Dat kunnen ze zonder straatnaam ook welquote:Op zondag 14 maart 2010 21:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je had nog een straatnaam moeten fotoshoppen, nu kunnen kwaadwillenden zomaar aanbellen.
Mijne ook niet, m'n nieuwe misschien wel, nog niet gekekenquote:
Sniedershorst. Vond er niet veel aan daar, ik ben opgegroeid op het Hogeland, daar hadden we echt een mooi huisjequote:Op zondag 14 maart 2010 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet echt in de buurt....
Ow ja natuurlijk, helemaal herkenbaar als je het hier een beetje kent.Welke straat woonde je dan?
Ik vind zoiezo de huizen op de horsten niet veel aan eigenlijk. Hogeland is mooi, heb ik ook nog gewoond, aan de Hogelandsingel tegenover de SNS-bank en naast Gosejacob.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sniedershorst. Vond er niet veel aan daar, ik ben opgegroeid op het Hogeland, daar hadden we echt een mooi huisjemet een erker en glas-in-lood, en bakkelieten deurklinkjes, en overal inbouwkasten..... heerlijk! Beetje klein alleen
Dat is het grappige, straatnamen zeggen mij heel weinig in Enschede, dat had ik nooit zo nodig ofzo! In Groningen moest ik ze wel leren omdat ik anders echt niks kon vindenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind zoiezo de huizen op de horsten niet veel aan eigenlijk. Hogeland is mooi, heb ik ook nog gewoond, aan de Hogelandsingel tegenover de SNS-bank en naast Gosejacob.
Wij hebben in dit huis ook inbouwkastenheerlijk vind ik dat.
Vroeger woonden wij aan de Bremstraat... dat ken je misschien wel.
Ja, dat is ook grappigquote:Op zondag 14 maart 2010 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, de Kom ken ik natuurlijk ookGrappig toch, als iemand over internet dan dezelfde buurt kent
In een ander topic kwam ik een meisje tegen dat ook zingt, en wij blijken dus ook érg veel dezelfde mensen te kennen
Mooie meidquote:Op zondag 14 maart 2010 21:47 schreef Whiteguy het volgende:
PSV verloren, mijn eigen voetbal team verloren... maar toch nog goed nieuws vandaag
Emma Watson weer vrijgezel
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:47 schreef Whiteguy het volgende:
PSV verloren, mijn eigen voetbal team verloren... maar toch nog goed nieuws vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
20 ongeveerquote:Op zondag 14 maart 2010 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat decolleté!! Hoe oud is zij???
* LB zich een ouwe zeur voelt
19quote:Op zondag 14 maart 2010 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat decolleté!! Hoe oud is zij???
* LB zich een ouwe zeur voelt
Idd, hopen dat ze geen 'lady gaga' metamorfose ondergaat.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mooie meidIk hoop dat haar alcohol/drugs/gewichts problemen bespaard blijven
Geniet ervan morgenquote:Op zondag 14 maart 2010 22:04 schreef iamredleader het volgende:
Goed, ik ga afsluiten, morgen papadagje en dan wil ik fris en fruitig de dag beginnentoedels
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |