quote:
Eerst kindjes vinden die het gaan doen, dat duurt al langer en nu is mijn broek al klaar. Moet alleen nog drogen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geef je ze 3 cent extra, dan werken ze wel door
Verf je al je broeken zelf?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eerst kindjes vinden die het gaan doen, dat duurt al langer en nu is mijn broek al klaar. Moet alleen nog drogen.
Leuk! Waarom eigenlijk?quote:
Textielverf.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:13 schreef L.no het volgende:
Waarom je broek verven en welke kleur en heb je foto's daarvan?
Zie boven.quote:
't was als de eerste keerquote:
Gut, dat gevoel had ik gister nog heeeeeel ff.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
't was als de eerste keer
't gebeurde zomaar weer
de tijd stond even stil
ik dacht weer
ja ik wil
wel wat met jouhou
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Textielverf.![]()
Ik heb een broek die nogal verkleurd was (van zwart naar grijs), die heb ik nu met textielverf geverfd.
Verbeelding.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Zie boven.
En nee, wat heb je aan foto's?![]()
Dan blijft de kleur langer mooi. So I'm told.quote:
Laat maar zitten als je zo moeilijk doet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb helaas geen voor-foto gemaakt. En wat heb je aan een na-foto als er geen voor is.
Rlly? Zal eens zien, thx voor de tip.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan blijft de kleur langer mooi. So I'm told.
Misschien dat ik foto maak van het resultaat. Moet je maar op mijn woord geloven hoe het eerst was.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Laat maar zitten als je zo moeilijk doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |