dat viel me ook op jaquote:Op maandag 15 maart 2010 20:19 schreef oh-oh het volgende:
Den Broes heeft echt nog precies dezelfde onnozele kop als toen ie baby was he
Kelly blijft keurig vriendelijkquote:Op maandag 15 maart 2010 20:22 schreef oh-oh het volgende:
OMG die moeder met dat kind daar aan de deur, hoe schaamteloos![]()
Die had ik dus echt wel weggestuurd
Dat had ik dr dus echt niet nagedaanquote:
Echt hequote:Op maandag 15 maart 2010 20:22 schreef amaranta het volgende:
JM is weer aan de verbale diarree.
neem aan van wel, alleen zenden xe dat dan niet uit denk ikquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:05 schreef MelR het volgende:
in dat filmpje met bruce en de hoestdrank leek net of er wat werd weggepakt van zijn schoot toen hij op de stoel zat?...inene ging er "iets" uit beeld...of ligt dit aan mij?...
ik kijk nog niet zo heeel lang de pfaffs maar grijpt het camera team wel eens in wat jullie gezien hebben? als 1 van de kids iets heel gevaarlijks doet en de ouders het niet door hebben ofzo?. vind ik wel grappig om te weten.
tevens tvp..en gaan jullie nog steeds een x nr de pfaffs toe?
Ik zag onlangs een fopspeen voorbij vliegen toen Bruce hem wou geven....of zoietsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:05 schreef MelR het volgende:
in dat filmpje met bruce en de hoestdrank leek net of er wat werd weggepakt van zijn schoot toen hij op de stoel zat?...inene ging er "iets" uit beeld...of ligt dit aan mij?...
ik kijk nog niet zo heeel lang de pfaffs maar grijpt het camera team wel eens in wat jullie gezien hebben? als 1 van de kids iets heel gevaarlijks doet en de ouders het niet door hebben ofzo?. vind ik wel grappig om te weten.
tevens tvp..en gaan jullie nog steeds een x nr de pfaffs toe?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:27 schreef amaranta het volgende:
Achja, genanter vond ik denk ik de 1e date van Lindsey en Dave
Dat levert vast weer wat meer centen op. Die bruiloft zal wel grotendeels betaald worden door derden net zoals de kraam voor die lelijke kids van ze. Als er weer geworpen gaat worden togen ze naar één of andere babyzaak waar eerst goed de naam van in beeld komt. Zo gaat dat ook met het opknappen van hun huizen/tuinen. Zit er al schot in de zaak van JM inzake zijn belastingontduiking?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:15 schreef Starlie het volgende:
Zag gisteravond een voorstukje van het huwelijksaanzoek dat volgende week wordt uitgezonden.. maar ik vind het toch wel vreemd dat Nicolas het voor de camera's heeft gedaan... sommige dingen moeten toch intiem blijven lijkt mij? Oke nu draait heel hun leven voor de camera's maar toch... Neemt niet weg dat het er wel lief uitzag en dat Debby ook erg emo was.
De eerste date en kus van Lindsey en Dave is ook helemaal gevolgd door de camera.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:15 schreef Starlie het volgende:
Zag gisteravond een voorstukje van het huwelijksaanzoek dat volgende week wordt uitgezonden.. maar ik vind het toch wel vreemd dat Nicolas het voor de camera's heeft gedaan... sommige dingen moeten toch intiem blijven lijkt mij? Oke nu draait heel hun leven voor de camera's maar toch... Neemt niet weg dat het er wel lief uitzag en dat Debby ook erg emo was.
Keano en Liam lelijke kinderen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat levert vast weer wat meer centen op. Die bruiloft zal wel grotendeels betaald worden door derden net zoals de kraam voor die lelijke kids van ze. Als er weer geworpen gaat worden togen ze naar één of andere babyzaak waar eerst goed de naam van in beeld komt. Zo gaat dat ook met het opknappen van hun huizen/tuinen. Zit er al schot in de zaak van JM inzake zijn belastingontduiking?
Nou...ik vond dr eerlijk gezegt op een kux kux clan member lijken met die muts op!!! maar die andere outfits van keano, kenji, shania en JM waren wel erggg leukquote:Op maandag 15 maart 2010 20:01 schreef Mirjam30 het volgende:
Om een spook te zijn hoeft Carmen helemaal geen pak aan te trekken.
Ik vond de reactie van Bompa nog veel leukerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:39 schreef MelR het volgende:
[..]
Nou...ik vond dr eerlijk gezegt op een kux kux clan member lijken met die muts op!!! maar die andere outfits van keano, kenji, shania en JM waren wel erggg leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |