nice, alleen ik heb met de lasso tool iets uitgeknipt en in een nieuwe layer gezet, hoe krijg ik die selectie nu weer in het origineel?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:37 schreef -Datdus- het volgende:
Mensjes zonder photoshop http://www.sumopaint.com/home/ is een goed alternatief!
Gratis en je kan het in je browser gebruiken
EDIT: lezen is moeilijkquote:Op zondag 14 maart 2010 11:24 schreef mista het volgende:
goedemorgen![]()
[..]
nice, alleen ik heb met de lasso tool iets uitgeknipt en in een nieuwe layer gezet, hoe krijg ik die selectie nu weer in het origineel?
weet nu niet precies wat ik heb gedaan maar het is geluktquote:Op zondag 14 maart 2010 11:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
EDIT: lezen is moeilijk![]()
volgens mijn kan je wel ergens mergen?
Nice, maar Pixlr vind ik fijnerquote:Op zondag 14 maart 2010 00:37 schreef -Datdus- het volgende:
Mensjes zonder photoshop http://www.sumopaint.com/home/ is een goed alternatief!
Gratis en je kan het in je browser gebruiken
Dat wou ik net zeggen , al vind ik die sumo ook wel nice uitzien.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:22 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Nice, maar Pixlr vind ik fijner
http://www.pixlr.com/editor/
Je je hebt er een paar, deze is ook wel goed!quote:Op zondag 14 maart 2010 12:31 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Dat wou ik net zeggen , al vind ik die sumo ook wel nice uitzien.
mag ik m naar jou sturen, dat jij hem voor mij doorstuurt naar de vrijwilliger? de wedstrijd begint om half 3 namelijkquote:Op zondag 14 maart 2010 12:56 schreef GuitarJJ het volgende:
Klaar, nu nog iemand hebben om naar toe te sturen
Vielen dank !quote:Op zondag 14 maart 2010 13:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Is het half 3 geworden? Dan offer ik me wel opStuur maar naar mij.
er aan houden..quote:Op zondag 14 maart 2010 14:19 schreef HaJee het volgende:
Houdt iedereen zich zo keurig aan het slowchatverbod of is hier gewoon bijna niemand ?
nope.. ik ben eens gestopt met uberslechte inzendingen postenquote:
-ik heb nix gezegd-quote:Op zondag 14 maart 2010 14:45 schreef Maringo het volgende:
Zo daar ben ik weer.... Dottey, nog bedankt voor het overnemen van de challenge.
Alle drie grappig, nummer 2 het mooist gemaakt, nummer 2 dus!
Nee gisteren.. nam ik hem over.quote:
Your welcome..quote:Op zondag 14 maart 2010 14:45 schreef Maringo het volgende:
Zo daar ben ik weer.... Dottey, nog bedankt voor het overnemen van de challenge.
dat dacht ik al..quote:
paleis op de achtergrond zette je ook niet aan het denken?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:00 schreef onderjas het volgende:
Oh, zie nu pas dat bernard op die foto staat.
Bedankt Guitar JJ !quote:Op zondag 14 maart 2010 15:01 schreef GuitarJJ het volgende:
Congratz HaJee![]()
---
mista
[ afbeelding ]
GuitarJJ
[ afbeelding ]
HaJee = winner
[ afbeelding ]
Vergeet de witte anjer niet en het "Duitse accent"quote:Op zondag 14 maart 2010 15:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
paleis op de achtergrond zette je ook niet aan het denken?
Oh ja, nu je het zegt zie ik hem idd. Ben nog beetje brak van gister.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
paleis op de achtergrond zette je ook niet aan het denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |