Dat was me een geweldig bedrijfsuitje.. zwanger en alquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Moet één trap op, is nogal een opgave.
En nou ga ik echt want ik zit in de overtijd nu.
Lijkt me niet te zuipen. Zal het toch een x proberen als een soort try before you diequote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik en hard worden?
[ afbeelding ]
ik word liever zacht en week van
[ afbeelding ]
ik word er voornamelijk vrij vlot retedronken van
irish koffie ontdektquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:33 schreef Lindgren. het volgende:
Vorig weekend dronk ik voor 't eerst Koffiekaatjes ofzo.Gewoon koffie met alcohol.
Meteen dood neervallen ernaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:33 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Lijkt me niet te zuipen. Zal het toch een x proberen als een soort try before you die
het is vergelijkbaar met schrobbelaer vind ik.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:33 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Lijkt me niet te zuipen. Zal het toch een x proberen als een soort try before you die
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
het is vergelijkbaar met schrobbelaer vind ik.
Maar na 3 shotjes merk ik der niets meer van
ik leef toch ook nogquote:
Pisang?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:36 schreef Lysdexie het volgende:
Ik had vorige week bananenlikeurniet te zuipen man
groene rotzooi met zo´n chemische smaak
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik leef toch ook nog
Ik heb nog zeker een halve fles staan van dat spul.
pisang ambonquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:36 schreef Lysdexie het volgende:
Ik had vorige week bananenlikeurniet te zuipen man
groene rotzooi met zo´n chemische smaak
Dat is lekker manquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stef_Stuntpilootquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:38 schreef Lindgren. het volgende:
Bij ons staat er dus ook altijd van die rommel als Safari, Coebergh, Jägermeister, Pisang en shit.Echt voag. En dan Stef'en.. Kennen jullie Stef Stuntpiloot?
wat moet naar wie?quote:
Ik ken het niet.. wat moet je doen, hoe vaak doe je dat, en bij wat voor gelegenheid?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:40 schreef Lindgren. het volgende:
Stef is zoeen Bazenspel. Niet normaal.
Ja okay. daar heb ik nog niets aan. En morgen ga ik coma-slapen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
wat moet naar wie?
oma en opa..
14:00 deadline
in zenden naar: vrijwilligster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |