Mond dicht, broek uit, kelder inquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:59 schreef tombolafan het volgende:
hoewel ik eigenlijk wel een tt met een kelder verwachtte
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mond dicht, broek uit, kelder in
Doe mij de murderballads van Nick Cave maarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
het hele album beschrijft trouwens de gedachtes en handelingen van een seriemoordenaar....
en het is best mooie en leuke muziek, als je de tekst niet zou horen zou je het er niet achter zoeken
Komm mit mir, komm auf mein Schlossquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mond dicht, broek uit, kelder in
Ik hoor de muziek niet en zie alleen de tekst nu he... gok eens wat ik erachter zoek?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
het hele album beschrijft trouwens de gedachtes en handelingen van een seriemoordenaar....
en het is best mooie en leuke muziek, als je de tekst niet zou horen zou je het er niet achter zoeken
Nick Cave and the bad seeds?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe mij de murderballads van Nick Cave maar
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Komm mit mir, komm auf mein Schloss
Da wartet Spass im Tiefgeschoss
Leise, leise woll'n wir sein
Den Augenblick von Zeit befrei'n
Ja, das Paradies liegt unterm Haus
Die Tür fällt zu, das Licht geht aus
Keiner kann hier unten stören
Niemand, niemand darf uns hören
Nein, man wird uns nicht entdecken
Wir lassen uns das Leben schmecken
Und bist du manchmal auch allein
Ich pflanze dir ein Schwesterlein
Die Haut so jung, das Fleisch so fest
Unter dem Haus ein Liebesnest
Volgens mij zijn de murder ballads zonder Bad Seeds, maar ik ben te lui om dat nu op te zoekenquote:
welk net is ie nu eigenlijk dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:06 schreef oh-oh het volgende:
Wat wel leuk is aan de film zijn die houten huizen met de mooie veranda's en zo
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoor de muziek niet en zie alleen de tekst nu he... gok eens wat ik erachter zoek?
Oh, een vriendin van mij had het daar ooit over, vandaarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de murder ballads zonder Bad Seeds, maar ik ben te lui om dat nu op te zoeken
Nou OH-OH, ik ben geen assistent mod ofzo, dus de FB is the place to bequote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:04 schreef oh-oh het volgende:
Nou Lennert, sletje van Greys, laat jij die van mij dan ook maar sluiten hoor
Inderdaad best nog een mooi nummer!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eerste minuut is vrij zware gitaren, maar erna een heel mooi acoustisch nummer
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:04 schreef oh-oh het volgende:
Nou, sletje van Greys, laat jij die van mij dan ook maar sluiten hoor
HEUJ! SINDS WANNEER TUTOYEREN JULLIE ELKAAR?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, ik ben geen assistent mod ofzo, dus de FB is the place to be
BBCquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
welk net is ie nu eigenlijk dan?
Ik dacht even dat hij Hans Teeuwen wasquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:12 schreef oh-oh het volgende:
Echt het meest romantische showbizz koppel ever die twee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |