Goeie omschrijving.... en ik vind een mannelijke zanger met achtergrondzangers niet helemaal overkomen... het is nu een soort zingende sugardaddyquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:04 schreef Fred_B het volgende:
Het is een gejatte mix van nummers als My Number One, Wild Dances en Be My Valentine (Oekraine vorig jaar) en het resultaat is best een aardig nummer, maar niet iets om wild van te worden.
Mee eens...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:18 schreef Knutknuttsson het volgende:
Er is net of er iets niet klopt....ergens klinkt het wel leuk, maar een echt lekker liedje wordt het maar niet...
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:54 schreef Kantar het volgende:
^ Haha, inderdaad, ik moest ook al meteen aan Antique's nummer denken - VEEL leuker!![]()
Dus het nummer van Notis Sfakianakis is geschreven door die gast? Die heeft duidelijk ook zijn sterkste tijd gehadquote:Op maandag 15 maart 2010 19:20 schreef ItaloDancer het volgende:
Wtf, de performer van het liedje van dit jaar (die Giorgos Alkaios) is de songwriter van het originele 'Opa Opa' dat Antique dan weer gecovered heeft
Haha, ik las het net ook al bij de YouTube comments.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:20 schreef ItaloDancer het volgende:
Wtf, de performer van het liedje van dit jaar (die Giorgos Alkaios) is de songwriter van het originele 'Opa Opa' dat Antique dan weer gecovered heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |