Nou.. het leek mij ook stug dat Gaga playbackt. Maar op het moment in de video dat zij zo zwakjes overkomt zingt ze gewoon uit volle borst verder.. beetje raar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
En hoe de #$% kom je erbij dat ze playbackt?![]()
![]()
Enne, dat hele filmpje is hierboven al gepost door mij, + verklaring voor haar gedrag: de airco was kapot daar, dus ze kreeg het heel erg benauwd. Tijdens dat concert zijn er ook 100'en mensen flauwgevallen.
In de discription van het originele filmpje kan je ook lezen dat dat wijf(?) zegt: "Sorry dat ik soms zo veel beweeg, dat komt omdat de mensen naast me flauw vielen.".
Ze playbackt niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:16 schreef kanya het volgende:
Edit: ik ben blij dat andere mensen bevestigen dat dat idd playback is en dat mijn opmerking helemaal niet @#%@#^![]()
![]()
is.
Je verdraait mijn woorden, ik bevestig alleen dat ze de refreinen met band zingt ter versterking, zoals ook blijkt uit dat filmpje, van playbacken is geen sprake.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:16 schreef kanya het volgende:
Edit: ik ben blij dat andere mensen bevestigen dat dat idd playback is en dat mijn opmerking helemaal niet @#%@#^![]()
![]()
is.
Oh oke, sorry.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Je verdraait mijn woorden, ik bevestig alleen dat ze de refreinen met band zingt ter versterking, zoals ook blijkt uit dat filmpje, van playbacken is geen sprake.
ik zeg toch ook niks slechts? Als ik "bitchy" zou (willen) reageren, had ik wel woorden getypt ipv !#%.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:16 schreef kanya het volgende:
Misschien kun je trouwens gewoon aardig blijven?
Ik zeg helemaal niks.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Isetmyfriendsonfire, stel je even niet aan als iemand dat als playbacken interpreteert. Doet alsof ze iets verschrikkelijks zegt.
Ik vind dat je overdreven reageerde met ':')quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niks.
Het is toch logisch dat er tijdens een concert backupvocals zijn?
Haar gebruikersnaam zou al genoeg moeten zeggen over haar temperament. Ik zou maar uitkijken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind dat je overdreven reageerde met ':')', je doet alsof ze een volslagen klapmongool is om dat te beweren. Maar dat vind ik.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:48 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Haar gebruikersnaam zou al genoeg moeten zeggen over haar temperament. Ik zou maar uitkijken.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:48 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Haar gebruikersnaam zou al genoeg moeten zeggen over haar temperament. Ik zou maar uitkijken.
ik vind je tot nu toe aardigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, ik ben helemaal niet zo bitchy als jullie allemaal denken.
What does that mean? ;oquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:17 schreef Tegan het volgende:
Kut, ik heb net kaarten besteld en per ongeluk Ticketdirect gedaan ipv Postbezorging, omdat de eerste keer iDeal stom deed![]()
![]()
.
Nouja het is geen echte ramp. Ik kreeg zeg maar een .pdf met de kaartjes om zelf uit te printen, maar ik wilde ze graag bezorgd hebben zodat je echt kaartjes krijg zeg maar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
What does that mean? ;o
Ik vraag het me ook heel lang af.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:44 schreef appelsjap het volgende:
weet iemand wat die tattoo is, of wat er staat, op haar linkerarm. aan de binnenkant dichtbij haar borst zeg maar.
Hmm, okay.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja het is geen echte ramp. Ik kreeg zeg maar een .pdf met de kaartjes om zelf uit te printen, maar ik wilde ze graag bezorgd hebben zodat je echt kaartjes krijg zeg maar.
Edit: Ik heb nog gemaild of het niet alsnog kan, maar ik betwijfel het.
I know, maar het moet voor de verzamelingquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hmm, okay.
Ik hoop het voor je.
De tickets van eventim zijn wel heel erg lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |