Ik ben mega-extreem tegen grapjes over "format C" of vitale exe's wissen in virushoax. Dit soort 'tips' schaden je waardigheid, je werkelijke intelect en de naam van Fok.
Het is absurd om iemand te verwijzen naar Tweakers nadat er al schade is aangebracht! Te zeggen dat hij nog fokt dus z'n comp het doet: wie zegt dat hij niet verder is gegaan op een andere? Het is niet aan ons, aan jou of mij om te oordelen hoe erg je in de maling wordt genomen. Neem zelf iemand niet in de maling: blijf serieus!!!
-edit: dit topic wordt gesloten vanwege maar al te duidelijke redenen-
[Dit bericht is gewijzigd door slakkie op 12-05-2002 11:48]
quote:Nee, dat is het niet. Windows staat nog gedeeltelijk in zijn geheugen dus kan je nog gewoon onderdelen gebruiken die nog in het geheugen staan geladen. Pas als hij gaat rebooten komt hij tot de verbazing dat echt alles weg is.
Op zondag 12 mei 2002 10:12 schreef mixologist het volgende:
hij kan nog wel op fokzine posten dus de schade zal wel meevallen.
Dit is echt idioot. Je gaat toch niet iemand, die notabene geen verstand van computers heeft, zo'n commando laten uitvoeren. Denk ff na. Dat hij zijn post zo opent boeit me ook geneens, dat moet hij weten. Je kon op zijn minst iets daarvan zeggen.
quote:
Op zondag 12 mei 2002 11:47 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Nee, dat is het niet. Windows staat nog gedeeltelijk in zijn geheugen dus kan je nog gewoon onderdelen gebruiken die nog in het geheugen staan geladen. Pas als hij gaat rebooten komt hij tot de verbazing dat echt alles weg is.
Dit is echt idioot. Je gaat toch niet iemand, die notabene geen verstand van computers heeft, zo'n commando laten uitvoeren. Denk ff na. Dat hij zijn post zo opent boeit me ook geneens, dat moet hij weten. Je kon op zijn minst iets daarvan zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |