Ga jij anders weer even verder coma slapen!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:41 schreef Myraela het volgende:
Kunnen jullie trouwens ergens in een SC gaan posten. Want dit is best vervelend.
Oke baas.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:41 schreef Myraela het volgende:
Kunnen jullie trouwens ergens in een SC gaan posten. Want dit is best vervelend.
Lees uitleg daarboven,quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik ken het niet.. wat moet je doen, hoe vaak doe je dat, en bij wat voor gelegenheid?
Er zijn meerdere rondes op een dag.. dus doe je bestquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja okay. daar heb ik nog niets aan. En morgen ga ik coma-slapen.Dus ben ik te laat.
Stef Stuntpilootquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lees uitleg daarboven,van je eigen link.
Je speelt dus tegen elkaar, en wanneer je al je kippen (muntjes) kwijt bent door het wippen van stef op die muntjes moet je drinkenEcht grappig, er zijn dus ook nederlandse kampioenschappen van
Hasbro heeft het trouwens uit de handel gehaald; ze willen niet met alcohol geassocieerd worden. Het is eigenlijk een spel voor kinderen van vier, maar 't is omgedoopt tot bier/zuipspel![]()
Kreeg 'm van m'n ouders met sinterklaas, wat een bazenouders heb ikquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:43 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Stef Stuntpilootin mijn vriendenkring hebben we daar 3 van in bezig ofso, dik bazenspel
Ik heb hem al af.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Er zijn meerdere rondes op een dag.. dus doe je best
Zijn daar ook foto's van, jou in actie, dan zijn wij gelijk weer ON TOPICquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lees uitleg daarboven,van je eigen link.
Je speelt dus tegen elkaar, en wanneer je al je kippen (muntjes) kwijt bent door het wippen van stef op die muntjes moet je drinkenEcht grappig, er zijn dus ook nederlandse kampioenschappen van
Hasbro heeft het trouwens uit de handel gehaald; ze willen niet met alcohol geassocieerd worden. Het is eigenlijk een spel voor kinderen van vier, maar 't is omgedoopt tot bier/zuipspel![]()
Whehequote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kreeg 'm van m'n ouders met sinterklaas, wat een bazenouders heb ik
Hehe neequote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
Zijn daar ook foto's van, jou in actie, dan zijn wij gelijk weer ON TOPIC![]()
Want die kunnen we gebruiken en zulks
PM maar naar mij dan..quote:
stond hij op je verlanglijstje?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kreeg 'm van m'n ouders met sinterklaas, wat een bazenouders heb ik
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
PM maar naar mij dan..
ik zal mijn wekker zetten
Ik moet wel.. want Hajee noemde mij lief enzoquote:
Hij meent er alleen niks van.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik moet wel.. want Hajee noemde mij lief enzo
Nee hoorquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:47 schreef Dottey het volgende:
*ontvangen*
Nu kan je prima slapen, meisje?
sssssssssssstquote:
ik vind het wel een cool spel eigenlijk..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee hoorhad 't daarvoor wel eens met m'n pa over gehad dat ik dat wel garpig vond, maar dat ze 'm niet meer verkochten.
En toen ineens kreeg ik die.
Bleek dat ie nog eenmalig bij de kruidvat te halen was
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
sssssssssssst![]()
verpest het moment nou niet!
ohw.. te laat!
In jouw foboquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |