Een vak wacht ik nog op het cijfer, de andere is scriptingquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat is dan zeker de moeite niet waard!!!
is ze weer weg?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
Is ze gestopt met tikken tegen het ruitje?
Over bos gesproken, ik hoorde net op de radio de volgende overdenking:quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:33 schreef Nembrionic het volgende:
Net op de radio een reclame voor borstkanker. Dat hebben ze laten inspreken door Olga Commandeur en nu lijkt het steeds of het een reclamespotje voor boskanker is
lolquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Over bos gesproken, ik hoorde net op de radio de volgende overdenking:
'Red een boom, eet een bever'
Oh, ze bedoelen dat je een lever moet eten?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hoiquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:52 schreef Etcetera het volgende:
@ De_Hertog, welk boekenfestijn ben jij geweest
Op zich wel en we waren met z'n vieren dus het viel allemaal wel mee, maar de manier erop is zo.. lomp. Je komt daar 's avonds aan, de slagboom gaat uit zichzelf open en het parkeerterrein is vrijwel helemaal leeg. Dan lijkt het alsof je niets hoeft te betalen, want er staat ook geen bord of zo. Pas bij het teruggaan wordt je gewezen op de parkeerautomaat waar je inderdaad niet per uur maar alleen per dag kunt komen, of je nu de hele dag komt of maar een uur of twee. Ik zie niet in wat er mis is met gewoon een uurtarief.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:58 schreef Etcetera het volgende:
7 euroafzetters
maar als de winst maar goed was scheelt een hoop
Ik wel...dat levert ze minder op.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Op zich wel en we waren met z'n vieren dus het viel allemaal wel mee, maar de manier erop is zo.. lomp. Je komt daar 's avonds aan, de slagboom gaat uit zichzelf open en het parkeerterrein is vrijwel helemaal leeg. Dan lijkt het alsof je niets hoeft te betalen, want er staat ook geen bord of zo. Pas bij het teruggaan wordt je gewezen op de parkeerautomaat waar je inderdaad niet per uur maar alleen per dag kunt komen, of je nu de hele dag komt of maar een uur of twee. Ik zie niet in wat er mis is met gewoon een uurtarief.
Nou ja, dat vraag ik me af. Ik zag veel boze gezichten en mensen die riepen dat ze hier nooit meer terug zouden komen. Goed, dat kan natuurlijk grootspraak zijn, maar het is wel een belachelijk tarief en als wij al een keer terug gaan zullen we ook de auto elders neerzetten. Met een normaal tarief zouden we volgende keer gewoon weer daar parkeren. Ze rekenen er natuurlijk op dat er veel mensen komen die het toch niet weten, zoals wij, maar een hogere prijs levert lang niet altijd ook meer opquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wel...dat levert ze minder op.
In principe is per tien minuten betalen al naar rato betalen natuurlijk, alleen als ze tegelijkertijd de tarieven omhoog gooien ben je inderdaad meer kwijt. Maar per tien minuten betalen is een stuk eerlijker dan altijd het dagtarief moeten betalenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:09 schreef Diaan73 het volgende:
In Enschede betaal je tegenwoordig na het 1e uur per 10 minuten... waardoor de uurprijs dus een stuk hoger is komen te liggen. Wat is er mis met gewoon een uurprijs en als je een gedeelte van uur gebruikt daarvoor na rato te laten betalen..
De tarieven zijn inderdaad omhoog gegaan.. maar ja, standaard dagtarief betalen, slaat helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In principe is per tien minuten betalen al naar rato betalen natuurlijk, alleen als ze tegelijkertijd de tarieven omhoog gooien ben je inderdaad meer kwijt. Maar per tien minuten betalen is een stuk eerlijker dan altijd het dagtarief moeten betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |