Thx.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
het was 15:00
dus.. eigenljk te laat.. maar ik heb je der bij gezet..
nieuwe stemronde dus op de poll!!!!!
natuurlijk....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Alsof je dat doet terwijl je op de plaatjes zelf let!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. veel minder duidelijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:26 schreef Dottey het volgende:
half uurtje na posten?
ik heb trouwens de "pollkeuze nummertjes" verzet bij de foto waar te kiezen....
is dat handig?
Nou , misschien klikken mensen dan te snel ?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:26 schreef Dottey het volgende:
half uurtje na posten?
is dat handig?
Neequote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:26 schreef Dottey het volgende:
half uurtje na posten?
is dat handig?
Wat ik zeiquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:29 schreef mwaterl het volgende:
[..]
NeeDan gaan mensen stemmen voordat ze de rest hebben gezien
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:26 schreef shadowflash het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
zijn mensen zo domquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:29 schreef mwaterl het volgende:
[..]
NeeDan gaan mensen stemmen voordat ze de rest hebben gezien
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:31 schreef Dottey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://tabernar.com/wp-content/csi.jpg is een van de vele die op internet rondhangenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:09 schreef mista het volgende:
ik heb 2 eerder gezien in een andere vorm... weet alleen niet meer welk topic.
toch krijgt ie mijn stem
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:32 schreef shadowflash het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:40 schreef ToT het volgende:
Zelden is een battle ZO gelijk opgegaan, volgens mij!
begrijpelijkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:44 schreef Maringo het volgende:
* Maringo vind dat er genoeg gestemd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |