quote:Op zondag 14 maart 2010 16:13 schreef Etcetera het volgende:
Open relatie zonder je partner te vertellen
Holy fuck als dat topic waar is![]()
![]()
![]()
Vooral doorlezen tot en met post 60
Eenschquote:
kijk al geen 24 meer sinds seizoen 2 ofzo werd me allemaal veel te ongeloofwaardigquote:Op zondag 14 maart 2010 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
wij zouden 24 gaan kijken, maar we zijn allebei nog "druk" achter de pc. Gelukkig maar dat ik het opgenomen heb.
Is het ook eigenlijk wel, maar toch blijf je kijken... we zijn nu aan het kijken. Lang leven de pauze knop op de dvd-recorder!!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kijk al geen 24 meer sinds seizoen 2 ofzo werd me allemaal veel te ongeloofwaardig
ja, het keukenraam, maar daar mag het best warm zijnquote:Op zondag 14 maart 2010 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie het raam toch openstaan of zie ik dat verkeerd?
Okay... grappig om te zien.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ja, het keukenraam, maar daar mag het best warm zijnEn dat is niet de zonkant, de zijkant wordt warmer.
Haha, wat grappig, dat kwam me wel erg bekend voor, dus even opgezocht, en daar kwam ik echt elke week langsfietsen vroegerquote:Op zondag 14 maart 2010 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
wij zouden 24 gaan kijken, maar we zijn allebei nog "druk" achter de pc. Gelukkig maar dat ik het opgenomen heb.
En ons huis staat op Streetview, zo grappig om te zien. De foto's zijn kort na de geboorte van Lennon gemaakt.
Kijk... voorkant
[ afbeelding ]
Zijkant
[ afbeelding ]
De rolgordijnen van de slaapkamer zijn nog dicht
rechts onderin zie je nog een stukje van de straatquote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef iamredleader het volgende:
Even quick and dirty:
[ afbeelding ]
huize iamredleader!
Hoe kon je dat opzoeken??quote:Op zondag 14 maart 2010 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha, wat grappig, dat kwam me wel erg bekend voor, dus even opgezocht, en daar kwam ik echt elke week langsfietsen vroegerHeb van 12-18 jaar ook in die buurt gewoond
Mooi huis trouwens
Ik zat op Zuid, niet echt in de buurt dusquote:Op zondag 14 maart 2010 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe kon je dat opzoeken??
Wat leuk dat je in deze buurt hebt gewoond. Op welke school heb je gezeten?? Ik ben ook in deze buurt opgegroeid.
Dankjewel... we zijn er ook nog steeds heel blij mee!!
Nee, dat is niet echt in de buurt....quote:Op zondag 14 maart 2010 21:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zat op Zuid, niet echt in de buurt dus![]()
En hoe kon ik het opzoeken? Het kwam me bekend voor, dus even google maps aangeslingerd!
Da's niet zo ergquote:Op zondag 14 maart 2010 21:04 schreef Yurithemaster het volgende:
rechts onderin zie je nog een stukje van de straat
Je had nog een straatnaam moeten fotoshoppen, nu kunnen kwaadwillenden zomaar aanbellen.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef iamredleader het volgende:
Even quick and dirty:
[ afbeelding ]
huize iamredleader!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |