Verder heb je niks opgelopen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik herinner me net een droom van vannacht
Ik zat op kamers op een uni in de VS(althans, ik kwam daar net aan) en ik ging op onderzoek uit wat er allemaal te doen was.
Op de grond lag een mobiele telefoon van een aziatische chick(medestudente) die naar zichzelf ge-smst had of ik een biertje wilde gaan drinken.
Toen ik de deur uitstapte, liep ik de slijterij in en daar hadden ze gewoon allerlei Belgische speciaalbieren. Dat vond ik zo relax en ik stond in mezelf te mompelen dat het zo lekker was. Dat was toch geen probleem want het Russisch personeel verstond dat toch niet.
Komt er opeens een groepje Nederlanders binnen
En ja, daar hield het op.
Geweldig hoe in dromen de meest stompzinnige dingen logisch en vanzelfsprekend zijn
Ik ben wel toe aan een middagdutjequote:
Droom zequote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben wel toe aan een middagdutje
Nou ja, een parkeerterrein moet ook aangelegd en onderhouden worden, op zich is betaald parkeren niet perse slecht en een euro valt ook nog wel mee. Maar 7 euro voor anderhalf uur is meer dan in het centrum van Amsterdam en dan geldt het daar nog alleen tijdens winkeltijdenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Bij de ijsbaan in Hoorn moet je ook een euro betalen om te parkeren, terwijl je dan echt in de middle of nowhere bent, zo zielig
Verwerk dat dan in de toegangsprijs van de ijsbaan, dan heb ik iig niet het gevoel elke week opgelicht te wordenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou ja, een parkeerterrein moet ook aangelegd en onderhouden worden, op zich is betaald parkeren niet perse slecht en een euro valt ook nog wel mee. Maar 7 euro voor anderhalf uur is meer dan in het centrum van Amsterdam en dan geldt het daar nog alleen tijdens winkeltijden
Maar de mensen die met ov of met de fiets komen welquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Verwerk dat dan in de toegangsprijs van de ijsbaan, dan heb ik iig niet het gevoel elke week opgelicht te worden
Ik vrees dat het niet zover gaat komenquote:
Dat zal ik nodig hebbenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:01 schreef TradeMarkie het volgende:
succes
Ik dacht in Mei ergens. En ja, hij staat er nog geloof ikquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Wanneer begint dat op tv trouwens weer? HT zit op de stoel toch? of is dat al geweest?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmm zaterdag de 27e screeningdag van 1 tegen 100.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik herinner me net een droom van vannacht
Ik zat op kamers op een uni in de VS(althans, ik kwam daar net aan) en ik ging op onderzoek uit wat er allemaal te doen was.
Op de grond lag een mobiele telefoon van een aziatische chick(medestudente) die naar zichzelf ge-smst had of ik een biertje wilde gaan drinken.
Toen ik de deur uitstapte, liep ik de slijterij in en daar hadden ze gewoon allerlei Belgische speciaalbieren. Dat vond ik zo relax en ik stond in mezelf te mompelen dat het zo lekker was. Dat was toch geen probleem want het Russisch personeel verstond dat toch niet.
Komt er opeens een groepje Nederlanders binnen
En ja, daar hield het op.
Geweldig hoe in dromen de meest stompzinnige dingen logisch en vanzelfsprekend zijn
Schuimquote:
*Banaantje door midden bijt* geel van buiten, wit van binnen. Die van haribo, waar je zo godsgruwelijk misselijk van kunt wordenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en indien schuim, van die gele die wit zijn aan de buitenkant of helemaal gele?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |