Zo, nogalquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben wat dat betreft ook een newbie, kwam er later pas bij. Was wel funest voor m'n postaantal
Jepquote:
Zekerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo, nogal
Maar heeft behalve een absurde postcount ook goede vrienden opgleverd
Scherpquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je in januari 2004 geregistreerd hebt hier op Fok, is 2003 uitgesloten
30 vind ik niet zo'n punt, al benauwde het me een half jaartje geleden wel, nog een studie of eerst aan de kids gaan beginnen, dat soort issues.quote:Ik ben net 2 dagen een stapje dichter bij die 30 gekomen
Volgend jaar is het zo ver.
Een woensdag grapten we nog bij iemand anders dat ik richting de 30 ga, maar die andere richting de 40.
En dat klinkt dan opeens WEL oud
Dat kan hoger........quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor dat ik aan AKQ begon zat ik gemiddeld aan 2 per dag , nu aan 9
En ik doelde dus eigenlijk op IRL-vriendenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ZekerNooit verwacht dat ik mensen die ik alleen via internet ken vrienden zou noemen
quote:
Kun je nagaan dat het dus 2 kanten op kan werkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ik doelde dus eigenlijk op IRL-vrienden
Wel succes met opstaan alvastquote:
En dan gaan jullie de hele dag algemene kennis zitten quizzen zekerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wordt het niet weer eens tijd voor een meet?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat het dus 2 kanten op kan werken
Nu ja, dat is dus 20-22 jaar in Maassluis geweestquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vergeet trouwens steeds waar Nem woont... ik denk altijd Schiedam maar ik weet dat dat het niet is![]()
De slogan van Maassluis was voorheen: "Maassluis, de eerste stad aan de waterweg!"quote:Maassluis is wel een schattig dorpje, maar genoeg nog te verbeteren. Sinds kort wel de supermarkt op zondag open, da's wel weer een stap de goede richting in
Of BBQ-enquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En dan gaan jullie de hele dag algemene kennis zitten quizzen zeker
Ah, vandaar! Lansingerland, ik maak er altijd Langslingerland van in mijn hoofd (onbewust) en zie dan lange verjaardagsslingers voor mequote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu ja, dat is dus 20-22 jaar in Maassluis geweest
Maar nu gemeente Lansingerland
Het is tevens ook de énige stad aan de waterweg.... maar of je daar nu trots op moet zijn?quote:[..]
De slogan van Maassluis was voorheen: "Maassluis, de eerste stad aan de waterweg!"
Maar het heeft een dorpsmentaliteit ja
Als er maar geen kip op het menu stond hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of BBQ-en
Althans, dat was de vorige meet
Kapsalonquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, vandaar! Lansingerland, ik maak er altijd Langslingerland van in mijn hoofd (onbewust) en zie dan lange verjaardagsslingers voor me
[..]
Het is tevens ook de énige stad aan de waterweg.... maar of je daar nu trots op moet zijn?
Ik ben trouwens sinds vorige week echt ingeburgerd in de Rotterdam-regio, eerste kapsalon op
u is vegetariër?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als er maar geen kip op het menu stond he![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |