Eenschquote:
kijk al geen 24 meer sinds seizoen 2 ofzo werd me allemaal veel te ongeloofwaardigquote:Op zondag 14 maart 2010 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
wij zouden 24 gaan kijken, maar we zijn allebei nog "druk" achter de pc. Gelukkig maar dat ik het opgenomen heb.
Is het ook eigenlijk wel, maar toch blijf je kijken... we zijn nu aan het kijken. Lang leven de pauze knop op de dvd-recorder!!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kijk al geen 24 meer sinds seizoen 2 ofzo werd me allemaal veel te ongeloofwaardig
ja, het keukenraam, maar daar mag het best warm zijnquote:Op zondag 14 maart 2010 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie het raam toch openstaan of zie ik dat verkeerd?
Okay... grappig om te zien.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ja, het keukenraam, maar daar mag het best warm zijnEn dat is niet de zonkant, de zijkant wordt warmer.
Haha, wat grappig, dat kwam me wel erg bekend voor, dus even opgezocht, en daar kwam ik echt elke week langsfietsen vroegerquote:Op zondag 14 maart 2010 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
wij zouden 24 gaan kijken, maar we zijn allebei nog "druk" achter de pc. Gelukkig maar dat ik het opgenomen heb.
En ons huis staat op Streetview, zo grappig om te zien. De foto's zijn kort na de geboorte van Lennon gemaakt.
Kijk... voorkant
[ afbeelding ]
Zijkant
[ afbeelding ]
De rolgordijnen van de slaapkamer zijn nog dicht
rechts onderin zie je nog een stukje van de straatquote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef iamredleader het volgende:
Even quick and dirty:
[ afbeelding ]
huize iamredleader!
Hoe kon je dat opzoeken??quote:Op zondag 14 maart 2010 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha, wat grappig, dat kwam me wel erg bekend voor, dus even opgezocht, en daar kwam ik echt elke week langsfietsen vroegerHeb van 12-18 jaar ook in die buurt gewoond
Mooi huis trouwens
Ik zat op Zuid, niet echt in de buurt dusquote:Op zondag 14 maart 2010 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe kon je dat opzoeken??
Wat leuk dat je in deze buurt hebt gewoond. Op welke school heb je gezeten?? Ik ben ook in deze buurt opgegroeid.
Dankjewel... we zijn er ook nog steeds heel blij mee!!
Nee, dat is niet echt in de buurt....quote:Op zondag 14 maart 2010 21:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zat op Zuid, niet echt in de buurt dus![]()
En hoe kon ik het opzoeken? Het kwam me bekend voor, dus even google maps aangeslingerd!
Da's niet zo ergquote:Op zondag 14 maart 2010 21:04 schreef Yurithemaster het volgende:
rechts onderin zie je nog een stukje van de straat
Je had nog een straatnaam moeten fotoshoppen, nu kunnen kwaadwillenden zomaar aanbellen.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef iamredleader het volgende:
Even quick and dirty:
[ afbeelding ]
huize iamredleader!
Dat kunnen ze zonder straatnaam ook welquote:Op zondag 14 maart 2010 21:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je had nog een straatnaam moeten fotoshoppen, nu kunnen kwaadwillenden zomaar aanbellen.
Mijne ook niet, m'n nieuwe misschien wel, nog niet gekekenquote:
Sniedershorst. Vond er niet veel aan daar, ik ben opgegroeid op het Hogeland, daar hadden we echt een mooi huisjequote:Op zondag 14 maart 2010 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet echt in de buurt....
Ow ja natuurlijk, helemaal herkenbaar als je het hier een beetje kent.Welke straat woonde je dan?
Ik vind zoiezo de huizen op de horsten niet veel aan eigenlijk. Hogeland is mooi, heb ik ook nog gewoond, aan de Hogelandsingel tegenover de SNS-bank en naast Gosejacob.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sniedershorst. Vond er niet veel aan daar, ik ben opgegroeid op het Hogeland, daar hadden we echt een mooi huisjemet een erker en glas-in-lood, en bakkelieten deurklinkjes, en overal inbouwkasten..... heerlijk! Beetje klein alleen
Dat is het grappige, straatnamen zeggen mij heel weinig in Enschede, dat had ik nooit zo nodig ofzo! In Groningen moest ik ze wel leren omdat ik anders echt niks kon vindenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind zoiezo de huizen op de horsten niet veel aan eigenlijk. Hogeland is mooi, heb ik ook nog gewoond, aan de Hogelandsingel tegenover de SNS-bank en naast Gosejacob.
Wij hebben in dit huis ook inbouwkastenheerlijk vind ik dat.
Vroeger woonden wij aan de Bremstraat... dat ken je misschien wel.
Ja, dat is ook grappigquote:Op zondag 14 maart 2010 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, de Kom ken ik natuurlijk ookGrappig toch, als iemand over internet dan dezelfde buurt kent
In een ander topic kwam ik een meisje tegen dat ook zingt, en wij blijken dus ook érg veel dezelfde mensen te kennen
Mooie meidquote:Op zondag 14 maart 2010 21:47 schreef Whiteguy het volgende:
PSV verloren, mijn eigen voetbal team verloren... maar toch nog goed nieuws vandaag
Emma Watson weer vrijgezel
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:47 schreef Whiteguy het volgende:
PSV verloren, mijn eigen voetbal team verloren... maar toch nog goed nieuws vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
20 ongeveerquote:Op zondag 14 maart 2010 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat decolleté!! Hoe oud is zij???
* LB zich een ouwe zeur voelt
19quote:Op zondag 14 maart 2010 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat decolleté!! Hoe oud is zij???
* LB zich een ouwe zeur voelt
Idd, hopen dat ze geen 'lady gaga' metamorfose ondergaat.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mooie meidIk hoop dat haar alcohol/drugs/gewichts problemen bespaard blijven
Geniet ervan morgenquote:Op zondag 14 maart 2010 22:04 schreef iamredleader het volgende:
Goed, ik ga afsluiten, morgen papadagje en dan wil ik fris en fruitig de dag beginnentoedels
[ afbeelding ]
Ook mooi.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ga toch voor Gabriella Cilmi.
Na de man met de hamer komt dan de man met de kettingzaagquote:Op maandag 15 maart 2010 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn bovenbeenspieren beginnen te zeuren. Dat belooft overmorgen wat
Je bedoelt NIET denk ik?quote:Op maandag 15 maart 2010 09:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Diaan, LB, beide opties geprobeerd maar die hebben het probleem net opgelost
Etc, DNS flushen, hoe doe je dat?
Tegen de tijd dat ik daar ben kan het zelf makenquote:Op maandag 15 maart 2010 10:10 schreef iamredleader het volgende:
Dan ga je even naar de Starbucks, toch?
Dat doe ik er wel vaak doorquote:Op maandag 15 maart 2010 10:11 schreef Nembrionic het volgende:
Wat ook erg lekker is, is kaneelkoffie
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:18 schreef iamredleader het volgende:
Wat een kabaalde entreehal van de flat wordt gerenoveerd, en het is een kabaal van jewelste. Net als Jair ligt lag te slapen
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm net een heerlijk gebakje gehadmn bazin was jarig. Nu nog even een kopje thee halen.
en gelijk maar wat gekocht?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:55 schreef Etcetera het volgende:
En laat ik nou vanochtend even bij een makelaar stil hebben gestaanKom er altijd langs als ik naar stage loop, en wilde toch eens zien wat ze zoal verkopen
Ja van het geld dat ik niet heb zekerquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
Whahahahahaahahahah...had ik al wahahahahahahahahaah gezegd?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
Whahahahahaahahahah...had ik al wahahahahahahahahaah gezegd?
[ afbeelding ]
Dit soort 1 april grappen worden iets eerder aangekondigd, zodat mensen ze echt gelovenquote:Op maandag 15 maart 2010 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is wel vroeg voor een 1-april grap... ruim 2 weken te vroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |