibuprofen met een biertje inneemt?
volgens de geleerden op fok waarschijnlijk dat je binnen 24 uur dood bentquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
True. Wat zijn eigenlijk de effecten als je ibuprofen met een biertje inneemt?
Ah, okee.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:57 schreef Re het volgende:
[..]
dus idd 1 pilsje of 5 maakt niet zoveel uit
Ik gebruikte het toen voor mijn rug (dubbele hernia).quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:12 schreef DeuceFour het volgende:
Waarom en wanneer gebruiken mensen eigenlijk Ibuprofen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ibuprofenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:12 schreef DeuceFour het volgende:
Ik omdat m'n verstandskiezen zijn verwijderd.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:12 schreef DeuceFour het volgende:
Dat. Behalve dat ik één keer enorm moe ben geworden nadat ik toch iets gedronken had, verder nooit meer gehad.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:54 schreef Snakey het volgende:
Het wordt afgeraden, maar ik heb er nog nooit een probleem van ondervonden.
Dat is mooi om te lezen, aangezien ik een paar uur geleden een ibuprofen heb ingenomen en ik eigenlijk wel trek heb in een wijntjequote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:03 schreef BrandX het volgende:
Ik heb maanden lang (op doktersvoorschrift) 2200mg ibu per dag geslikt, en daarbij ook gewoon (vrij stevig) in het weekend aan het bier gegaan. Never last gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |